Současná generace crossoveru SsangYong Tivoli prošla modernizací již v loňském roce a mimo jiné doznala změn v nabídce pohonných jednotek. Zdroj: SsangYong UK

Současná generace crossoveru SsangYong Tivoli prošla modernizací již v loňském roce a mimo jiné doznala změn v nabídce pohonných jednotek. | Zdroj: SsangYong UK

Atmosférická jedna-šestka se odporoučela a jediným benzinovým motorem zůstala přeplňovaná patnáctistovka o výkonu 120 kW. Vůz, který si odbyl českou premiéru během loňského ročníku výstavy  Auta na náplavce , nyní přichází s novým motorem, který se časem objeví i v prodeji na českém trhu. Zdroj: SsangYong UK

Atmosférická jedna-šestka se odporoučela a jediným benzinovým motorem zůstala přeplňovaná patnáctistovka o výkonu 120 kW. Vůz, který si odbyl českou premiéru během loňského ročníku výstavy Auta na náplavce, nyní přichází s novým motorem, který se časem objeví i v prodeji na českém trhu. | Zdroj: SsangYong UK

Vítaným nováčkem je vstupní tříválcová jednotka 1.2 GDi-T, která se stává druhým zážehovým motorem v nabídce. Zdroj: SsangYong UK

Vítaným nováčkem je vstupní tříválcová jednotka 1.2 GDi-T, která se stává druhým zážehovým motorem v nabídce. | Zdroj: SsangYong UK

Podle informací britského zastoupení SsangYongu, které o novince informovalo, se tento motor nepáruje s automatickou převodovkou a jedinou možností je tak šestistupňový manuál. Zdroj: SsangYong UK

Podle informací britského zastoupení SsangYongu, které o novince informovalo, se tento motor nepáruje s automatickou převodovkou a jedinou možností je tak šestistupňový manuál. | Zdroj: SsangYong UK

Motor dosahuje výkonu 94 kW (128 koní) v 5000 otáčkách a točivého momentu 230 N.m v rozmezí od 1750 do 3500 otáček za minutu. Dynamické parametry motoru v tuto chvíli nejsou k dispozici a tisková zpráva nepotvrzuje ani možnost pohonu všech kol. Zdroj: SsangYong UK

Motor dosahuje výkonu 94 kW (128 koní) v 5000 otáčkách a točivého momentu 230 N.m v rozmezí od 1750 do 3500 otáček za minutu. Dynamické parametry motoru v tuto chvíli nejsou k dispozici a tisková zpráva nepotvrzuje ani možnost pohonu všech kol. | Zdroj: SsangYong UK

Podle informací českého zastoupení SsangYongu se motor objeví i v tuzemské nabídce a dočkávat jej lze předběžně na podzim letošního roku. Zdroj: SsangYong UK

Podle informací českého zastoupení SsangYongu se motor objeví i v tuzemské nabídce a dočkávat jej lze předběžně na podzim letošního roku. | Zdroj: SsangYong UK

Už tak docela levný  SsangYong Tivoli  začíná na českém trhu na částce 384.900 Kč v základní výbavě STD s motorem 1.5 GDi. Nová základní motorizace by mohla laťku dostupnosti ještě výrazně posunout. Zdroj: SsangYong UK

Už tak docela levný SsangYong Tivoli začíná na českém trhu na částce 384.900 Kč v základní výbavě STD s motorem 1.5 GDi. Nová základní motorizace by mohla laťku dostupnosti ještě výrazně posunout. | Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

 Zdroj: SsangYong UK

| Zdroj: SsangYong UK

Atmosférická jedna-šestka se odporoučela a jediným benzinovým motorem zůstala přeplňovaná patnáctistovka o výkonu 120 kW. Vůz, který si odbyl českou premiéru během loňského ročníku výstavy  Auta na náplavce , nyní přichází s novým motorem, který se časem objeví i v prodeji na českém trhu. Zdroj: SsangYong UK
Vítaným nováčkem je vstupní tříválcová jednotka 1.2 GDi-T, která se stává druhým zážehovým motorem v nabídce. Zdroj: SsangYong UK
Podle informací britského zastoupení SsangYongu, které o novince informovalo, se tento motor nepáruje s automatickou převodovkou a jedinou možností je tak šestistupňový manuál. Zdroj: SsangYong UK
Motor dosahuje výkonu 94 kW (128 koní) v 5000 otáčkách a točivého momentu 230 N.m v rozmezí od 1750 do 3500 otáček za minutu. Dynamické parametry motoru v tuto chvíli nejsou k dispozici a tisková zpráva nepotvrzuje ani možnost pohonu všech kol. Zdroj: SsangYong UK
58
Fotogalerie

SsangYong Tivoli dostal nový motor. S tříválcem by mohl být ještě dostupnější

Zážehová patnáctistovka v SsangYongu Tivoli dostala nového tříválcového kamaráda. Na vstup na český trh si ale ještě počká.

Současná generace crossoveru SsangYong Tivoli prošla modernizací již v loňském roce a mimo jiné doznala změn v nabídce pohonných jednotek. Atmosférická jedna-šestka se odporoučela a jediným benzinovým motorem zůstala přeplňovaná patnáctistovka o výkonu 120 kW. Vůz, který si odbyl českou premiéru během loňského ročníku výstavy Auta na náplavce, nyní přichází s novým motorem, který se časem objeví i v prodeji na českém trhu.

Vítaným nováčkem je vstupní tříválcová jednotka 1.2 GDi-T, která se stává druhým zážehovým motorem v nabídce. Podle informací britského zastoupení SsangYongu, které o novince informovalo, se tento motor nepáruje s automatickou převodovkou a jedinou možností je tak šestistupňový manuál.

Motor dosahuje výkonu 94 kW (128 koní) v 5000 otáčkách a točivého momentu 230 N.m v rozmezí od 1750 do 3500 otáček za minutu. Dynamické parametry motoru v tuto chvíli nejsou k dispozici a tisková zpráva nepotvrzuje ani možnost pohonu všech kol.

Podle informací českého zastoupení SsangYongu se motor objeví i v tuzemské nabídce a dočkávat jej lze předběžně na podzim letošního roku. Už tak docela levný SsangYong Tivoli začíná na českém trhu na částce 384.900 Kč v základní výbavě STD s motorem 1.5 GDi. Nová základní motorizace by mohla laťku dostupnosti ještě výrazně posunout.

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

V minulosti spolupracoval s Daimler-Benz, Daewoo, koupila ho čínská automobilka a vlastnila jej i indická firma Mahindra & Mahindra. V současnosti je pod vedením jihokorejského konsorcia KG Group. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Doporučujeme

Články odjinud