11 Fotogalerie Nenápadný Ford Focus v sobě ukrývá motor z GT-R. Pojede Pikes Peak Ondřej Lilling 10. června 2016 • 11:16 Uznáváme, že tento Ford Focus zase tak nenápadný není, ale vzhledem k tomu, co ukrývá ve svých útrobách, bezesporu ano. Ručně stavěný závodní stroj má uprostřed umístěný motor VR38DETT, který můžete znát zejména z Nissanu GT-R.Navíc není úplně sériový, produkuje totiž výkon 625 kW (850 koní) a 976 Nm točivého momentu. Síla motoru poté směřuje přes šestistupňovou sekvenční převodovku Holinger MFT typu transaxle na přední kola a poté zpět do diferenciálu na zadních kolech. Nový Ford Focus RS dorazil na český trh. Driftovat opravdu umí Lukáš Dittrich Ford Auto už se v loňském roce ukázalo na závodě Repco Race to the Sky na Novém Zélandu, letos má závodník Tony Quinn v plánu vyrazit na legendární Pikes Peak. Tak snad budou mít více štěstí než Jeremy Foley, který v roce 2012 děsivým způsobem havaroval právě v závodě na vrchol hory Pikes Peak. Ford Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T. Ford Fiesta • Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier Vstoupit do diskuze (2) AutoRevue.cz FordTuningFord FocusSportSportovní autaGT-RPikes PeakPeakMuzeum PorscheUmístěný motorTransaxleFórHolingerJeremy FoleySobMotor