Nová generace SsangYongu Korando se nám již ukazuje na fotkách bez jakéhokoliv maskování. Po designové stránce tak máme potvrzeno, že vůči starému modelu bude nové Korando působit trochu robustněji. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Nová generace SsangYongu Korando se nám již ukazuje na fotkách bez jakéhokoliv maskování. Po designové stránce tak máme potvrzeno, že vůči starému modelu bude nové Korando působit trochu robustněji. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Přední maska má zamračenější výraz, hlavní světlomety doplňují další LED svítilny níže v nárazníku a karoserie má celkově spoustu ostrých linií. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Přední maska má zamračenější výraz, hlavní světlomety doplňují další LED svítilny níže v nárazníku a karoserie má celkově spoustu ostrých linií. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Z profilu jde také zahlédnout typicky tvarovaný C sloupek, který má nyní i prostornější SUV XLV. Na zádi jsou výrazné LED svítilny a chromované prvky, včetně dvojice falešných otvorů na zadním nárazníku, připomínajících koncovky výfuku. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Z profilu jde také zahlédnout typicky tvarovaný C sloupek, který má nyní i prostornější SUV XLV. Na zádi jsou výrazné LED svítilny a chromované prvky, včetně dvojice falešných otvorů na zadním nárazníku, připomínajících koncovky výfuku. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

A když už jsme u zádě, SsangYong potvrzuje, že zavazadlový prostor Koranda nabídne standardně 551 litrů objemu a chybět nebude volitelně elektricky sklopné víko kufru. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

A když už jsme u zádě, SsangYong potvrzuje, že zavazadlový prostor Koranda nabídne standardně 551 litrů objemu a chybět nebude volitelně elektricky sklopné víko kufru. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Detailněji se již můžeme podívat i do interiéru, jenž bude opatřen dvojicí displejů – 9palcovým digitálním přístrojovým štítem před řidičem a 10,25palcovou obrazovkou dotykového infotainmentu. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Detailněji se již můžeme podívat i do interiéru, jenž bude opatřen dvojicí displejů – 9palcovým digitálním přístrojovým štítem před řidičem a 10,25palcovou obrazovkou dotykového infotainmentu. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Ke všemu pak bude vnitřek Koranda hrát barvami díky ambientnímu osvětlení. To se bude mimochodem nejspíš ve formě grafiky nacházet i v panelu palubní desky před spolujezdcem a ve výplních dveří. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Ke všemu pak bude vnitřek Koranda hrát barvami díky ambientnímu osvětlení. To se bude mimochodem nejspíš ve formě grafiky nacházet i v panelu palubní desky před spolujezdcem a ve výplních dveří. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Ani po stránce bezpečnostní techniky nebude chtít korejský výrobce zůstat pozadu. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Ani po stránce bezpečnostní techniky nebude chtít korejský výrobce zůstat pozadu. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Korando tak nabídne inteligentní adaptivní tempomat, funkci krizového automatického brzdění, funkci udržování jízdy v pruhu nebo také systém sledování únavy řidiče. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Korando tak nabídne inteligentní adaptivní tempomat, funkci krizového automatického brzdění, funkci udržování jízdy v pruhu nebo také systém sledování únavy řidiče. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Přední maska má zamračenější výraz, hlavní světlomety doplňují další LED svítilny níže v nárazníku a karoserie má celkově spoustu ostrých linií. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong
Z profilu jde také zahlédnout typicky tvarovaný C sloupek, který má nyní i prostornější SUV XLV. Na zádi jsou výrazné LED svítilny a chromované prvky, včetně dvojice falešných otvorů na zadním nárazníku, připomínajících koncovky výfuku. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong
A když už jsme u zádě, SsangYong potvrzuje, že zavazadlový prostor Koranda nabídne standardně 551 litrů objemu a chybět nebude volitelně elektricky sklopné víko kufru. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong
Detailněji se již můžeme podívat i do interiéru, jenž bude opatřen dvojicí displejů – 9palcovým digitálním přístrojovým štítem před řidičem a 10,25palcovou obrazovkou dotykového infotainmentu. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong
10
Fotogalerie

Nový SsangYong Korando se odhaluje. Nabídne kufr o objemu 551 litrů

Ještě před oficiální premiérou v Ženevě nám SsangYong dopřává fotky nového SUV Korando v celé jeho kráse. K tomu navíc přihazuje další nové informace.

Nová generace SsangYongu Korando se nám již ukazuje na fotkách bez jakéhokoliv maskování. Po designové stránce tak máme potvrzeno, že vůči starému modelu bude nové Korando působit trochu robustněji. Přední maska má zamračenější výraz, hlavní světlomety doplňují další LED svítilny níže v nárazníku a karoserie má celkově spoustu ostrých linií.

Z profilu jde také zahlédnout typicky tvarovaný C sloupek, který má nyní i prostornější SUV XLV. Na zádi jsou výrazné LED svítilny a chromované prvky, včetně dvojice falešných otvorů na zadním nárazníku, připomínajících koncovky výfuku. A když už jsme u zádě, SsangYong potvrzuje, že zavazadlový prostor Koranda nabídne standardně 551 litrů objemu a chybět nebude volitelně elektricky sklopné víko kufru.

Detailněji se již můžeme podívat i do interiéru, jenž bude opatřen dvojicí displejů – 9palcovým digitálním přístrojovým štítem před řidičem a 10,25palcovou obrazovkou dotykového infotainmentu. Ke všemu pak bude vnitřek Koranda hrát barvami díky ambientnímu osvětlení. To se bude mimochodem nejspíš ve formě grafiky nacházet i v panelu palubní desky před spolujezdcem a ve výplních dveří.

Ani po stránce bezpečnostní techniky nebude chtít korejský výrobce zůstat pozadu. Korando tak nabídne inteligentní adaptivní tempomat, funkci krizového automatického brzdění, funkci udržování jízdy v pruhu nebo také systém sledování únavy řidiče.

O technice pod kapotou zatím nemáme potvrzené informace, očekává se však naftový čtyřválec o objemu 1,6 litru, sdílený s modely XLV a Tivoli, a také nová benzinová patnáctistovka, jež má později využít i pomoci elektromotoru pro zahrnutí hybridní varianty na trhu. Ostatně do nového Koranda se má dostat i mild-hybridní tříválcová jednotka o objemu 1,2 litru. A v plánuje je pro rok 2020 i příjezd čistě elektrické verze.

Po premiéře na autosalonu v Ženevě se nové Korando podívá i na český trh. Zde doplní současnou nabídku crossoveru Tivoli, většího XLV a vrcholného SUV Rexton. V polovině roku se má navíc objevit i pick-up Musso.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Doporučujeme

Články odjinud