Audi A3 45 TFSI e rozšířilo řady kompaktních koncernových rychlíků do zásuvky  na začátku loňského prosince . Nyní už se rychlejší hybrid dostal i do české nabídky.  Zdroj: Audi

Audi A3 45 TFSI e rozšířilo řady kompaktních koncernových rychlíků do zásuvky na začátku loňského prosince. Nyní už se rychlejší hybrid dostal i do české nabídky.  | Zdroj: Audi

Jakožto sportovně střižená verze je model dostupný až od výbavy S line, kde momentálně zastává nejsilnější motorizaci. Cena začíná na částce  1.140.900 Kč.  Zdroj: Audi

Jakožto sportovně střižená verze je model dostupný až od výbavy S line, kde momentálně zastává nejsilnější motorizaci. Cena začíná na částce 1.140.900 Kč. | Zdroj: Audi

Oproti verzi 40 TFSI e je tedy jen o 22.000 korun dražší, což je za 30 kW výkonu navíc hodně solidní příplatek. Zdroj: Audi

Oproti verzi 40 TFSI e je tedy jen o 22.000 korun dražší, což je za 30 kW výkonu navíc hodně solidní příplatek. | Zdroj: Audi

V porovnání se  Škodou Octavia RS iV  se stejnou pohonnou jednotkou si připlatíte 201.000 Kč. Zdroj: Audi

V porovnání se Škodou Octavia RS iV se stejnou pohonnou jednotkou si připlatíte 201.000 Kč. | Zdroj: Audi

Menší rozdíl je oproti  Cupře Leon 1.4 TSI e-Hybrid , kde dělá rozdíl 86.000 Kč. Zdroj: Audi

Menší rozdíl je oproti Cupře Leon 1.4 TSI e-Hybrid, kde dělá rozdíl 86.000 Kč. | Zdroj: Audi

Audi A3 45 TFSI e se oproti  40 TFSI  e neliší jen výkonem, ale lehce se odlišuje i vzhledem. Dostanete třeba černou optiku, která přidá okenní lišty, masku a lištu v nárazníku v černé barvě. Zdroj: Audi

Audi A3 45 TFSI e se oproti 40 TFSI e neliší jen výkonem, ale lehce se odlišuje i vzhledem. Dostanete třeba černou optiku, která přidá okenní lišty, masku a lištu v nárazníku v černé barvě. | Zdroj: Audi

Automaticky dostanete také zatmavená zadní okna. Základní barva je bílá, za modrou Turbo připlatíte 12.400 Kč a zbylé barvy vyjdou na 24.700 Kč. Zdroj: Audi

Automaticky dostanete také zatmavená zadní okna. Základní barva je bílá, za modrou Turbo připlatíte 12.400 Kč a zbylé barvy vyjdou na 24.700 Kč. | Zdroj: Audi

Standardní sedmnáctky lze vyměnit za osmnáctky. K mání jsou pak i 19palcová kola, ale k nim už bude nutné připlatit si sportovní podvozek.  Zdroj: Audi

Standardní sedmnáctky lze vyměnit za osmnáctky. K mání jsou pak i 19palcová kola, ale k nim už bude nutné připlatit si sportovní podvozek.  | Zdroj: Audi

Interiér je v základní verzi decentní, ale stačí jej osadit paketem S line a prošíváním Audi Sport a hned vypadá o moc lépe. Dostanete lepší sedadla s červeným prošíváním, sportovní volant nebo hliníkové doplňky. Zdroj: Audi

Interiér je v základní verzi decentní, ale stačí jej osadit paketem S line a prošíváním Audi Sport a hned vypadá o moc lépe. Dostanete lepší sedadla s červeným prošíváním, sportovní volant nebo hliníkové doplňky. | Zdroj: Audi

Pokud se obejdete bez sportovního podvozku, lze vůz osadit i adaptivními tlumiči s Audi drive select. V takovém případě se ale rozlučte s devatenáctkami. Zdroj: Audi

Pokud se obejdete bez sportovního podvozku, lze vůz osadit i adaptivními tlumiči s Audi drive select. V takovém případě se ale rozlučte s devatenáctkami. | Zdroj: Audi

Jako vždy se doporučuje paket Gravity, který do vozu přidá dvouzónovou automatickou klimatizaci, tempomat, parkovacího asistenta a Audi Phone Box. To vše za sympatických 54.200 Kč. Zdroj: Audi

Jako vždy se doporučuje paket Gravity, který do vozu přidá dvouzónovou automatickou klimatizaci, tempomat, parkovacího asistenta a Audi Phone Box. To vše za sympatických 54.200 Kč. | Zdroj: Audi

Připomeneme jen, že Audi A3 45 TFSI e pohání přeplňovaná čtrnáctistovka o výkonu 110 kW, které sekunduje elektromotor o výkonu 85 kW.  Zdroj: Audi

Připomeneme jen, že Audi A3 45 TFSI e pohání přeplňovaná čtrnáctistovka o výkonu 110 kW, které sekunduje elektromotor o výkonu 85 kW.  | Zdroj: Audi

Kombinovaný výkon ústrojí činí 180 kW (245 koní) a vozu stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 6,8 sekundy. Zároveň ale můžete cestovat s nabitou baterií o kapacitě 13 kWh na jedno nabití až 63 km na elektřinu. Zdroj: Audi

Kombinovaný výkon ústrojí činí 180 kW (245 koní) a vozu stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 6,8 sekundy. Zároveň ale můžete cestovat s nabitou baterií o kapacitě 13 kWh na jedno nabití až 63 km na elektřinu. | Zdroj: Audi

Nové Audi A3 se ukázalo v plug-in hybridní verzi již na konci září jako motorizace 40 TFSI e s kombinovaným výkonem 150 kW (204 koní).  Zdroj: Audi

Nové Audi A3 se ukázalo v plug-in hybridní verzi již na konci září jako motorizace 40 TFSI e s kombinovaným výkonem 150 kW (204 koní).  | Zdroj: Audi

Pochopitelně to ale ještě nebylo vše. Když to v rámci koncernu porovnáme se Škodou, tak Audi ukázalo svou verzi Octavie iV. Nyní ale přišla na řadu Octavii RS iV. Zdroj: Audi

Pochopitelně to ale ještě nebylo vše. Když to v rámci koncernu porovnáme se Škodou, tak Audi ukázalo svou verzi Octavie iV. Nyní ale přišla na řadu Octavii RS iV. | Zdroj: Audi

Rychlejší plug-in hybridní Audi A3 dostalo označení 45 TFSI e. Jeho pohonné ústrojí znáte vedle octavie RS iV i z VW Golf GTE a Cupry Leon. Zdroj: Audi

Rychlejší plug-in hybridní Audi A3 dostalo označení 45 TFSI e. Jeho pohonné ústrojí znáte vedle octavie RS iV i z VW Golf GTE a Cupry Leon. | Zdroj: Audi

Základem je tedy čtrnáctistovka TSI kombinovaná s elektromotorem o výkonu 85 kW (115 koní). Společně dohromady dávají 180 kW (245 koní) a 400 N.m točivého momentu. Zdroj: Audi

Základem je tedy čtrnáctistovka TSI kombinovaná s elektromotorem o výkonu 85 kW (115 koní). Společně dohromady dávají 180 kW (245 koní) a 400 N.m točivého momentu. | Zdroj: Audi

Z 0 na 100 km/h zrychlí vůz za 6,8 sekundy a maximálně dosáhne rychlosti 232 km/h. Čistě na elektřinu však může jet pouze do rychlosti 140 km/h.  Zdroj: Audi

Z 0 na 100 km/h zrychlí vůz za 6,8 sekundy a maximálně dosáhne rychlosti 232 km/h. Čistě na elektřinu však může jet pouze do rychlosti 140 km/h.  | Zdroj: Audi

Maximální vzdálenost ujetá čistě na elektřinu pak dle cyklu WLTP činí 63 kilometrů. Akumulátor o kapacitě 13 kWh lze nabíjet maximálně výkonem 2,9 kW. Zdroj: Audi

Maximální vzdálenost ujetá čistě na elektřinu pak dle cyklu WLTP činí 63 kilometrů. Akumulátor o kapacitě 13 kWh lze nabíjet maximálně výkonem 2,9 kW. | Zdroj: Audi

Standardní výbava je bohatá, nechybí třeba dvouzónová klimatizace či sportovní sedadla. Zdroj: Audi

Standardní výbava je bohatá, nechybí třeba dvouzónová klimatizace či sportovní sedadla. | Zdroj: Audi

Audi uvádí kombinovanou spotřebu 1,4 až 1,5 l/100 km. Sportovnější verze modelu má sedmnáctipalcová kola a větší brzdy s červeně nalakovanými třmeny. Zdroj: Audi

Audi uvádí kombinovanou spotřebu 1,4 až 1,5 l/100 km. Sportovnější verze modelu má sedmnáctipalcová kola a větší brzdy s červeně nalakovanými třmeny. | Zdroj: Audi

V Německu byla cena vozu stanovena na 41.440 eur, tedy v přepočtu 1.097.000 Kč. Do českého konfigurátoru motorizace zatím nedorazila. Zdroj: Audi

V Německu byla cena vozu stanovena na 41.440 eur, tedy v přepočtu 1.097.000 Kč. Do českého konfigurátoru motorizace zatím nedorazila. | Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

Jakožto sportovně střižená verze je model dostupný až od výbavy S line, kde momentálně zastává nejsilnější motorizaci. Cena začíná na částce  1.140.900 Kč.  Zdroj: Audi
Oproti verzi 40 TFSI e je tedy jen o 22.000 korun dražší, což je za 30 kW výkonu navíc hodně solidní příplatek. Zdroj: Audi
V porovnání se  Škodou Octavia RS iV  se stejnou pohonnou jednotkou si připlatíte 201.000 Kč. Zdroj: Audi
Menší rozdíl je oproti  Cupře Leon 1.4 TSI e-Hybrid , kde dělá rozdíl 86.000 Kč. Zdroj: Audi
26
Fotogalerie

Audi A3 45 TFSI e má české ceny. 30 kW navíc dá levně, začíná na 1.140.900 Kč

Audi uzavřelo sportovní čtyřlístek do zásuvky, kde nyní doplňuje Škodu Octavia RS iV, VW Golf GTE a Cupru Leon.

Audi A3 45 TFSI e rozšířilo řady kompaktních koncernových rychlíků do zásuvky na začátku loňského prosince. Nyní už se rychlejší hybrid dostal i do české nabídky. Jakožto sportovně střižená verze je dostupná až od výbavy S line, kde momentálně zastává funkci nejsilnější motorizace. Cena začíná na částce 1.140.900 Kč.

Oproti verzi 40 TFSI e je tedy jen o 22.000 korun dražší, což je za 30 kW výkonu navíc hodně solidní příplatek. V porovnání se Škodou Octavia RS iV se stejnou pohonnou jednotkou si připlatíte 201.000 Kč. Menší rozdíl je oproti Cupře Leon 1.4 TSI e-Hybrid, kde dělá rozdíl 86.000 Kč.

Audi A3 45 TFSI e se oproti 40 TFSI e neliší jen výkonem, ale lehce se odlišuje i vzhledem. Dostanete třeba černou optiku, která přidá okenní lišty, masku a lištu v nárazníku v černé barvě. Automaticky dostanete také zatmavená zadní okna. Základní barva je bílá, za modrou Turbo připlatíte 12.400 Kč a zbylé barvy vyjdou na 24.700 Kč.

Standardní sedmnáctky lze vyměnit za osmnáctky. K mání jsou pak i 19palcová kola, ale k nim už bude nutné připlatit si sportovní podvozek. Interiér je v základní verzi decentní, ale stačí jej osadit paketem S line a prošíváním Audi Sport a hned vypadá o moc lépe. Dostanete lepší sedadla s červeným prošíváním, sportovní volant nebo hliníkové doplňky.

Pokud se obejdete bez sportovního podvozku, lze vůz osadit i adaptivními tlumiči s Audi drive select. V takovém případě se rozlučte s devatenáctkami. Jako vždy se doporučuje paket Gravity, který do vozu přidá dvouzónovou automatickou klimatizaci, tempomat, parkovacího asistenta a Audi Phone Box. To vše za 54.200 Kč.

Připomeneme jen, že Audi A3 45 TFSI e pohání přeplňovaná čtrnáctistovka o výkonu 110 kW, které sekunduje elektromotor o výkonu 85 kW. Kombinovaný výkon ústrojí činí 180 kW (245 koní) a vozu stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 6,8 sekundy. Zároveň ale můžete cestovat s nabitou baterií o kapacitě 13 kWh na jedno nabití až 63 km na elektřinu.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud