Na jaře loňského roku Opel ohromil motoristickou veřejnost elektrickým konceptem Manta GSe. Opel

Na jaře loňského roku Opel ohromil motoristickou veřejnost elektrickým konceptem Manta GSe. | Opel

Kromě prezentace nového designového směru nám automobilka naznačila i návrat výkonné řady vozů GSe. Zdroj: Opel

Kromě prezentace nového designového směru nám automobilka naznačila i návrat výkonné řady vozů GSe. | Zdroj: Opel

Zatímco dříve „e“ na konci neslo zkratku pro vstřikování (Einspritzung), dnes odkazuje na elektrifikovaný a později čistě elektrický pohon.   Opel

Zatímco dříve „e“ na konci neslo zkratku pro vstřikování (Einspritzung), dnes odkazuje na elektrifikovaný a později čistě elektrický pohon.   | Opel

Nový modelový ročník Astry GSe v provedení hatchback a Sports Tourer totiž bude pohánět  plug-in hybridní soustava s výkonem 165 kW a točivým momentem 360 Nm. Opel

Nový modelový ročník Astry GSe v provedení hatchback a Sports Tourer totiž bude pohánět  plug-in hybridní soustava s výkonem 165 kW a točivým momentem 360 Nm. | Opel

Prakticky je to stejný základ, jako má sesterský Peugeot 308. Pod kapotou tedy najdeme přeplňovanou šestnáctistovku podpořenou elektromotorem čerpajícím energii z 12,4kWh akumulátoru. Opel

Prakticky je to stejný základ, jako má sesterský Peugeot 308. Pod kapotou tedy najdeme přeplňovanou šestnáctistovku podpořenou elektromotorem čerpajícím energii z 12,4kWh akumulátoru. | Opel

Osmistupňový automat posílá výkon na přední kola. Opel

Osmistupňový automat posílá výkon na přední kola. | Opel

Tato konfigurace sice Opelu ušetřila práci, ale zároveň nijak nezmenšila výkonový deficit oproti Škodě Octavia RS iV nebo Leonu e-Hybrid od Cupry. Opel

Tato konfigurace sice Opelu ušetřila práci, ale zároveň nijak nezmenšila výkonový deficit oproti Škodě Octavia RS iV nebo Leonu e-Hybrid od Cupry. | Opel

Ti totiž nabídnou o 15 kW a 40 Nm více. Zdroj: Škoda Auto

Ti totiž nabídnou o 15 kW a 40 Nm více. | Zdroj: Škoda Auto

Ostřejší Astra bude na silnici daleko výraznější díky agresivněji střiženým nárazníkům Opel

Ostřejší Astra bude na silnici daleko výraznější díky agresivněji střiženým nárazníkům | Opel

Dvoubarevná 18palcová kola odkazují na koncepční Mantu GSe. Opel

Dvoubarevná 18palcová kola odkazují na koncepční Mantu GSe. | Opel

Pro zvýraznění řidičského zážitku má vrcholná verze upravené řízení s lepší odezvou a celkově tužší podvozek. Opel

Pro zvýraznění řidičského zážitku má vrcholná verze upravené řízení s lepší odezvou a celkově tužší podvozek. | Opel

V interiéru atmosféru umocní anatomická sedadla čalouněná alcantarou. Opel

V interiéru atmosféru umocní anatomická sedadla čalouněná alcantarou. | Opel

Opel Astra GSe Opel

Opel Astra GSe | Opel

Opel Astra GSe Opel

Opel Astra GSe | Opel

Opel Astra GSe Opel

Opel Astra GSe | Opel

Opel Astra GSe Opel

Opel Astra GSe | Opel

Opel Astra GSe Opel

Opel Astra GSe | Opel

Kromě prezentace nového designového směru nám automobilka naznačila i návrat výkonné řady vozů GSe. Zdroj: Opel
Zatímco dříve „e“ na konci neslo zkratku pro vstřikování (Einspritzung), dnes odkazuje na elektrifikovaný a později čistě elektrický pohon.   Opel
Nový modelový ročník Astry GSe v provedení hatchback a Sports Tourer totiž bude pohánět  plug-in hybridní soustava s výkonem 165 kW a točivým momentem 360 Nm. Opel
Prakticky je to stejný základ, jako má sesterský Peugeot 308. Pod kapotou tedy najdeme přeplňovanou šestnáctistovku podpořenou elektromotorem čerpajícím energii z 12,4kWh akumulátoru. Opel
17
Fotogalerie

Nejvýkonnější Opel Astra vrací do hry historické označení GSe. Na konkurenty však pořád trochu ztrácí

Opel dodá oběma karosářským verzím Astry více dynamiky. Nová vrcholná verze však bude na konkurenci ztrácet.

Na jaře loňského roku Opel ohromil motoristickou veřejnost elektrickým konceptem Manta GSe. Kromě prezentace nového designového směru nám automobilka naznačila i návrat výkonné řady vozů GSe. Zatímco dříve „e“ na konci neslo zkratku pro vstřikování (Einspritzung), dnes odkazuje na elektrifikovaný a později čistě elektrický pohon.  

Nový modelový ročník Astry GSe v provedení hatchback a Sports Tourer totiž bude pohánět  plug-in hybridní soustava s výkonem 165 kW a točivým momentem 360 Nm. Prakticky je to stejný základ, jako má sesterský Peugeot 308. Pod kapotou tedy najdeme přeplňovanou šestnáctistovku podpořenou elektromotorem čerpajícím energii z 12,4kWh akumulátoru. Osmistupňový automat posílá výkon na přední kola. Tato konfigurace sice Opelu ušetřila práci, ale zároveň nijak nezmenšila výkonový deficit oproti Škodě Octavia RS iV nebo Leonu e-Hybrid od Cupry. Konkurenti totiž nabídnou o 15 kW a 40 Nm více.

Ostřejší Astra bude na silnici daleko výraznější díky agresivněji střiženým nárazníkům a 18palcovým kolům, jejichž design odkazuje právě na koncepční Mantu GSe. Pro zvýraznění řidičského zážitku má vrcholná verze upravené řízení s lepší odezvou a celkově tužší podvozek. V interiéru atmosféru umocní anatomická sedadla čalouněná alcantarou.

Opel

Němec Adam Opel založil svou společnost už v roce 1862. Od roku 1899 v ní začal vyrábet automobily a v roce 1914 se stal největším německým výrobcem.

V letech 1929–1931 se vlastníkem Opelu stal General Motors. Od roku 2017 byl Opel dceřinou společností koncernu Groupe PSA, od roku 2021 patří do skupiny Stellantis.

Opel Astra • Opel Corsa • Opel Crossland X • Opel Grandland X • Opel Mokka • Opel Zafira • Opel Combo • Insignia Country Tourer • Insignia GSi

Doporučujeme

Články odjinud