Volkswagen již oficiálně odpojil od přístrojů model  New Beetle . Legendární model dožil na konci týdne svého konce a zatím to vypadá, že jeho přímý nástupce je v nedohlednu. Samozřejmě nikdy neříkejme nikdy, ale zatímco nový brouk se jen tak neobjeví, prázdné místo v továrně v Mexiku po něm nezůstane. A samozřejmě, že jej zaplní SUV.

Volkswagen již oficiálně odpojil od přístrojů model New Beetle. Legendární model dožil na konci týdne svého konce a zatím to vypadá, že jeho přímý nástupce je v nedohlednu. Samozřejmě nikdy neříkejme nikdy, ale zatímco nový brouk se jen tak neobjeví, prázdné místo v továrně v Mexiku po něm nezůstane. A samozřejmě, že jej zaplní SUV.

Steffen Reiche, generální ředitel mexického VW již potvrdil, že se v zemi tacos bude vyrábět plánovaný crossover Tarek. Produkce zde začne v roce příštím roce a v tom následujícím již zamíří první kusy ke svým majitelům. Tarek bude velmi podobný čínskému derivátu Tharu, který se prodává výhradně v Číně. 

Steffen Reiche, generální ředitel mexického VW již potvrdil, že se v zemi tacos bude vyrábět plánovaný crossover Tarek. Produkce zde začne v roce příštím roce a v tom následujícím již zamíří první kusy ke svým majitelům. Tarek bude velmi podobný čínskému derivátu Tharu, který se prodává výhradně v Číně. 

Volkswagen prostě adaptuje tento vůz pro tamní trh, změní mu název a v Mexiku budou mít zase co dělat. V plánu však je, aby americká verze byla o trochu robustnější a drsnější. V hierarchii modelů bude novinka těsně pod  Tiguanem . Jen to jméno „Tarek“ ještě není oficiální.

Volkswagen prostě adaptuje tento vůz pro tamní trh, změní mu název a v Mexiku budou mít zase co dělat. V plánu však je, aby americká verze byla o trochu robustnější a drsnější. V hierarchii modelů bude novinka těsně pod Tiguanem. Jen to jméno „Tarek“ ještě není oficiální.

Čínskou variantu pohání trojice zážehových motorů - dvanáctistovka, čtrnáctistovka a dvoulitr. Všechny jednotky jsou spárovány se sedmistupňovou automatickou převodovkou.

Čínskou variantu pohání trojice zážehových motorů - dvanáctistovka, čtrnáctistovka a dvoulitr. Všechny jednotky jsou spárovány se sedmistupňovou automatickou převodovkou.

Steffen Reiche, generální ředitel mexického VW již potvrdil, že se v zemi tacos bude vyrábět plánovaný crossover Tarek. Produkce zde začne v roce příštím roce a v tom následujícím již zamíří první kusy ke svým majitelům. Tarek bude velmi podobný čínskému derivátu Tharu, který se prodává výhradně v Číně. 
Volkswagen prostě adaptuje tento vůz pro tamní trh, změní mu název a v Mexiku budou mít zase co dělat. V plánu však je, aby americká verze byla o trochu robustnější a drsnější. V hierarchii modelů bude novinka těsně pod  Tiguanem . Jen to jméno „Tarek“ ještě není oficiální.
Čínskou variantu pohání trojice zážehových motorů - dvanáctistovka, čtrnáctistovka a dvoulitr. Všechny jednotky jsou spárovány se sedmistupňovou automatickou převodovkou.
8
Fotogalerie

Volkswagen Brouk už má náhradu. Jeho místo zaujme indická Škoda Karoq

Volkswagen Tharu je čínský derivát indické Škody Karoq. Jeho vlastní derivát si teď budou vyrábět Američané. To kdyby to bylo málo zamotané.

Volkswagen již oficiálně odpojil od přístrojů model Beetle. Legenda dožila na konci týdne svého konce a zatím to vypadá, že přímý nástupce je v nedohlednu. Samozřejmě nikdy neříkejme nikdy, ale zatímco nový brouk se jen tak neobjeví, prázdné místo v továrně v Mexiku po něm nezůstane. A samozřejmě, že jej zaplní SUV.

Steffen Reiche, šéf mexického VW již potvrdil, že se v zemi tacos bude vyrábět plánovaný crossover Tarek. Produkce zde začne v roce příštím roce a v tom následujícím již zamíří první kusy ke svým majitelům. Tarek bude velmi podobný čínskému derivátu Tharu, který se prodává výhradně v Číně. 

Volkswagen prostě adaptuje tento vůz pro tamní trh, změní mu název a v Mexiku budou mít zase co dělat. V plánu však je, aby americká verze byla o trochu robustnější a drsnější. V hierarchii modelů bude novinka těsně pod Tiguanem. Jen to jméno „Tarek“ ještě není oficiální.

Čínskou variantu pohání trojice zážehových motorů - dvanáctistovka, čtrnáctistovka a dvoulitr. Všechny jednotky jsou spárovány se sedmistupňovou automatickou převodovkou. Těžko říct, co z toho si americká verze uzme. Tipujeme to ale minimálně na ten dvoulitr. Taky je dost možné, že si mexický Volkswagen vydupe pohon všech kol, který se do čínské verze nenabízí. Více detailů se dozvíme později v tomto roce.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud