Volkswagen Multivan T7 je doslova od podlahy nový. Přezbrojil totiž na modulární platformu MQB, od čehož si automobilka slibuje posun jízdních vlastností směrem k osobnímu vozu. Foto: Vladimír Kadera

Volkswagen Multivan T7 je doslova od podlahy nový. Přezbrojil totiž na modulární platformu MQB, od čehož si automobilka slibuje posun jízdních vlastností směrem k osobnímu vozu. | Foto: Vladimír Kadera

Tak to ostatně má už  model Caddy , což by nám mohlo dávat malou nápovědu, jak to s novinkou dopadne. Zatím jsme ale s autem nejezdili, zato jsme ho alespoň poprvé viděli! Foto: Vladimír Kadera

Tak to ostatně má už model Caddy, což by nám mohlo dávat malou nápovědu, jak to s novinkou dopadne. Zatím jsme ale s autem nejezdili, zato jsme ho alespoň poprvé viděli! | Foto: Vladimír Kadera

Volkswagen nechybí  na právě probíhajícím IAA Mnichov . Pozornost diváků ale strhává spíše směrem k elektromobilům. Kdo chtěl včera vidět nový Multivan, musel na stánku vystát frontu u schodů do druhého patra. Foto: Vladimír Kadera

Volkswagen nechybí na právě probíhajícím IAA Mnichov. Pozornost diváků ale strhává spíše směrem k elektromobilům. Kdo chtěl včera vidět nový Multivan, musel na stánku vystát frontu u schodů do druhého patra. | Foto: Vladimír Kadera

 Multivan  byl na stánku VW jediným autem se spalovacím motorem a vyfotit ho bez tlačenice diváků je takřka nemožné. Foto: Vladimír Kadera

Multivan byl na stánku VW jediným autem se spalovacím motorem a vyfotit ho bez tlačenice diváků je takřka nemožné. | Foto: Vladimír Kadera

Příď auta je největší designovou změnou za posledních 18 let, od uvedení generace T5. Zatímco základní design pětky se každým dalším omlazením jen lehce inovoval, u T7 jde o větší přepracování a pokračování v trendu, který nastolil už model Caddy.  Foto: Vladimír Kadera

Příď auta je největší designovou změnou za posledních 18 let, od uvedení generace T5. Zatímco základní design pětky se každým dalším omlazením jen lehce inovoval, u T7 jde o větší přepracování a pokračování v trendu, který nastolil už model Caddy.  | Foto: Vladimír Kadera

Zajímavostí pak je, že vůbec poprvé nebude Multivan sdílet základy s Transporterem, protože pro ten se vyvíjí základy společně s automobilkou Ford. Spolupráce značek funguje od poloviny minulého roku a výsledek bychom měli vidět v příštím roce. Foto: Vladimír Kadera

Zajímavostí pak je, že vůbec poprvé nebude Multivan sdílet základy s Transporterem, protože pro ten se vyvíjí základy společně s automobilkou Ford. Spolupráce značek funguje od poloviny minulého roku a výsledek bychom měli vidět v příštím roce. | Foto: Vladimír Kadera

Moderní architektura palubní desky s digitálním přístrojovým štítem a velkým infotainmentem je nám dobře známá. Foto: Vladimír Kadera

Moderní architektura palubní desky s digitálním přístrojovým štítem a velkým infotainmentem je nám dobře známá. | Foto: Vladimír Kadera

Stejně tak i multifunkční volant, který si však zachoval klasická tlačítka místo dotykových s haptickou odezvou, jak to má třeba nový VW Golf. Co už se bez dotykových tlačítek neobešlo je ovládání klimatizace a audia. Foto: Vladimír Kadera

Stejně tak i multifunkční volant, který si však zachoval klasická tlačítka místo dotykových s haptickou odezvou, jak to má třeba nový VW Golf. Co už se bez dotykových tlačítek neobešlo je ovládání klimatizace a audia. | Foto: Vladimír Kadera

