Odkazů na historický motorsport v současných vozech není nikdy dost. Lotus uvedl speciální edici v hned čtyřech variantách legendárních polepů. K tomu ale přidává porci výbavy navíc. Lotus

Odkazů na historický motorsport v současných vozech není nikdy dost. Lotus uvedl speciální edici v hned čtyřech variantách legendárních polepů. K tomu ale přidává porci výbavy navíc. | Lotus

Lotus odhalil limitovanou edici modelu Elise Sport 220 Classic Heritage Edition, která se vedle čtyř verzí závodních polepů vyznačuje i nějakou tou výbavou navíc. Lotus

Lotus odhalil limitovanou edici modelu Elise Sport 220 Classic Heritage Edition, která se vedle čtyř verzí závodních polepů vyznačuje i nějakou tou výbavou navíc. | Lotus

Závodní polepy jsou přímo inspirované slavnými britskými  monoposty  a jejich legendárními řidiči. Celkově však vznikne jen sto kusů, takže zájemci by si měli pospíšit. Lotus

Závodní polepy jsou přímo inspirované slavnými britskými monoposty a jejich legendárními řidiči. Celkově však vznikne jen sto kusů, takže zájemci by si měli pospíšit. | Lotus

První černo-zlatý polep odkazuje na formuli Type 72D z roku 1972, se kterou jezdil Emerson Fittipaldi. Dále tu máme připomínku na rok 1968 a Type 49B, se kterým jezdil Graham Hill, Type 81 z roku 1980, se kterým jezdil Nigel Mansell a Type 18 z roku 1960 v bílo-modrém polepu, ve kterém monopost vyhrál Velkou cenu Monaka. Lotus

První černo-zlatý polep odkazuje na formuli Type 72D z roku 1972, se kterou jezdil Emerson Fittipaldi. Dále tu máme připomínku na rok 1968 a Type 49B, se kterým jezdil Graham Hill, Type 81 z roku 1980, se kterým jezdil Nigel Mansell a Type 18 z roku 1960 v bílo-modrém polepu, ve kterém monopost vyhrál Velkou cenu Monaka. | Lotus

Lotus Type 49B Lotus

Lotus Type 49B | Lotus

Za speciální edici se u Lotusu připlácí v přepočtu lehce pod dvě stě tisíc korun. Lotus

Za speciální edici se u Lotusu připlácí v přepočtu lehce pod dvě stě tisíc korun. | Lotus

Tuto sumu je tedy nutné přičíst k částce 1.433.000 korun za standardní model. Lotus

Tuto sumu je tedy nutné přičíst k částce 1.433.000 korun za standardní model. | Lotus

Na druhou stranu ale dostanete příplatkovou výbavu za více jak 350 tisíc korun zdarma, takže jde nakonec o výhodnou koupi. Lotus

Na druhou stranu ale dostanete příplatkovou výbavu za více jak 350 tisíc korun zdarma, takže jde nakonec o výhodnou koupi. | Lotus

Lotus Type 72D Lotus

Lotus Type 72D | Lotus

K výbavě se řadí například lepší brzdy, odlehčená kola, rádio DAB, klimatizace nebo tempomat.  Lotus

K výbavě se řadí například lepší brzdy, odlehčená kola, rádio DAB, klimatizace nebo tempomat.  | Lotus

Vnitřní barevná kombinace se pak bude odrážet od zvoleného zevnějšku.  Lotus

Vnitřní barevná kombinace se pak bude odrážet od zvoleného zevnějšku.  | Lotus

Bílo-modré polepy ale budou mít sedačky z Alcantary. Připlatit se pak může za střechu hardtop či zvučnější titanové výfuky. Lotus

Bílo-modré polepy ale budou mít sedačky z Alcantary. Připlatit se pak může za střechu hardtop či zvučnější titanové výfuky. | Lotus

Lotus Type 81 Lotus

Lotus Type 81 | Lotus

Lotus Elise 220 Classic Heritage Edition Lotus

Lotus Elise 220 Classic Heritage Edition | Lotus

Lotus Elise 220 Classic Heritage Edition Lotus

Lotus Elise 220 Classic Heritage Edition | Lotus

Lotus Elise 220 Classic Heritage Edition Lotus

Lotus Elise 220 Classic Heritage Edition | Lotus

Lotus Type 18 Lotus

Lotus Type 18 | Lotus

Lotus odhalil limitovanou edici modelu Elise Sport 220 Classic Heritage Edition, která se vedle čtyř verzí závodních polepů vyznačuje i nějakou tou výbavou navíc. Lotus
Závodní polepy jsou přímo inspirované slavnými britskými  monoposty  a jejich legendárními řidiči. Celkově však vznikne jen sto kusů, takže zájemci by si měli pospíšit. Lotus
První černo-zlatý polep odkazuje na formuli Type 72D z roku 1972, se kterou jezdil Emerson Fittipaldi. Dále tu máme připomínku na rok 1968 a Type 49B, se kterým jezdil Graham Hill, Type 81 z roku 1980, se kterým jezdil Nigel Mansell a Type 18 z roku 1960 v bílo-modrém polepu, ve kterém monopost vyhrál Velkou cenu Monaka. Lotus
Lotus Type 49B Lotus
17
Fotogalerie

Vzácné Lotusy Elise připomínají zlatou éru F1. Odkazují na legendy motorsportu

Odkazů na historický motorsport v současných vozech není nikdy dost. Lotus uvedl speciální edici v hned čtyřech variantách legendárních polepů. K tomu ale přidává porci výbavy navíc.

Lotus odhalil limitovanou edici modelu Elise Sport 220 Classic Heritage Edition, která se vedle čtyř verzí závodních polepů vyznačuje i nějakou tou výbavou navíc. Závodní polepy jsou přímo inspirované slavnými britskými monoposty a jejich legendárními řidiči. Celkově však vznikne jen sto kusů, takže zájemci by si měli pospíšit.

První černo-zlatý polep odkazuje na formuli Type 72D z roku 1972, se kterou jezdil Emerson Fittipaldi. Dále tu máme připomínku na rok 1968 a Type 49B, se kterým jezdil Graham Hill, Type 81 z roku 1980, se kterým jezdil Nigel Mansell a Type 18 z roku 1960 v bílo-modrém polepu, ve kterém monopost vyhrál Velkou cenu Monaka.

Za speciální edici se u Lotusu připlácí v přepočtu lehce pod dvě stě tisíc korun. Tuto sumu je tedy nutné přičíst k částce 1.433.000 korun za standardní model. Na druhou stranu ale dostanete příplatkovou výbavu za více než 350 tisíc korun zdarma, takže jde nakonec o výhodnou koupi.

K výbavě se řadí například lepší brzdy, odlehčená kola, rádio s DAB, klimatizace nebo tempomat. Vnitřní barevná kombinace se pak bude odrážet od zvoleného zevnějšku. Bílo-modré polepy ale budou mít sedačky z Alcantary. Připlatit se pak může za střechu hardtop či zvučnější titanové výfuky.

Lotus

Lotus Cars je britská automobilka zaměřená na výrobu sportovních vozů. V roce 1952 ji v Londýně založil Colin Chapman. Lotus byl a znovu je aktivní také v závodech F1.

Automobilku v úpadku v roce 1994 koupil malajský Proton.

Lotus Elise • Lotus Exige • Lotus Evora • Lotus Evija

Doporučujeme

Články odjinud