Elektricky poháněná SUV značky Audi se pro modelový rok 2021 dočkala řady vylepšení. Největší novinkou je dvojnásobný výkon při nabíjení střídavým proudem. Zdroj: Audi

Elektricky poháněná SUV značky Audi se pro modelový rok 2021 dočkala řady vylepšení. Největší novinkou je dvojnásobný výkon při nabíjení střídavým proudem. | Zdroj: Audi

Zákazníci již mohou objednávat modely e-tron 55 a e-tron Sportback 55 s druhou palubní nabíječkou, která umožní nabíjení výkonem až 22 kW, oproti původním 11 kW. Zdroj: Audi

Zákazníci již mohou objednávat modely e-tron 55 a e-tron Sportback 55 s druhou palubní nabíječkou, která umožní nabíjení výkonem až 22 kW, oproti původním 11 kW. | Zdroj: Audi

Od poloviny roku příštího se pak tento prvek objeví i v nabídce modelů e-tron 50 a e-tron S. K přenosu energie je již připravený sériový kabel Mode 3.  Zdroj: Audi

Od poloviny roku příštího se pak tento prvek objeví i v nabídce modelů e-tron 50 a e-tron S. K přenosu energie je již připravený sériový kabel Mode 3.  | Zdroj: Audi

Tomuto zvýšenému výkonu nabíjení se musel uzpůsobit i systém connect pro domácí garáže. Model e-tron 55 se tak dle Audi plně nabije za necelých pět hodin. Nabíjecí systém lze připevnit na zeď a informace majiteli předává skrze 5palcový displej. Zdroj: Audi

Tomuto zvýšenému výkonu nabíjení se musel uzpůsobit i systém connect pro domácí garáže. Model e-tron 55 se tak dle Audi plně nabije za necelých pět hodin. Nabíjecí systém lze připevnit na zeď a informace majiteli předává skrze 5palcový displej. | Zdroj: Audi

S připojením k internetu jej pak lze ovládat přes mobilní aplikaci myAudi. Pro co nejlepší efekt doporučuje značka připojit systém ke zdroji třífázového proudu. S vhodnou technikou a kontrolou domovní elektrické přípojky vám může pomoci elektrikář zprostředkovaný samotným Audi. Zdroj: Audi

S připojením k internetu jej pak lze ovládat přes mobilní aplikaci myAudi. Pro co nejlepší efekt doporučuje značka připojit systém ke zdroji třífázového proudu. S vhodnou technikou a kontrolou domovní elektrické přípojky vám může pomoci elektrikář zprostředkovaný samotným Audi. | Zdroj: Audi

Ve spojení se systémem pro řízení energie v domácnosti od společností SMA Solar Technology či Hager Group pak může Audi e-tron zohledňovat požadavky na odběr elektrické energie ostatními spotřebiči v domácnosti. Audi

Ve spojení se systémem pro řízení energie v domácnosti od společností SMA Solar Technology či Hager Group pak může Audi e-tron zohledňovat požadavky na odběr elektrické energie ostatními spotřebiči v domácnosti. | Audi

Zajímavostí je, že pokud je dům vybaven fotovoltaickou elektrárnou, umí systém při nabíjení využívat energii nasbíranou právě od ní. Plán nabíjení pak umí zohlednit i fáze slunečního svitu podle předpovědi počasí. Audi

Zajímavostí je, že pokud je dům vybaven fotovoltaickou elektrárnou, umí systém při nabíjení využívat energii nasbíranou právě od ní. Plán nabíjení pak umí zohlednit i fáze slunečního svitu podle předpovědi počasí. | Audi

Další velkou novinkou je nový volant, kterého se při sepnutém asistentovi pro příčné vedení vozu stačí dotknout jednou za minutu. Stále je to ale řidič, kdo na sebe bere odpovědnost za provoz vozidla. Zdroj: Audi

Další velkou novinkou je nový volant, kterého se při sepnutém asistentovi pro příčné vedení vozu stačí dotknout jednou za minutu. Stále je to ale řidič, kdo na sebe bere odpovědnost za provoz vozidla. | Zdroj: Audi

Esteticky si nyní můžete modely Audi e-tron ještě zvětšit, maximální možná velikost kol se totiž ještě o palec zvětšila. Novinkou jsou tedy dvaadvacítky od Audi Sport obalená do pneumatik 265/40. Zdroj: Audi

Esteticky si nyní můžete modely Audi e-tron ještě zvětšit, maximální možná velikost kol se totiž ještě o palec zvětšila. Novinkou jsou tedy dvaadvacítky od Audi Sport obalená do pneumatik 265/40. | Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

V základní výbavě modelů S se objevuje i sportovně nastavený adaptivní vzduchový podvozek s elektronicky řízenými tlumiči.

V základní výbavě modelů S se objevuje i sportovně nastavený adaptivní vzduchový podvozek s elektronicky řízenými tlumiči.

Nechybí ani posílená brzdová soustava s šestipístkovými třmeny vepředu nebo systém progresivního řízení.

Nechybí ani posílená brzdová soustava s šestipístkovými třmeny vepředu nebo systém progresivního řízení.

Standardní Audi e-tron S a rovněž stylovější e-tron S Sportback se dostanou na evropské trhy na podzim 2020. Cena pro Česko ještě nebyla stanovena.