Multivan T7 má také ten samý panel s dotykovými tlačítky pro volení jízdních režimů, menu s možnostmi pro usnadnění parkování i nabídku asistenčních systémů, kterých je díky novému základu mnohem víc než dříve.  Foto: Vladimír Kadera

Multivan T7 má také ten samý panel s dotykovými tlačítky pro volení jízdních režimů, menu s možnostmi pro usnadnění parkování i nabídku asistenčních systémů, kterých je díky novému základu mnohem víc než dříve.  | Foto: Vladimír Kadera

Ohledně ovládání má tedy skoro vše, co se nám na  novém golfu  tak úplně nelíbí. Foto: Vladimír Kadera

Ohledně ovládání má tedy skoro vše, co se nám na novém golfu tak úplně nelíbí. | Foto: Vladimír Kadera

Vzhledem k jeho vlastnostem se mu to však snáze odpustí. Nový základ nic neubral z dodávkového posazu za volantem. Foto: Vladimír Kadera

Vzhledem k jeho vlastnostem se mu to však snáze odpustí. Nový základ nic neubral z dodávkového posazu za volantem. | Foto: Vladimír Kadera

Nemusíte se ničeho bát, pořád máte perfektní přehled o dění okolo vás a o rozměrech auta. Interiér auta je ve prospěch úložných prostorů využitý opět na maximum. Foto: Vladimír Kadera

Nemusíte se ničeho bát, pořád máte perfektní přehled o dění okolo vás a o rozměrech auta. Interiér auta je ve prospěch úložných prostorů využitý opět na maximum. | Foto: Vladimír Kadera

Nechybí dvojice přihrádek pro spolujezdce, přihrádka na vrchu palubní desky, sklopné držáky na nápoje pro cestující vpředu ani ikonický variabilní stoleček pro cestující vzadu.  Foto: Vladimír Kadera

Nechybí dvojice přihrádek pro spolujezdce, přihrádka na vrchu palubní desky, sklopné držáky na nápoje pro cestující vpředu ani ikonický variabilní stoleček pro cestující vzadu.  | Foto: Vladimír Kadera

Na všech sedadlech je spousta místa a zadní jsou vyjímatelné. Vzhledem k tlačenici okolo auta jsme si toho ale moc nevyzkoušeli. Foto: Vladimír Kadera

Na všech sedadlech je spousta místa a zadní jsou vyjímatelné. Vzhledem k tlačenici okolo auta jsme si toho ale moc nevyzkoušeli. | Foto: Vladimír Kadera

VW Multivan T7 se bude prodávat výhradně se čtyřválci. Na výběr bude z benzinů 1.5 TSI (100 kW) a 2.0 TSI (150 kW) a naftového dvoulitru 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 koní). Foto: Vladimír Kadera

VW Multivan T7 se bude prodávat výhradně se čtyřválci. Na výběr bude z benzinů 1.5 TSI (100 kW) a 2.0 TSI (150 kW) a naftového dvoulitru 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 koní). | Foto: Vladimír Kadera

Na place pak byla žhavá novinka - plug-in hybrid kombinující motor 1.5 TSI a jeden elektromotor. Systémový výkon činí 160 kW (218 koní) a díky baterii o kapacitě 13 kWh ujede na jedno nabití 50 km. Foto: Stanislav Kolman

Na place pak byla žhavá novinka - plug-in hybrid kombinující motor 1.5 TSI a jeden elektromotor. Systémový výkon činí 160 kW (218 koní) a díky baterii o kapacitě 13 kWh ujede na jedno nabití 50 km. | Foto: Stanislav Kolman

