Rumunská karosárna Romturingia představila koncept  Dacie Duster pick-up  již před dvěma lety. Užitková varianta založená na druhé generaci oblíbeného SUV se nyní v Rumunsku představila již v oficiální produkční formě. Na voze spolupracovala karosárna společně s automobilkou. Zdroj: Romturingia

Rumunská karosárna Romturingia představila koncept Dacie Duster pick-up již před dvěma lety. Užitková varianta založená na druhé generaci oblíbeného SUV se nyní v Rumunsku představila již v oficiální produkční formě. Na voze spolupracovala karosárna společně s automobilkou. | Zdroj: Romturingia

Nákladový prostor měří na délku 1,65 metru a pojme tisíc litrů nákladu o celkové hmotnosti 500 kilogramů. Prostoru padla za oběť druhá řada sedadel. Víko nákladového prostoru z kompozitních materiálů má designové prvky ze základní verze. Ke standardním svítilnám pak přidává i třetí brzdové světlo. Zdroj: Romturingia

Nákladový prostor měří na délku 1,65 metru a pojme tisíc litrů nákladu o celkové hmotnosti 500 kilogramů. Prostoru padla za oběť druhá řada sedadel. Víko nákladového prostoru z kompozitních materiálů má designové prvky ze základní verze. Ke standardním svítilnám pak přidává i třetí brzdové světlo. | Zdroj: Romturingia

V porovnání se standardním vozem je pick-up o 19 mm kratší. Světlá výška nenaloženého vozu je pak o 14 mm vyšší a celkově dělá 224 mm.  Zdroj: Romturingia

V porovnání se standardním vozem je pick-up o 19 mm kratší. Světlá výška nenaloženého vozu je pak o 14 mm vyšší a celkově dělá 224 mm.  | Zdroj: Romturingia

Vůz je k mání pouze s patnáctistovkou dCi o výkonu 85 kW (115 koní) a s točivým momentem 260 N.m. Motor je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou a pohání všechna čtyři kola. Zdroj: Romturingia

Vůz je k mání pouze s patnáctistovkou dCi o výkonu 85 kW (115 koní) a s točivým momentem 260 N.m. Motor je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou a pohání všechna čtyři kola. | Zdroj: Romturingia

Oficiálně se pak udává i spotřeba, která činí 4,93 l/100 km (NEDC). Duster Pick-up se nabízí jen v základní bílé barvě. Zdroj: Romturingia

Oficiálně se pak udává i spotřeba, která činí 4,93 l/100 km (NEDC). Duster Pick-up se nabízí jen v základní bílé barvě. | Zdroj: Romturingia

Ve výbavě pak najdete 16palcová kola, asistent pro sjíždění kopců či přední a postranní airbagy. Automobilka zatím nezveřejnila, zdali se vůz podívá i za hranice Rumunska. Tamní zákazníci za něj v přepočtu zaplatí 614.000 Kč. Zdroj: Romturingia

Ve výbavě pak najdete 16palcová kola, asistent pro sjíždění kopců či přední a postranní airbagy. Automobilka zatím nezveřejnila, zdali se vůz podívá i za hranice Rumunska. Tamní zákazníci za něj v přepočtu zaplatí 614.000 Kč. | Zdroj: Romturingia

 Zdroj: Romturingia

| Zdroj: Romturingia

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG Foto: Petr Homolka

| Dacia Duster 1.0 TCe LPG | Foto: Petr Homolka

Nákladový prostor měří na délku 1,65 metru a pojme tisíc litrů nákladu o celkové hmotnosti 500 kilogramů. Prostoru padla za oběť druhá řada sedadel. Víko nákladového prostoru z kompozitních materiálů má designové prvky ze základní verze. Ke standardním svítilnám pak přidává i třetí brzdové světlo. Zdroj: Romturingia
V porovnání se standardním vozem je pick-up o 19 mm kratší. Světlá výška nenaloženého vozu je pak o 14 mm vyšší a celkově dělá 224 mm.  Zdroj: Romturingia
Vůz je k mání pouze s patnáctistovkou dCi o výkonu 85 kW (115 koní) a s točivým momentem 260 N.m. Motor je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou a pohání všechna čtyři kola. Zdroj: Romturingia
Oficiálně se pak udává i spotřeba, která činí 4,93 l/100 km (NEDC). Duster Pick-up se nabízí jen v základní bílé barvě. Zdroj: Romturingia
26
Fotogalerie

Nová Dacia Duster pick-up oficiálně: Půl tuny uveze snadno, je však hodně drahá

Dlouho očekávaný pick-up na základech Dacie Duster se již konečně naplno představil. K mání je jen s jedním motorem a jednou barvou.

Rumunská karosárna Romturingia představila koncept Dacie Duster pick-up již před dvěma lety. Užitková varianta založená na druhé generaci oblíbeného SUV se nyní v Rumunsku představila již v oficiální produkční formě. Na voze spolupracovala karosárna společně s automobilkou.

Nákladový prostor měří na délku 1,65 metru a pojme tisíc litrů nákladu o hmotnosti až 500 kilogramů. Prostoru padla za oběť druhá řada sedadel. Víko nákladového prostoru z kompozitních materiálů má designové prvky ze základní verze. Ke standardním svítilnám pak přidává i třetí brzdové světlo.

V porovnání se standardním vozem je pick-up o 19 mm kratší. Světlá výška nenaloženého vozu je pak o 14 mm vyšší a celkově dělá 224 mm. Vůz je k mání pouze s patnáctistovkou dCi o výkonu 85 kW (115 koní) a točivém momentu 260 N.m. Motor je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou a pohání všechna čtyři kola.

Oficiálně se udává i spotřeba, která činí 4,93 l/100 km (NEDC). Duster Pick-up se nabízí jen v základní bílé barvě. Ve výbavě pak najdete 16palcová kola, asistent pro sjíždění kopců či přední a postranní airbagy. Automobilka zatím nezveřejnila, zdali se vůz podívá i za hranice Rumunska. Tamní zákazníci za něj v přepočtu zaplatí 614.000 Kč.

Galerie doplněna o standardní Dacii Duster.

Dacia Duster

Rumunské SUV Dacia Duster přesvědčuje jednoduchou, ale robustní technikou, pohonem všech kol z Nissanu X-Trail a především vstřícnou cenovou politikou. Nejlevnější verze mají pohon pouze předních kol.

Ceny • Dacia Duster na LPG • Minitest Dacia Duster 1.0 TCe • Jak se vyrábí Dacia Duster • Test Dacia Duster 1.0 TCe LPG

Doporučujeme

Články odjinud