Zajímavé zpracování se objevilo na webu  kolesa.ru . Grafik vycházel ze špionážních snímků a podle našich informací se do sériového designu trefil téměř dokonale. Úzké světlomety podle očekávání maskují vyšší kapotu, kterou vůz dostane s ohledem na čím vyšší nároky na ochranu chodců, a podle „plástve“ v čelní masce a designu kol se díváme na verzi GTI.

Zajímavé zpracování se objevilo na webu kolesa.ru. Grafik vycházel ze špionážních snímků a podle našich informací se do sériového designu trefil téměř dokonale. Úzké světlomety podle očekávání maskují vyšší kapotu, kterou vůz dostane s ohledem na čím vyšší nároky na ochranu chodců, a podle „plástve“ v čelní masce a designu kol se díváme na verzi GTI.

Moc bychom se divili, kdyby zadní svítilny sériovému provedení neodpovídaly na sto procent.  Volkswagen je už totiž ukázal loni na podzim , tehdy jako experimentální projekt. O designovou revoluci se nejedná, žádnou divočinu ale v případě Golfu, který pasuje masám, asi ani nikdo nečekal.

Moc bychom se divili, kdyby zadní svítilny sériovému provedení neodpovídaly na sto procent. Volkswagen je už totiž ukázal loni na podzim, tehdy jako experimentální projekt. O designovou revoluci se nejedná, žádnou divočinu ale v případě Golfu, který pasuje masám, asi ani nikdo nečekal.

Během setkání akcionářů byla zveřejněna brožura se skicami exteriéru i interiéru. Vnější tvary již v podstatě známe, i když ne zcela detailně, a nákres dosavadní snímky pouze podtrhuje. Ale co ten vnitřek? Něco podobného asi původně nikdo nečekal.

Během setkání akcionářů byla zveřejněna brožura se skicami exteriéru i interiéru. Vnější tvary již v podstatě známe, i když ne zcela detailně, a nákres dosavadní snímky pouze podtrhuje. Ale co ten vnitřek? Něco podobného asi původně nikdo nečekal.

Právě kokpit, lépe řečeno konektivita, údajně stojí za odklady premiéry nové generace Golfu. V dnešní době, kdy se aktualizace systémů řeší online, totiž není zase tak složité do nich proniknout zvenčí a Volkswagen musí udělat všechno proto, aby byl jeho „cloud“ neprolomitelný.

Právě kokpit, lépe řečeno konektivita, údajně stojí za odklady premiéry nové generace Golfu. V dnešní době, kdy se aktualizace systémů řeší online, totiž není zase tak složité do nich proniknout zvenčí a Volkswagen musí udělat všechno proto, aby byl jeho „cloud“ neprolomitelný.

Počet klasických tlačítek bude omezen na naprosté minimum a vedle dotykového rozhraní se do popředí dostane ovládání hlasem. Na běžný přístrojový štít také zapomeňte, tedy alespoň u vrcholného provedení. Jsme zvědaví, jak bude vypadat to základní!

Počet klasických tlačítek bude omezen na naprosté minimum a vedle dotykového rozhraní se do popředí dostane ovládání hlasem. Na běžný přístrojový štít také zapomeňte, tedy alespoň u vrcholného provedení. Jsme zvědaví, jak bude vypadat to základní!

| Volkswagen Golf osmé generace Zdroj:  twoeggz.com

| Volkswagen Golf osmé generace | Zdroj: twoeggz.com

| Volkswagen Golf osmé generace Zdroj:  twoeggz.com

| Volkswagen Golf osmé generace | Zdroj: twoeggz.com

| Volkswagen Golf osmé generace Zdroj:  twoeggz.com

| Volkswagen Golf osmé generace | Zdroj: twoeggz.com

| Volkswagen Golf osmé generace Zdroj:  twoeggz.com

| Volkswagen Golf osmé generace | Zdroj: twoeggz.com

Volkswagen Golf GTI osmé generace Facebook.com/ Tuned Automotive Magazine

Volkswagen Golf GTI osmé generace | Facebook.com/Tuned Automotive Magazine

Volkswagen Golf GTI osmé generace Facebook.com/ Tuned Automotive Magazine

Volkswagen Golf GTI osmé generace | Facebook.com/Tuned Automotive Magazine

Volkswagen Golf GTI osmé generace Facebook.com/ Tuned Automotive Magazine

Volkswagen Golf GTI osmé generace | Facebook.com/Tuned Automotive Magazine

Jeden z nejprodávanějších automobilů na světě se představí sice až v létě, první obrázek si ale můžete udělat už teď.

Jeden z nejprodávanějších automobilů na světě se představí sice až v létě, první obrázek si ale můžete udělat už teď.

Osmá generace bude stát na platformě MQB a tudíž nabídne podobné jízdní vlastnosti jako předchůdce.

Osmá generace bude stát na platformě MQB a tudíž nabídne podobné jízdní vlastnosti jako předchůdce.

Volkswagen Golf GTI osmé generace Facebook.com/ Tuned Automotive Magazine

Volkswagen Golf GTI osmé generace | Facebook.com/Tuned Automotive Magazine

Moc bychom se divili, kdyby zadní svítilny sériovému provedení neodpovídaly na sto procent.  Volkswagen je už totiž ukázal loni na podzim , tehdy jako experimentální projekt. O designovou revoluci se nejedná, žádnou divočinu ale v případě Golfu, který pasuje masám, asi ani nikdo nečekal.
Během setkání akcionářů byla zveřejněna brožura se skicami exteriéru i interiéru. Vnější tvary již v podstatě známe, i když ne zcela detailně, a nákres dosavadní snímky pouze podtrhuje. Ale co ten vnitřek? Něco podobného asi původně nikdo nečekal.
Právě kokpit, lépe řečeno konektivita, údajně stojí za odklady premiéry nové generace Golfu. V dnešní době, kdy se aktualizace systémů řeší online, totiž není zase tak složité do nich proniknout zvenčí a Volkswagen musí udělat všechno proto, aby byl jeho „cloud“ neprolomitelný.
Počet klasických tlačítek bude omezen na naprosté minimum a vedle dotykového rozhraní se do popředí dostane ovládání hlasem. Na běžný přístrojový štít také zapomeňte, tedy alespoň u vrcholného provedení. Jsme zvědaví, jak bude vypadat to základní!
15
Fotogalerie

Nový VW Golf na dosud nejlepší ilustraci. Takhle by měl opravdu vypadat

Snímků maskovaných prototypů nové generace Golfu je všude plno, stejně jako výsledků práce grafiků. Nejnovější ilustrace ale mají podle našich informací k realitě velice blízko.

Volkswagen Golf je ikona, která tady s námi bude ještě minimálně sedm či osm let. Nějak takhle dlouhý by měl být životní cyklus připravované osmé generace, kterou jsme v minulosti mohli vidět na řadě špionážních snímků. Fotky z továrny či u rychlého občerstvení jsou inspirací pro grafiky, kteří své vize designu rádi přenášejí na „papír“.

Zajímavé zpracování se objevilo na webu kolesa.ru. Grafik vycházel ze špionážních snímků a podle našich informací se do sériového designu trefil téměř dokonale. Úzké světlomety podle očekávání maskují vyšší kapotu, kterou vůz dostane s ohledem na čím vyšší nároky na ochranu chodců, a podle „plástve“ v čelní masce a designu kol se díváme na verzi GTI. Chybí ovšem plaketa a hlavně charakteristická rudá linka, která masku spojuje s grafikou světlometů.

Moc bychom se divili, kdyby zadní svítilny sériovému provedení neodpovídaly na sto procent. Volkswagen je už totiž ukázal loni na podzim, tehdy jako experimentální projekt. O designovou revoluci se nejedná, žádnou divočinu ale v případě Golfu, který pasuje masám, asi ani nikdo nečekal. Zezadu už to na GTI nevypadá, leda by se Volkswagen zbavil dvojice koncovek výfuku, které nese současná generace. Celek spíše odpovídá verzi R-Line, která také může mít velká kola i nástavce prahů a tváří se sportovněji.

Zvenku to tedy celkově nebude žádné drama, uvnitř se ale připravte na revoluci. Jak už napověděla nedávno zveřejněná skica, zabudovaný displej infotainmentu je minulostí a místo toho se Golf vydá cestou současných trendů. Volně stojící obrazovka má dokonce navazovat na digitální přístrojový štít, panel klimatizace zmizí a spodní část přístrojovky zůstane vyhrazena výdechům ventilace.

Zdá se, že před sebou opravdu máme nový Golf v téměř sériovém provedení, a to docela dlouho před jeho oficiální premiérou. K té mělo podle dřívějších předpokladů dojít na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu, hlavní hvězdou stánku VW ale nakonec bude hatchback I.D 3, neboli první sériový elektromobil Volkswagen postavený na platformě MEB. Nový Golf by se měl ukázat ještě letos v rámci prezentace věnované pouze jemu samotnému.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

Doporučujeme

Články odjinud