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

 Foto: Vladimír Kadera

| Foto: Vladimír Kadera

Tak to ostatně má už  model Caddy , což by nám mohlo dávat malou nápovědu, jak to s novinkou dopadne. Zatím jsme ale s autem nejezdili, zato jsme ho alespoň poprvé viděli! Foto: Vladimír Kadera
Volkswagen nechybí  na právě probíhajícím IAA Mnichov . Pozornost diváků ale strhává spíše směrem k elektromobilům. Kdo chtěl včera vidět nový Multivan, musel na stánku vystát frontu u schodů do druhého patra. Foto: Vladimír Kadera
 Multivan  byl na stánku VW jediným autem se spalovacím motorem a vyfotit ho bez tlačenice diváků je takřka nemožné. Foto: Vladimír Kadera
Příď auta je největší designovou změnou za posledních 18 let, od uvedení generace T5. Zatímco základní design pětky se každým dalším omlazením jen lehce inovoval, u T7 jde o větší přepracování a pokračování v trendu, který nastolil už model Caddy.  Foto: Vladimír Kadera
28
Fotogalerie

Nový VW Mutlivan T7 poprvé naživo: Bude boží! Na něco si ale budete zvykat

Zcela nový základ, plug-in hybridní motor a digitální funkce až po střechu. Multivan T7 prošel největší změnou za posledních 18 let. Jaký je první dojem?

Volkswagen Multivan T7 je doslova od podlahy nový. Přezbrojil totiž na modulární platformu MQB, od čehož si automobilka slibuje posun jízdních vlastností směrem k osobnímu vozu. Tak to ostatně má už model Caddy, což by nám mohlo dávat malou nápovědu, jak to s novinkou dopadne. Zatím jsme ale s autem nejezdili, zato jsme ho alespoň poprvé viděli!

Volkswagen nechybí na právě probíhajícím IAA Mnichov. Pozornost diváků ale strhává spíše směrem k elektromobilům. Kdo chtěl včera vidět nový Multivan, musel na stánku vystát frontu u schodů do druhého patra. Multivan byl na stánku VW jediným autem se spalovacím motorem a vyfotit ho bez tlačenice diváků je takřka nemožné.

Příď auta je největší designovou změnou za posledních 18 let, od uvedení generace T5. Zatímco základní design pětky se každým dalším omlazením jen lehce inovoval, u T7 jde o větší přepracování a pokračování v trendu, který nastolil už model Caddy. Zajímavostí pak je, že vůbec poprvé nebude Multivan sdílet základy s Transporterem, protože pro ten se vyvíjí základy společně s automobilkou Ford. Spolupráce značek funguje od poloviny minulého roku a výsledek bychom měli vidět v příštím roce.

Moderní architektura palubní desky s digitálním přístrojovým štítem a velkým infotainmentem je nám dobře známá. Stejně tak i multifunkční volant, který si však zachoval klasická tlačítka místo dotykových s haptickou odezvou, jak to má třeba nový VW Golf. Co už se bez dotykových tlačítek neobešlo je ovládání klimatizace a audia.

Multivan T7 má také ten samý panel s dotykovými tlačítky pro volení jízdních režimů, menu s možnostmi pro usnadnění parkování i nabídku asistenčních systémů, kterých je díky novému základu mnohem víc než dříve. Ohledně ovládání má tedy skoro vše, co se nám na novém golfu tak úplně nelíbí.

Vzhledem k jeho vlastnostem se mu to však snáze odpustí. Nový základ nic neubral z dodávkového posazu za volantem. Nemusíte se ničeho bát, pořád máte perfektní přehled o dění okolo vás a o rozměrech auta. Interiér auta je ve prospěch úložných prostorů využitý opět na maximum.

Nechybí dvojice přihrádek pro spolujezdce, přihrádka na vrchu palubní desky, sklopné držáky na nápoje pro cestující vpředu ani ikonický variabilní stoleček pro cestující vzadu. Na všech sedadlech je spousta místa a zadní jsou vyjímatelné. Vzhledem k tlačenici okolo auta jsme si toho ale moc nevyzkoušeli.

VW Multivan T7 se bude prodávat výhradně se čtyřválci. Na výběr bude z benzinů 1.5 TSI (100 kW) a 2.0 TSI (150 kW) a naftového dvoulitru 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 koní). Na place pak byla žhavá novinka - plug-in hybrid kombinující motor 1.5 TSI a jeden elektromotor. Systémový výkon činí 160 kW (218 koní) a díky baterii o kapacitě 13 kWh ujede na jedno nabití 50 km.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud