Dohady jsou u konce. McLaren uvolnil snímky velmi speciálního modelu.

Dohady jsou u konce. McLaren uvolnil snímky velmi speciálního modelu.

Model 720S byl totiž přetvořen tak, aby mohl oprávněně vozit na své zádi jméno legenárního brazilského pilota Formu1 Ayrtona Senny.

Model 720S byl totiž přetvořen tak, aby mohl oprávněně vozit na své zádi jméno legenárního brazilského pilota Formu1 Ayrtona Senny.

Parametry auta budí úctu. Oproti 720S se totiž do čtyřlitrového dvojnásobně přeplňovaného osmiválce dostalo o 79 koní více a celkem je tak řidiči k dispozici 789 koňských sil.

Parametry auta budí úctu. Oproti 720S se totiž do čtyřlitrového dvojnásobně přeplňovaného osmiválce dostalo o 79 koní více a celkem je tak řidiči k dispozici 789 koňských sil.

Motorářům se podařilo také navýšit maximální točivý moment. Konkrétně o 30 Nm na kulatých 800 Nm.

Motorářům se podařilo také navýšit maximální točivý moment. Konkrétně o 30 Nm na kulatých 800 Nm.

Podstatné je rovněž citelné snížení hmotnosti. Podařilo se to o 85 kilogramů, díky čemuž hmotnost vozu bez náplní klesla pod hranici 1,2 tuny.

Podstatné je rovněž citelné snížení hmotnosti. Podařilo se to o 85 kilogramů, díky čemuž hmotnost vozu bez náplní klesla pod hranici 1,2 tuny.

McLaren zatím neuvolnil výkonnostní hodnoty, tedy na údaje o maximální rychlosti a zrychlení si ještě musíme počkat.

McLaren zatím neuvolnil výkonnostní hodnoty, tedy na údaje o maximální rychlosti a zrychlení si ještě musíme počkat.

Určitě budou úctyhodné, stejně jako jízdní vlastnosti. Na vývoji vozu se totiž přímo podílel synovce slavného Ayrtona – Bruno Senna.

Určitě budou úctyhodné, stejně jako jízdní vlastnosti. Na vývoji vozu se totiž přímo podílel synovce slavného Ayrtona – Bruno Senna.

Při výrobě byla použita řada speciálních technologií. Například i disky kol jsou z kompozitových materiálů.

Při výrobě byla použita řada speciálních technologií. Například i disky kol jsou z kompozitových materiálů.

McLaren uvádí, že na výrobu každého z nich je zapotřebí sedm měsíců.

McLaren uvádí, že na výrobu každého z nich je zapotřebí sedm měsíců.

Přestože jde o ultimativní stroj, ve výbavě bude jak audiosystém, tak i třeba parkovací kamera.

Přestože jde o ultimativní stroj, ve výbavě bude jak audiosystém, tak i třeba parkovací kamera.

Sedačky řidiče vyrobí McLaren přímo na míru každého majitele.

Sedačky řidiče vyrobí McLaren přímo na míru každého majitele.

Všechny chystané exempláře již totiž mají své vlastníky. Ty neodradila ani cena, která je v přepočtu přibližně 22 milionů korun.

Všechny chystané exempláře již totiž mají své vlastníky. Ty neodradila ani cena, která je v přepočtu přibližně 22 milionů korun.

Oficiální představení vozu se odehraje v březnu na autosalonu v Ženevě, výroba začne ve třetím čtvrtletí příštího roku.

Oficiální představení vozu se odehraje v březnu na autosalonu v Ženevě, výroba začne ve třetím čtvrtletí příštího roku.

Model 720S byl totiž přetvořen tak, aby mohl oprávněně vozit na své zádi jméno legenárního brazilského pilota Formu1 Ayrtona Senny.
Parametry auta budí úctu. Oproti 720S se totiž do čtyřlitrového dvojnásobně přeplňovaného osmiválce dostalo o 79 koní více a celkem je tak řidiči k dispozici 789 koňských sil.
Motorářům se podařilo také navýšit maximální točivý moment. Konkrétně o 30 Nm na kulatých 800 Nm.
Podstatné je rovněž citelné snížení hmotnosti. Podařilo se to o 85 kilogramů, díky čemuž hmotnost vozu bez náplní klesla pod hranici 1,2 tuny.
30
Fotogalerie

McLaren Senna oficiálně. Nástupce legendárního F1 stojí 22 milionů

Oficiální představení nového hypesrportu s velmi lákavě znějícím jménem, se odehraje v březnu. Podobu a základní technická data již ale známe nyní.

Dohady jsou u konce. McLaren uvolnil snímky velmi speciálního modelu.  Model 720S byl totiž přetvořen tak, aby mohl oprávněně vozit na své zádi jméno legenárního brazilského pilota Formu1 Ayrtona Senny.

Vyrobena bude pouze limitovaná pětisetkusová série.

Parametry auta budí úctu. Oproti 720S se totiž do čtyřlitrového dvojnásobně přeplňovaného osmiválce dostalo o 79 koní více a celkem je tak řidiči k dispozici 789 koňských sil. Motorářům se podařilo také navýšit maximální točivý moment. Konkrétně o 30 Nm na kulatých 800 Nm.

Podstatné je rovněž citelné snížení hmotnosti. Podařilo se to o 85 kilogramů, díky čemuž hmotnost vozu bez náplní klesla pod hranici 1,2 tuny.

McLaren zatím neuvolnil výkonnostní hodnoty, tedy na údaje o maximální rychlosti a zrychlení si ještě musíme počkat. Určitě budou úctyhodné, stejně jako jízdní vlastnosti. Na vývoji vozu se totiž přímo podílel synovce slavného Ayrtona – Bruno Senna.

Při výrobě byla použita řada speciálních technologií. Například i disky kol jsou z kompozitových materiálů. McLaren uvádí, že na výrobu každého z nich je zapotřebí sedm měsíců.

Přestože jde o ultimativní stroj, ve výbavě bude jak audiosystém, tak i třeba parkovací kamera. Sedačky řidiče vyrobí McLaren přímo na míru každého majitele. Všechny chystané exempláře (bude jich pouze 500) již totiž mají své vlastníky. Ty neodradila ani cena, která je v přepočtu přibližně 22 milionů korun. Oficiální představení vozu se odehraje v březnu na autosalonu v Ženevě, výroba začne ve třetím čtvrtletí příštího roku.

Podívejte se na obsáhlou galerii nového hypersportu:

1.jpg2.jpg3.jpg

 

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

Doporučujeme

Články odjinud