Francouzská  automobilka Citroën  představila u příležitosti svého stého výročí zajímavý koncept 19_19, jehož název odkazuje na rok založení značky. Na konceptu jsou, vedle futuristických tvarů, které jsou Citroënům vlastní, nejzajímavější obří kola. Citroën

Francouzská automobilka Citroën představila u příležitosti svého stého výročí zajímavý koncept 19_19, jehož název odkazuje na rok založení značky. Na konceptu jsou, vedle futuristických tvarů, které jsou Citroënům vlastní, nejzajímavější obří kola. | Citroën

Automobilka se tímto konceptem chtěla trochu  vrátit ke svým kořenům , kdy jí v žilách proudila divokost, odvážnost a inovativní duch, což se rozhodně povedlo. Samozřejmě se tak dalo očekávat, že prvky konceptu se promítnou i do sériové výroby. Citroën

Automobilka se tímto konceptem chtěla trochu vrátit ke svým kořenům, kdy jí v žilách proudila divokost, odvážnost a inovativní duch, což se rozhodně povedlo. Samozřejmě se tak dalo očekávat, že prvky konceptu se promítnou i do sériové výroby. | Citroën

Automobilka nyní oznámila, že to budou obří kola, která se v jisté podobě promítnou jako první i do sériové výroby. Předsedkyně představenstva značky Linda Jackson totiž tvrdí, že „lidé se nudí“. Citroën

Automobilka nyní oznámila, že to budou obří kola, která se v jisté podobě promítnou jako první i do sériové výroby. Předsedkyně představenstva značky Linda Jackson totiž tvrdí, že „lidé se nudí“. | Citroën

„Potřebují nový vzhled a s takto velkými koly bychom získali zcela jiné postavení“. Zatímco samotný koncept by se měl dočkat sériové podoby do roku 2030, prvek větších kol by se mohl objevit již za několik měsíců. Jen to asi nebudou třicítky,  jako u konceptu . Citroën

„Potřebují nový vzhled a s takto velkými koly bychom získali zcela jiné postavení“. Zatímco samotný koncept by se měl dočkat sériové podoby do roku 2030, prvek větších kol by se mohl objevit již za několik měsíců. Jen to asi nebudou třicítky, jako u konceptu. | Citroën

Společnost Goodyear, která pneumatiky pro koncept vyvíjela, bude nyní muset vyřešit problém s komfortem na palubě. Velká kola a nízké pneumatiky samozřejmě naznačují nepříjemnou jízdu. Citroën se ale své proměny zpět v bláznivou automobilku vzdát nechce a investuje další a další peníze do vývoje. Uvidíme, co nám v následujících měsících oznámí. Citroën

Společnost Goodyear, která pneumatiky pro koncept vyvíjela, bude nyní muset vyřešit problém s komfortem na palubě. Velká kola a nízké pneumatiky samozřejmě naznačují nepříjemnou jízdu. Citroën se ale své proměny zpět v bláznivou automobilku vzdát nechce a investuje další a další peníze do vývoje. Uvidíme, co nám v následujících měsících oznámí. | Citroën

Citroen 19_19 koncept Citroën

Citroen 19_19 koncept | Citroën

Citroen 19_19 koncept Citroën

Citroen 19_19 koncept | Citroën

Citroen 19_19 koncept Citroën

Citroen 19_19 koncept | Citroën

Citroen 19_19 koncept Citroën

Citroen 19_19 koncept | Citroën

Citroen 19_19 koncept Citroën

Citroen 19_19 koncept | Citroën

Citroen 19_19 koncept Citroën

Citroen 19_19 koncept | Citroën

Citroen 19_19 koncept Citroën

Citroen 19_19 koncept | Citroën

Citroen 19_19 koncept Citroën

Citroen 19_19 koncept | Citroën

Citroen 19_19 koncept Citroën

Citroen 19_19 koncept | Citroën

Citroen 19_19 koncept Citroën

Citroen 19_19 koncept | Citroën

Citroen 19_19 koncept Citroën

Citroen 19_19 koncept | Citroën

Citroen 19_19 koncept Citroën

Citroen 19_19 koncept | Citroën

Automobilka se tímto konceptem chtěla trochu  vrátit ke svým kořenům , kdy jí v žilách proudila divokost, odvážnost a inovativní duch, což se rozhodně povedlo. Samozřejmě se tak dalo očekávat, že prvky konceptu se promítnou i do sériové výroby. Citroën
Automobilka nyní oznámila, že to budou obří kola, která se v jisté podobě promítnou jako první i do sériové výroby. Předsedkyně představenstva značky Linda Jackson totiž tvrdí, že „lidé se nudí“. Citroën
„Potřebují nový vzhled a s takto velkými koly bychom získali zcela jiné postavení“. Zatímco samotný koncept by se měl dočkat sériové podoby do roku 2030, prvek větších kol by se mohl objevit již za několik měsíců. Jen to asi nebudou třicítky,  jako u konceptu . Citroën
Společnost Goodyear, která pneumatiky pro koncept vyvíjela, bude nyní muset vyřešit problém s komfortem na palubě. Velká kola a nízké pneumatiky samozřejmě naznačují nepříjemnou jízdu. Citroën se ale své proměny zpět v bláznivou automobilku vzdát nechce a investuje další a další peníze do vývoje. Uvidíme, co nám v následujících měsících oznámí. Citroën
17
Fotogalerie

Citroën chce vsadit na obří kola. Předobrazem je koncept ke stému výročí značky

Citroën v letošním roce slaví rovnou stovku. K příležitosti tohoto úctyhodného výročí chce rozjet revoluci a vrátit se ke kořenům.

Francouzská automobilka Citroën představila u příležitosti svého stého výročí zajímavý koncept 19_19, jehož název odkazuje na rok založení značky. Na konceptu jsou, vedle futuristických tvarů, které jsou Citroënům vlastní, nejzajímavější obří kola.

Automobilka se tímto konceptem chtěla trochu vrátit ke svým kořenům, kdy jí v žilách proudila divokost, odvážnost a inovativnost, což se rozhodně povedlo. Samozřejmě se dalo očekávat, že se prvky konceptu promítnou do sériové výroby. Automobilka nyní oznámila, že to budou obří kola, která se v jisté podobě promítnou i do sériové výroby. Předsedkyně představenstva značky Linda Jackson totiž tvrdí, že „lidé se nudí“.

„Potřebují nový vzhled a s takto velkými koly bychom získali zcela jiné postavení," prozradila Jacksonová. Zatímco samotný koncept by se měl dočkat sériové podoby do roku 2030, prvek větších kol by se mohl objevit již za několik měsíců. Jen to asi nebudou třicítky, jako u konceptu.

Společnost Goodyear, která pneumatiky pro koncept vyvíjela, bude nyní muset vyřešit problém s komfortem na palubě. Velká kola a nízké pneumatiky naznačují nepříjemnou jízdu. Citroën se ale proměny zpět v bláznivou značku vzdát nechce a investuje další a další peníze do vývoje. Uvidíme, co nám v následujících měsících oznámí.

Citroën

Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis.

Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA.

Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 AircrossCitroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën BerlingoCitroën Jumper

Doporučujeme

Články odjinud