Gilles Normans, vedoucí divize elektromobilů značky Renault, se rozpovídal pro britský časopis Autocar o možnosti nástupu ostrých elektromobilů, potažmo hot-hatchů.

Gilles Normans, vedoucí divize elektromobilů značky Renault, se rozpovídal pro britský časopis Autocar o možnosti nástupu ostrých elektromobilů, potažmo hot-hatchů.

Není tomu tak dávno, co tuto oblast nastřelil už produktový manažer  Ali Kassaï , když magazínu  Auto Express  sdělil, že chtějí být v této oblasti lídry na trhu.  Zmínil také, že ZOE R.S. by mohlo být přímým nástupcem Clia R.S.

Není tomu tak dávno, co tuto oblast nastřelil už produktový manažer Ali Kassaï, když magazínu Auto Express sdělil, že chtějí být v této oblasti lídry na trhu. Zmínil také, že ZOE R.S. by mohlo být přímým nástupcem Clia R.S.

Takže kam se to zatím posunulo? Gilles Normand dal jasně najevo, že chce s elektromobily vykrýt všechny segmenty trhu,  ostré hatchbacky  nevyjímaje. Žádné konkrétní plány však zatím nejsou v pohybu. Konkurence zatím ale nespí, takové Mini už tento segment nakouslo svým prvním elektrickým modelem Cooper SE,  ve kterém jsme už dokonce seděli.

Takže kam se to zatím posunulo? Gilles Normand dal jasně najevo, že chce s elektromobily vykrýt všechny segmenty trhu, ostré hatchbacky nevyjímaje. Žádné konkrétní plány však zatím nejsou v pohybu. Konkurence zatím ale nespí, takové Mini už tento segment nakouslo svým prvním elektrickým modelem Cooper SE, ve kterém jsme už dokonce seděli.

 „Lidé jsou zvyklí na menší dojezd ostrých modelů, takže na to budou připravení. Momentálně ale řešíme, o kolik by to mohlo být. Lidé se také bojí toho, že při jízdě neuslyší žádný řev. Pokud se tedy vydáme touto cestou, budeme ho muset vyřešit uměle“ , svěřil se Autocaru.

„Lidé jsou zvyklí na menší dojezd ostrých modelů, takže na to budou připravení. Momentálně ale řešíme, o kolik by to mohlo být. Lidé se také bojí toho, že při jízdě neuslyší žádný řev. Pokud se tedy vydáme touto cestou, budeme ho muset vyřešit uměle“, svěřil se Autocaru.

Není pochyb o tom, že Renault má v této oblasti potenciál.  Ostré modely umí  a segment elektrických hot-hatchů je ještě v plenkách. Podobně jako Renault teď přemýšlí i Honda,  která je ochotna postavit ostrý elektromobil , pokud jej lidé opravdu budou chtít.

Není pochyb o tom, že Renault má v této oblasti potenciál. Ostré modely umí a segment elektrických hot-hatchů je ještě v plenkách. Podobně jako Renault teď přemýšlí i Honda, která je ochotna postavit ostrý elektromobil, pokud jej lidé opravdu budou chtít.

Není tomu tak dávno, co tuto oblast nastřelil už produktový manažer  Ali Kassaï , když magazínu  Auto Express  sdělil, že chtějí být v této oblasti lídry na trhu.  Zmínil také, že ZOE R.S. by mohlo být přímým nástupcem Clia R.S.
Takže kam se to zatím posunulo? Gilles Normand dal jasně najevo, že chce s elektromobily vykrýt všechny segmenty trhu,  ostré hatchbacky  nevyjímaje. Žádné konkrétní plány však zatím nejsou v pohybu. Konkurence zatím ale nespí, takové Mini už tento segment nakouslo svým prvním elektrickým modelem Cooper SE,  ve kterém jsme už dokonce seděli.
 „Lidé jsou zvyklí na menší dojezd ostrých modelů, takže na to budou připravení. Momentálně ale řešíme, o kolik by to mohlo být. Lidé se také bojí toho, že při jízdě neuslyší žádný řev. Pokud se tedy vydáme touto cestou, budeme ho muset vyřešit uměle“ , svěřil se Autocaru.
Není pochyb o tom, že Renault má v této oblasti potenciál.  Ostré modely umí  a segment elektrických hot-hatchů je ještě v plenkách. Podobně jako Renault teď přemýšlí i Honda,  která je ochotna postavit ostrý elektromobil , pokud jej lidé opravdu budou chtít.
17
Fotogalerie

Ostré elektromobily jsou za dveřmi. Renault chce být nejlepší, musí ale vyřešit zvuk

Segment elektrických ostrých hatchbacků se začíná pomalu probouzet. Koketuje s nimi Honda, Mini i Renault.

Gilles Normans, vedoucí divize elektromobilů značky Renault, se rozpovídal pro britský Autocar o možnosti nástupu ostrých elektromobilů, potažmo hot-hatchů. Není tomu tak dávno, co tuto oblast nastřelil už produktový manažer Ali Kassaï, když magazínu Auto Express sdělil, že chtějí být v této oblasti lídry na trhu. Zmínil také, že ZOE R.S. by mohlo být přímým nástupcem Clia R.S.

Kam se to zatím posunulo? Gilles Normand dal jasně najevo, že chce s elektromobily vykrýt všechny segmenty trhu, ostré hatchbacky nevyjímaje. Ani konkurence nespí. Takové Mini už tento segment nakouslo svým prvním elektrickým modelem Cooper SE, ve kterém jsme už dokonce seděli.

„Lidé jsou zvyklí na menší dojezd ostrých modelů, takže na to budou připravení. Momentálně ale řešíme, o kolik by to mohlo být. Lidé se také bojí toho, že při jízdě neuslyší žádný řev. Pokud se tedy vydáme touto cestou, budeme ho muset vyřešit uměle“, svěřil se Autocaru.

Není pochyb o tom, že Renault má v této oblasti potenciál. Ostré modely umí a segment elektrických hot-hatchů je ještě v plenkách. Podobně jako Renault teď přemýšlí i Honda, která je ochotna postavit ostrý elektromobil, pokud jej lidé opravdu budou chtít.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud