Chiron, avšak ovladatelnější, ostřejší a lehčí. Přesně takto lze popsat nejnovější hračku od Bugatti, která pochopitelně vznikne v omezeném počtu kusů a pochopitelně už je vyprodaná.
Nové Bugatti Divo je stále postaveno na základě hypersportovního GT Chiron, nicméně svým zaměřením hledí spíše na zámožné majitele, kteří by chtěli své Bugatti občas vytáhnout na okruh. Divo má tedy představovat mnohem ovladatelnější a hbitější model francouzské značky.
Po stránce designu lze vidět mnoho výchozích prvků Chironu. Mnoho prvků však bylo také pozměněno. Zůstává tedy tradiční mřížka chladiče Bugatti, ale příď ještě více hledí na aerodynamický přítlak, zatímco zbrusu nové jsou LED světlomety táhnoucí se až k výdechům na blatnících.
Na střeše pak najdete rozměrný NACA otvor pro přístup vzduchu k motoru, kdežto na zádi sedí zcela nový aktivní spoiler včetně středové ploutve a také nový, účinnější difuzor. Zadní svítilny Diva nakonec připomínají členité lampy Astonu Martin Vulcan. Po stránce aerodynamiky dokáže novinka produkovat o 90 kg vyšší přítlak než Chiron.
I když vypadá Divo trochu atletičtěji, v rámci snižováním hmotnosti nezhublo nové Bugatti zase tolik. Vůči Chironu je tak Divo lehčí jen o 35 kg. Pořád jde tedy o velký kus auta, jelikož standardní Chiron váží okolo dvou tun.
Na velkém motoru žádné změny nenajdete, stále uprostřed sídlí čtyřikrát přeplňovaný, osmilitrový šestnáctiválec o výkonu 1103 kW (1500 koní). Jen díky vylepšené aerodynamice a menšímu odlehčení však Divo na testovací trati Nardò nadělí Chironu celých 8 vteřin. Zmíněným přítlakem byl sice zvýšen odpor karoserie, maximální rychlost má ale nové Bugatti stále slušnou – 380 km/h (Chiron se chlubí elektronicky omezenými 420 km/h).
Od Bugatti nelze čekat nic jiného, tudíž je Divo striktně omezeným projektem. Vznikne tedy jen 40 vozů, přičemž ještě před oficiální premiérou na Pebble Beach byly všechny kousky zamluveny. I přesto, že automobilka za svůj unikát požaduje rovných 5 milionů euro, tedy v přepočtu asi 129 milionů korun.