Standardní Audi e-tron S a rovněž stylovější e-tron S Sportback se dostanou na evropské trhy na podzim 2020. Cena pro Česko ještě nebyla stanovena.

...na zádi najdete nový difuzor, blatníky jsou na obou stranách vozů širší o 23 mm a standardem jsou 20palcová kola (později volitelně až 22palcová).  

...na zádi najdete nový difuzor, blatníky jsou na obou stranách vozů širší o 23 mm a standardem jsou 20palcová kola (později volitelně až 22palcová).  

Nový e-tron S a e-tron S Sportback ovšem nejprve poznáte klasicky díky agresivnějšímu vzezření. Nárazníky mají větší přístupové otvory vzduchu (s ohledem na aerodynamiku automaticky uzavíratelné)...

Nový e-tron S a e-tron S Sportback ovšem nejprve poznáte klasicky díky agresivnějšímu vzezření. Nárazníky mají větší přístupové otvory vzduchu (s ohledem na aerodynamiku automaticky uzavíratelné)...

Obě karosářské varianty modelu přitom těží z jedné hlavní technické novinky, používají totiž hned trojici elektromotorů.

Obě karosářské varianty modelu přitom těží z jedné hlavní technické novinky, používají totiž hned trojici elektromotorů.

Bokem upalující e-tron S nám Audi ve formě prototypu ukázalo  již v únoru letošního roku . Teď už však německá automobilka představuje nejsilnější verze svých elektrických SUV e-tron a e-tron Sportback naplno.

Bokem upalující e-tron S nám Audi ve formě prototypu ukázalo již v únoru letošního roku. Teď už však německá automobilka představuje nejsilnější verze svých elektrických SUV e-tron a e-tron Sportback naplno.

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

Zákazníci již mohou objednávat modely e-tron 55 a e-tron Sportback 55 s druhou palubní nabíječkou, která umožní nabíjení výkonem až 22 kW, oproti původním 11 kW. Zdroj: Audi
Od poloviny roku příštího se pak tento prvek objeví i v nabídce modelů e-tron 50 a e-tron S. K přenosu energie je již připravený sériový kabel Mode 3.  Zdroj: Audi
Tomuto zvýšenému výkonu nabíjení se musel uzpůsobit i systém connect pro domácí garáže. Model e-tron 55 se tak dle Audi plně nabije za necelých pět hodin. Nabíjecí systém lze připevnit na zeď a informace majiteli předává skrze 5palcový displej. Zdroj: Audi
S připojením k internetu jej pak lze ovládat přes mobilní aplikaci myAudi. Pro co nejlepší efekt doporučuje značka připojit systém ke zdroji třífázového proudu. S vhodnou technikou a kontrolou domovní elektrické přípojky vám může pomoci elektrikář zprostředkovaný samotným Audi. Zdroj: Audi
26
Fotogalerie

Audi e-tron má po updatu. Řidič nemusí dělat skoro nic, dobíjení je 2x výkonnější

Rychlejší dobíjení střídavým proudem, nová kola a lepší volant jsou hlavními tahouny modelvé péče o Audi e-tron.

Elektricky poháněná SUV značky Audi se pro modelový rok 2021 dočkala řady vylepšení. Největší novinkou je dvojnásobný výkon při nabíjení střídavým proudem. Zákazníci již mohou objednávat modely e-tron 55 a e-tron Sportback 55 s druhou palubní nabíječkou, která umožní nabíjení výkonem až 22 kW, oproti původním 11 kW. Od poloviny roku příštího se pak tento prvek objeví i v nabídce modelů e-tron 50 a e-tron S. K přenosu energie je již připravený sériový kabel Mode 3. 

Tomuto zvýšenému výkonu nabíjení se musel uzpůsobit i systém connect pro domácí garáže. Model e-tron 55 se tak dle Audi plně nabije za necelých pět hodin. Nabíjecí systém lze připevnit na zeď a informace majiteli předává skrze 5palcový displej. S připojením k internetu jej pak lze ovládat přes mobilní aplikaci myAudi. Pro co nejlepší efekt doporučuje značka připojit systém ke zdroji třífázového proudu. S vhodnou technikou a kontrolou domovní elektrické přípojky vám může pomoci elektrikář zprostředkovaný samotným Audi.

Ve spojení se systémem pro řízení energie v domácnosti od společností SMA Solar Technology či Hager Group pak může Audi e-tron zohledňovat požadavky na odběr elektrické energie ostatními spotřebiči v domácnosti. Zajímavostí je, že pokud je dům vybaven fotovoltaickou elektrárnou, umí systém při nabíjení využívat energii nasbíranou právě od ní. Plán nabíjení pak umí zohlednit i fáze slunečního svitu podle předpovědi počasí.

Esteticky si nyní můžete modely Audi e-tron ještě zvětšit, maximální možná velikost kol se totiž ještě o palec zvětšila. Novinkou jsou tedy dvaadvacítky od Audi Sport obalená do pneumatik 265/40. Další velkou novinkou je nový volant, kterého se při sepnutém asistentovi pro příčné vedení vozu stačí dotknout jednou za minutu. Stále je to ale řidič, kdo na sebe bere odpovědnost za provoz vozidla.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud