Hon na maskovaný Mercedes-AMG G63 4x4² skončil. Automobilka uvolnila jeho fotografie v celé kráse včetně interiéru. Mercedes-AMG

Hon na maskovaný Mercedes-AMG G63 4x4² skončil. Automobilka uvolnila jeho fotografie v celé kráse včetně interiéru. | Mercedes-AMG

Na kompletní představení si ještě budeme muset počkat. Už teď ale víme, že v terénu svému předchůdci ostudu neudělá. Mercedes-AMG

Na kompletní představení si ještě budeme muset počkat. Už teď ale víme, že v terénu svému předchůdci ostudu neudělá. | Mercedes-AMG

Novinka má nové nápravy spolu s výrazně upraveným podvozkem. Mercedes-AMG

Novinka má nové nápravy spolu s výrazně upraveným podvozkem. | Mercedes-AMG

Ten vytvořil světlou výšku předního nárazníku plných 351 mm a nájezdový úhel se zlepšil na 40°. Mercedes-AMG

Ten vytvořil světlou výšku předního nárazníku plných 351 mm a nájezdový úhel se zlepšil na 40°. | Mercedes-AMG

Standardní „géčko“ disponuje světlou výškou 238 mm a předním nájezdovým úhlem 27°. Mercedes-AMG

Standardní „géčko“ disponuje světlou výškou 238 mm a předním nájezdovým úhlem 27°. | Mercedes-AMG

Novinka také zdolá brod o hloubce 91 cm, zatímco základ se ponoří jen do 70 cm. Mercedes-AMG

Novinka také zdolá brod o hloubce 91 cm, zatímco základ se ponoří jen do 70 cm. | Mercedes-AMG

Zajímavostí je, že i přes 22palcová kola obutá do terénních pneumatik, zvládne G63 4x4² sprint z 0 na 100 km/h jen o pár desetin pomaleji než jeho klasická verze. Mercedes-AMG

Zajímavostí je, že i přes 22palcová kola obutá do terénních pneumatik, zvládne G63 4x4² sprint z 0 na 100 km/h jen o pár desetin pomaleji než jeho klasická verze. | Mercedes-AMG

Ta to umí za 4,5 sekundy. Mercedes-AMG

Ta to umí za 4,5 sekundy. | Mercedes-AMG

Klíčem k tomuto.úspěchu je bi-turbo V8 o objemu 4.0 litru a výkonem 430 kW s 850 Nm točivého momentu. Mercedes-AMG

Klíčem k tomuto.úspěchu je bi-turbo V8 o objemu 4.0 litru a výkonem 430 kW s 850 Nm točivého momentu. | Mercedes-AMG

Síla je permanentně posílána na všechna čtyři kola skrze devítistupňový automat. Mercedes-AMG

Síla je permanentně posílána na všechna čtyři kola skrze devítistupňový automat. | Mercedes-AMG

Automobilka dodává, že průměrná spotřeba paliva činí kolem 20 l/100 km a emise 456 g/km. Mercedes-AMG

Automobilka dodává, že průměrná spotřeba paliva činí kolem 20 l/100 km a emise 456 g/km. | Mercedes-AMG

Kromě obrovských kol a výrazného laku doplňuje G63 4x4² rezervní kolo, široké karbonové nástavce blatníků a střešní rampa s LED osvětlením. Mercedes-AMG

Kromě obrovských kol a výrazného laku doplňuje G63 4x4² rezervní kolo, široké karbonové nástavce blatníků a střešní rampa s LED osvětlením. | Mercedes-AMG

V interiéru najdeme kožené čalounění Nappaa, zatímco volant pokryla kůže Dinamica. Mercedes-AMG

V interiéru najdeme kožené čalounění Nappaa, zatímco volant pokryla kůže Dinamica. | Mercedes-AMG

Ačkoliv Mercedes-AMG nezveřejnil ceny, potenciální zákazníci předpokládají sumu kolem 6,24 mil Kč. Mercedes-AMG

Ačkoliv Mercedes-AMG nezveřejnil ceny, potenciální zákazníci předpokládají sumu kolem 6,24 mil Kč. | Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² | Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² | Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² | Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² | Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² | Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² | Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² | Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² Mercedes-AMG

Mercedes-AMG G63 4x4² | Mercedes-AMG

Na kompletní představení si ještě budeme muset počkat. Už teď ale víme, že v terénu svému předchůdci ostudu neudělá. Mercedes-AMG
Novinka má nové nápravy spolu s výrazně upraveným podvozkem. Mercedes-AMG
Ten vytvořil světlou výšku předního nárazníku plných 351 mm a nájezdový úhel se zlepšil na 40°. Mercedes-AMG
Standardní „géčko“ disponuje světlou výškou 238 mm a předním nájezdovým úhlem 27°. Mercedes-AMG
22
Fotogalerie

Nový Mercedes-AMG G63 4x4² se ukázal ještě před premiérou. Pořád je brutální, spojuje téměř nespojitelné

Mercedes-AMG G63 4x4² je nedílnou součástí modelové řady AMG. Nyní je čas na jeho novou verzi, i když na oficiální zprávu si ještě musíme počkat.

Hon na maskovaný Mercedes-AMG G63 4x4² skončil. Automobilka uvolnila jeho fotografie v celé kráse včetně interiéru. Na kompletní představení si ještě budeme muset počkat. Už teď ale víme, že v terénu svému předchůdci ostudu neudělá.

Novinka má nové nápravy spolu s výrazně upraveným podvozkem. Ten vytvořil světlou výšku předního nárazníku plných 351 mm a nájezdový úhel se zlepšil na 40°. Standardní „géčko“ disponuje světlou výškou 238 mm a předním nájezdovým úhlem 27°. Novinka také zdolá brod o hloubce 91 cm, zatímco základ se ponoří jen do 70 cm.

Zajímavostí je, že i přes 22palcová kola obutá do terénních pneumatik, zvládne G63 4x4² sprint z 0 na 100 km/h jen o pár desetin pomaleji než jeho klasická verze. Ta to umí za 4,5 sekundy. Klíčem k tomuto úspěchu je bi-turbo V8 o objemu 4,0 litru, výkonu 430 kW a s 850 Nm točivého momentu. Síla je permanentně posílána na všechna čtyři kola skrze devítistupňový automat.  Automobilka dodává, že průměrná spotřeba paliva činí kolem 20 l/100 km a emise 456 g/km.

Kromě obrovských kol a výrazného laku doplňuje G63 4x4² rezervní kolo, široké karbonové nástavce blatníků a střešní rampa s LED osvětlením. V interiéru najdeme kožené čalounění Nappaa, zatímco volant pokryla kůže Dinamica. Druhou dominantou je dvojitý digitální panel s přístrojovým štítem o úhlopříčce 12,3 palce.

Ačkoliv Mercedes-AMG nezveřejnil ceny, potenciální zákazníci předpokládají sumu kolem 6,24 mil Kč.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud