Na českých inzertních portálech se objevila další zajímavá nabídka. Jedná se o  Škodu Favorit  135L z roku 1992. Vůz po prvním majiteli je na prodej ve Zlínském kraji. Na tachometru má zatím pouhých 75.821 kilometrů, ale poměrně nízký nájezd není tou věcí, kterou je zajímavý. Zdroj:  Facebook

Na českých inzertních portálech se objevila další zajímavá nabídka. Jedná se o Škodu Favorit 135L z roku 1992. Vůz po prvním majiteli je na prodej ve Zlínském kraji. Na tachometru má zatím pouhých 75.821 kilometrů, ale poměrně nízký nájezd není tou věcí, kterou je zajímavý. | Zdroj: Facebook

Inzerovaný Favorit je vyrobený rok po modernizaci, tedy krátce po převzetí automobilky Škoda koncernem Volkswagen. Jeho přední maska však napovídá až další rozsáhlou modernizaci z roku 1993, která přední masce dodala dodatečný nasávací otvor (knírek) pod znak. Původně to prý totiž měl být kousek na export. Zdroj:  Facebook

Inzerovaný Favorit je vyrobený rok po modernizaci, tedy krátce po převzetí automobilky Škoda koncernem Volkswagen. Jeho přední maska však napovídá až další rozsáhlou modernizaci z roku 1993, která přední masce dodala dodatečný nasávací otvor (knírek) pod znak. Původně to prý totiž měl být kousek na export. | Zdroj: Facebook

Unikátní je vůz ale hlavně výbavou. Zahrnuje totiž palubní počítač APRI CD1 umístěný ve středovém tunelu. Zdroj:  Facebook

Unikátní je vůz ale hlavně výbavou. Zahrnuje totiž palubní počítač APRI CD1 umístěný ve středovém tunelu. | Zdroj: Facebook

Ten na digitálním displeji ukazuje venkovní teplotu, napětí baterie, spotřebu při stání na místě i za jízdy a obsahuje indikátor námrazy. Ovšem pozor, bez zapojení snímače ukazuje spotřebu v litrech na hodinu, jako tomu bylo u verze AD1. Zdroj:  Facebook

Ten na digitálním displeji ukazuje venkovní teplotu, napětí baterie, spotřebu při stání na místě i za jízdy a obsahuje indikátor námrazy. Ovšem pozor, bez zapojení snímače ukazuje spotřebu v litrech na hodinu, jako tomu bylo u verze AD1. | Zdroj: Facebook

Samotný palubní počítač se občas objeví na prodej a je vyhledávaným. Ceny se různí.  Zdroj:  Facebook

Samotný palubní počítač se občas objeví na prodej a je vyhledávaným. Ceny se různí.  | Zdroj: Facebook

Někdy vyjde jen samostatná kabeláž na dva tisíce koruny, a jindy se zase objeví kompletní souprava za necelé čtyři tisíce. Fajn tedy je, že majitel to s cenou nepřehnal. Auto prodává za 75.000 Kč. Jsou Favority, co  stojí mnohem víc . Zdroj:  Facebook

Někdy vyjde jen samostatná kabeláž na dva tisíce koruny, a jindy se zase objeví kompletní souprava za necelé čtyři tisíce. Fajn tedy je, že majitel to s cenou nepřehnal. Auto prodává za 75.000 Kč. Jsou Favority, co stojí mnohem víc. | Zdroj: Facebook

Třeba tato Škoda Favorit Sporl line, která se objevila na inzerním serveru rajveteranu.cz Zdroj: Ráj veteránů

Třeba tato Škoda Favorit Sporl line, která se objevila na inzerním serveru rajveteranu.cz | Zdroj: Ráj veteránů

Vůz stál na hliníkových 13palcových kolech, měl pěknou výfukovou koncovku a uvnitř zase autorádio značky  Blaupunkt  a sedadla s vyšším bočním vedením a unikátním vzorem Zdroj: Ráj veteránů

Vůz stál na hliníkových 13palcových kolech, měl pěknou výfukovou koncovku a uvnitř zase autorádio značky Blaupunkt a sedadla s vyšším bočním vedením a unikátním vzorem | Zdroj: Ráj veteránů

Na tu dobu prostě paráda, ale Škoda si to všechno nechala zaplatit. Škoda Favorit Sport line stála nová  189.900 Kčs . Zdroj: Ráj veteránů

Na tu dobu prostě paráda, ale Škoda si to všechno nechala zaplatit. Škoda Favorit Sport line stála nová 189.900 Kčs. | Zdroj: Ráj veteránů

Dnes je tato výbava jednou z těch nejcennějších a ceny ojetin umí kolikrát protočit panenky. Není to tak dlouho, co se jeden zachovalý kousek prodával za dvě stě tisíc korun. Zdroj: Ráj veteránů

Dnes je tato výbava jednou z těch nejcennějších a ceny ojetin umí kolikrát protočit panenky. Není to tak dlouho, co se jeden zachovalý kousek prodával za dvě stě tisíc korun. | Zdroj: Ráj veteránů

Vysoká cena za tuto verzi je dána i tím, že se jich vyrobilo jen 3001 kusů. Nyní je na prodej další, ovšem jeho cena je o dost „zdravější“. Zdroj: Ráj veteránů

Vysoká cena za tuto verzi je dána i tím, že se jich vyrobilo jen 3001 kusů. Nyní je na prodej další, ovšem jeho cena je o dost „zdravější“. | Zdroj: Ráj veteránů

Konkrétně se jedná o exportní kus do Francie, který má najeto 125 tisíc kilometrů. Do České republiky byl zpět dovezený v roce 1998. Aktuálně je po velkém servisu.  Zdroj: Ráj veteránů

Konkrétně se jedná o exportní kus do Francie, který má najeto 125 tisíc kilometrů. Do České republiky byl zpět dovezený v roce 1998. Aktuálně je po velkém servisu.  | Zdroj: Ráj veteránů

Má za sebou výměnu oleje, rozvodů, brzd i ložisek. Dokonce i centrální zamykání, které bylo tehdy také součástí výbavy, je stále funkční. Zdroj: Ráj veteránů

Má za sebou výměnu oleje, rozvodů, brzd i ložisek. Dokonce i centrální zamykání, které bylo tehdy také součástí výbavy, je stále funkční. | Zdroj: Ráj veteránů

Prodejce z Vyškova vůz prodává za  149.990 Kč . Při pohledu na ceny těchto verzí je to více než férové, protože řada jiných majitelů se nebojí vůz dost nadhodnotit. Zdroj: Ráj veteránů

Prodejce z Vyškova vůz prodává za 149.990 Kč. Při pohledu na ceny těchto verzí je to více než férové, protože řada jiných majitelů se nebojí vůz dost nadhodnotit. | Zdroj: Ráj veteránů

 Škoda Favorit Sport line  se představila v roce 1992 a podařilo se jí udělat z nevýrazného vozu sportovně vyhlížející parádu. Kouzlo novinky spočívalo v unikátním červeném laku, který jiná škodovka mít nemohla.  Zdroj: Ráj veteránů

Škoda Favorit Sport line se představila v roce 1992 a podařilo se jí udělat z nevýrazného vozu sportovně vyhlížející parádu. Kouzlo novinky spočívalo v unikátním červeném laku, který jiná škodovka mít nemohla.  | Zdroj: Ráj veteránů

Inzerovaný Favorit je vyrobený rok po modernizaci, tedy krátce po převzetí automobilky Škoda koncernem Volkswagen. Jeho přední maska však napovídá až další rozsáhlou modernizaci z roku 1993, která přední masce dodala dodatečný nasávací otvor (knírek) pod znak. Původně to prý totiž měl být kousek na export. Zdroj:  Facebook
Unikátní je vůz ale hlavně výbavou. Zahrnuje totiž palubní počítač APRI CD1 umístěný ve středovém tunelu. Zdroj:  Facebook
Ten na digitálním displeji ukazuje venkovní teplotu, napětí baterie, spotřebu při stání na místě i za jízdy a obsahuje indikátor námrazy. Ovšem pozor, bez zapojení snímače ukazuje spotřebu v litrech na hodinu, jako tomu bylo u verze AD1. Zdroj:  Facebook
Samotný palubní počítač se občas objeví na prodej a je vyhledávaným. Ceny se různí.  Zdroj:  Facebook
15
Fotogalerie

Na první pohled jen další Škoda Favorit na prodej. Druhý zvedá nadšence ze židlí

Lovci zajímavých kousků by teď měli zpozornět. Na českých inzercích se objevila Škoda Favorit s palubním počítačem.

Na českých inzertních portálech se objevila další zajímavá nabídka. Jedná se o Škodu Favorit 135L z roku 1992. Vůz po prvním majiteli je na prodej ve Zlínském kraji. Na tachometru má zatím pouhých 75.821 kilometrů, ale poměrně nízký nájezd není tou věcí, kterou je zajímavý.

Inzerovaný Favorit je vyrobený rok po modernizaci, tedy krátce po převzetí automobilky Škoda koncernem Volkswagen. Jeho přední maska však napovídá až další rozsáhlou modernizaci z roku 1993, která přední masce dodala dodatečný nasávací otvor (knírek) pod znak. Původně to prý totiž měl být kousek na export.

Unikátní je vůz ale hlavně výbavou. Zahrnuje totiž palubní počítač APRI CD1 umístěný ve středovém tunelu. Ten na digitálním displeji ukazuje venkovní teplotu, napětí baterie, spotřebu při stání na místě i za jízdy a obsahuje indikátor námrazy. Ovšem pozor, bez zapojení snímače ukazuje spotřebu v litrech na hodinu, jako tomu bylo u verze AD1.

Samotný palubní počítač se občas objeví na prodej a je vyhledávaným. Ceny se různí. Někdy vyjde jen samostatná kabeláž na dva tisíce koruny, a jindy se zase objeví kompletní souprava za necelé čtyři tisíce. Fajn tedy je, že majitel to s cenou nepřehnal. Auto prodává za 75.000 Kč. Jsou Favority, co stojí mnohem víc.

Galerie doplněna o Škodu Favorit Sport Line.

Doporučujeme

Články odjinud