České cenovky nových specifikací X5 a X7 zatím nebyly zveřejněny. Na německý trh se však mají vozy dostat na podzim letošního roku.

České cenovky nových specifikací X5 a X7 zatím nebyly zveřejněny. Na německý trh se však mají vozy dostat na podzim letošního roku.

Design SUV je v režii M Performance klasicky ozdoben agresivněji pojatými nárazníky s většími přístupy vzduchu a vzadu najdete rozměrné rámečky koncovek výfuku. V nabídce jsou pak i unikátně zbarvené díly z nabídky BMW Individual.

Design SUV je v režii M Performance klasicky ozdoben agresivněji pojatými nárazníky s většími přístupy vzduchu a vzadu najdete rozměrné rámečky koncovek výfuku. V nabídce jsou pak i unikátně zbarvené díly z nabídky BMW Individual.

Motorizace M50i v X5 a X7 jsou pochopitelně spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol xDrive. V rámci vrcholné výbavy M Performance u standardních modelů se velká SUV dočkala i sportovního M diferenciálu a upravených podvozků...

Motorizace M50i v X5 a X7 jsou pochopitelně spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol xDrive. V rámci vrcholné výbavy M Performance u standardních modelů se velká SUV dočkala i sportovního M diferenciálu a upravených podvozků...

...u X5 M50i standardně s vinutými pružinami a adaptivními tlumiči, u X7 M50i standardně s adaptivním vzduchovým odpružením.

...u X5 M50i standardně s vinutými pružinami a adaptivními tlumiči, u X7 M50i standardně s adaptivním vzduchovým odpružením.

Takže ano, nejvýkonnější SUV, alespoň tedy do chvíle, než se dočkáme plnohodnotného BMW X5 M –  fotky již unikly a mluví se až o 625 koních.

Takže ano, nejvýkonnější SUV, alespoň tedy do chvíle, než se dočkáme plnohodnotného BMW X5 M – fotky již unikly a mluví se až o 625 koních.

Nové BMW X5 a X7 ve specifikaci M50i se nyní stávají nejvýkonnějšími SUV v nabídce německé značky.

Nové BMW X5 a X7 ve specifikaci M50i se nyní stávají nejvýkonnějšími SUV v nabídce německé značky.

Pod tímto označením se totiž u obou modelů objevuje 4,4litrový, dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 390 kW (530 koní) a točivém momentu 750 N.m.

Pod tímto označením se totiž u obou modelů objevuje 4,4litrový, dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 390 kW (530 koní) a točivém momentu 750 N.m.

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Nové BMW X7

Design SUV je v režii M Performance klasicky ozdoben agresivněji pojatými nárazníky s většími přístupy vzduchu a vzadu najdete rozměrné rámečky koncovek výfuku. V nabídce jsou pak i unikátně zbarvené díly z nabídky BMW Individual.
Motorizace M50i v X5 a X7 jsou pochopitelně spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol xDrive. V rámci vrcholné výbavy M Performance u standardních modelů se velká SUV dočkala i sportovního M diferenciálu a upravených podvozků...
...u X5 M50i standardně s vinutými pružinami a adaptivními tlumiči, u X7 M50i standardně s adaptivním vzduchovým odpružením.
Takže ano, nejvýkonnější SUV, alespoň tedy do chvíle, než se dočkáme plnohodnotného BMW X5 M –  fotky již unikly a mluví se až o 625 koních.
84
Fotogalerie

BMW X7 prý ostrou verzi nedostane. Alpina už ale ve svých dílnách kuje pikle

Ostré verze BMW jsou už taková tradiční záležitost. U některých to však není tak nutné, jako v případě největšího X7. Zvrhlé touhy majitelů ale může ukojit Alpina.

Největší SUV od BMW je tu s námi již několik měsíců. Na konci května se základní motorová nabídka rozšířila o nejsilnější verzi M50i s 4,4 litrovým osmiválcem o výkonu 390 kW (530 koní) a s točivým momentem 750 N.m. To je prozatím vrchol nabídky, který se s X7 současně podíval i do menšího SUV X5.

Podle BMW se ale u X7 nikam dál nepůjde, protože zatímco X5 čeká ostrá verze X5 M, u největší modelu se s ničím takovým nepočítá. Ono to ani není nutné, cílová klientela nepotřebuje dynamické schopnosti divize M. Chce plavnost a pohodu s důstojným zátahem motoru.

Automobilka Alpina, která si vozy BMW již několik dekád bere na paškál, má ovšem s X7 vlastní plány. Během rozhovoru pro americký magazín Motor 1 byl totiž k vidění exemplář právě tohoto vozu, který byl osazený koly typickými pro Alpiny.

Andreas Bovensiepen z vedení automobilky prozradil, že práce na Alpině X7 jsou již v plném proudu. Těžko ale zatím říct, kam se bude směr tohoto vozu ubírat. Může být sportovnější, ale i komfortnější než originál. Výkon by ale mohl dělat až šest set koní. Vůz, který zatím nemá ani jméno, bude mít premiéru během příštích dvou let.

Alpina

Alpina je automobilka, která vyrábí vozy na základě modelů BMW. Společnost na přestavbu aut založil Burkard Bovensiepen v roce 1965.

Alpina B3 • Alpina D3 S • Alpina XB7 • Alpina B7

Doporučujeme

Články odjinud