5
Fotogalerie

Ford chce s novou Fiestou udržet stávající zákazníky, ale také získat nové. Jak?

Ve Fordu už jsou všichni naplněni očekáváním toho, jak se bude prodávat jeden z jeho nejoblíbenějších modelů. Malý hatchback, Ford Fiesta.

Pro každého výrobce vozů je vždy těžké a napínavé sledovat, jak si vedou jeho modely u zákazníků. Své o tom ví i u Fordu. Nyní toto prožívají s nejnovější verzí Fiesty. Podle nich však propadák nehrozí. Ford novou generaci ideově posunul o malý stupeň výše, čemuž odpovídá i vyšší cena a luxusnější výbava.

Naopak, z tábora Fordu se ozývají hlasy plné optimismu a velkého očekávání. Podle nich nová Fiesta vyspěla, ale stále vypadá svěže a mladě, nabídne více a nebude na trhu hrát "druhé housle". A to i přes vyšší cenovku.

Automobilka také doufá, že model přitáhne nové zákazníky a ne jen ty, kteří už měli předchozí verze Fiesty. S tím je spojen i očekávaný nárůst prodeje luxusněji vybavených vozů. Ostatně podle předpokladů si nejlepší výbavu Vignale objedná až 10 % zákazníků, více než 25 % si připlatí za verzi ST a zbytek koupí nejoblíbenější výbavu Titanium.

Podívejte se na fotogalerii nové generace Fordu Fiesta:

Ford-Fiesta-Customers-1.jpgFord-Fiesta-Customers-3-.jpgFord-Fiesta-Customers-4.jpg

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud