Ve společnosti Anderson Germany o modelu Bentley GT Supersports zřejmě příliš dobré mínění nemají.
Tvrdí totiž, že to není „nejrozumnější luxusní auto na trhu“. Ale u kritizování nezůstali a pustili se do díla. Karoserii opatřili „ďábelsky“ šedým a „sametově“ matovým lakem, ale s celkovým vzezřením tohoto stroje naštěstí korespondují také změny pod kapotou. Zde se nachází standardní dvanáctiválec s válci uspořádanými do tvaru písmene W, jenž ve svém sériovém naladění dává díky dvojitému přeplňování velmi slušných 630 koní (463 kW).
A recept je běžný: přeprogramování řídicí jednotky, sportovní vzduchový filtr a nová výfuková soustava s vestavěným stavitelným ventilem pro regulaci akustického projevu pohonné jednotky. Výfuk dostal také závodní katalyzátory a celý váží o celých 17 kg méně než standardně dodávaná soustava. A výsledek je působivý: výkon dosahuje hodnoty 695 koní (511 kW), o špičce točivého momentu bohužel oficiální materiály mlčí.
Celá modifikace je korunována sadou nových aerodynamických doplňků. V jejich soupisu najdeme nové nárazníky vpředu i vzadu, prahové obklady, přítlačné křídlo na zádi a robustní difuzor v zadním nárazníku, jímž ústí dva páry kulatých koncovek výfuků. Dojem podporuje instalace trojdílných litých ráfků o rozměru 10 J x 22 placů nazouvajících pneumatiky 285/30 R22. Interiér je čalouněn kombinací kůže a Alcantary a opatřen řadou doplňků z uhlíkových kompozitů.
Celý bodykit s doplňky z uhlíkových kompozitů má vzniknout pouze v 300 sadách, které padnou rovněž modelům Bentley GT, GT Cabriolet a GT Speed. Jeho cenu neznáme, dostupný by ale měl být ihned.
Bentley Continental GT Supersports Anderson German