BMW se po uvedení modelu X7 nechalo slyšet, že ostrá verze tohoto opulentního SUV se na trh  oficiální cestou nepodívá . Vrcholným modelem se tak stala motorizace M50i s 4,4 litrovým osmiválcem o výkonu 390 kW (530 koní) a s točivým momentem 750 N.m. Ostrá verze pro klientelu, která očekává maximální komfort a luxus, by zřejmě stejně neměla smysl. Alpina

BMW se po uvedení modelu X7 nechalo slyšet, že ostrá verze tohoto opulentního SUV se na trh oficiální cestou nepodívá. Vrcholným modelem se tak stala motorizace M50i s 4,4 litrovým osmiválcem o výkonu 390 kW (530 koní) a s točivým momentem 750 N.m. Ostrá verze pro klientelu, která očekává maximální komfort a luxus, by zřejmě stejně neměla smysl. | Alpina

Automobilka Alpina, která si vozy BMW již několik dekád ladí do dokonalosti, však měla na situaci jiný názor. Pro malé procento trhu přichystala vlastní verzi velkého SUV, které se právě oficiálně odhaluje. Vzhledově se jako vždy žádné zázraky nedějí a model pojmenovaný XB7 je na první pohled téměř totožný s výchozím vozem. Alpina

Automobilka Alpina, která si vozy BMW již několik dekád ladí do dokonalosti, však měla na situaci jiný názor. Pro malé procento trhu přichystala vlastní verzi velkého SUV, které se právě oficiálně odhaluje. Vzhledově se jako vždy žádné zázraky nedějí a model pojmenovaný XB7 je na první pohled téměř totožný s výchozím vozem. | Alpina

Liší se pouze v detailech, mezi které se řadí například větší otvory v předním nárazníku, lehce pozměněný zadní nárazník, všudypřítomné znaky výrobce a volitelná 23palcová kovaná kola s pneumatikami Pirelli o rozměrech 325/30 ZR23. Za koly se pak schovávají lepší brzdy Brembo.  Alpina

Liší se pouze v detailech, mezi které se řadí například větší otvory v předním nárazníku, lehce pozměněný zadní nárazník, všudypřítomné znaky výrobce a volitelná 23palcová kovaná kola s pneumatikami Pirelli o rozměrech 325/30 ZR23. Za koly se pak schovávají lepší brzdy Brembo.  | Alpina

Výchozí motorizaci pro XB7 se stal výše zmíněný osmiválec M50i, který byl vyladěný na výkon 457 kW (621 koní) a 800 N.m točivého momentu, který je dostupný již od 2000 otáček za minutu.  Alpina

Výchozí motorizaci pro XB7 se stal výše zmíněný osmiválec M50i, který byl vyladěný na výkon 457 kW (621 koní) a 800 N.m točivého momentu, který je dostupný již od 2000 otáček za minutu.  | Alpina

Akcelerace na stovku je záležitostí čtyř vteřin a maximální rychlost je omezena na 290 km/h, respektive 209 km/h v případě obutých celoročních pneumatik. Na auto s hmotností 2658 kg jsou to impozantní hodnoty. Alpina

Akcelerace na stovku je záležitostí čtyř vteřin a maximální rychlost je omezena na 290 km/h, respektive 209 km/h v případě obutých celoročních pneumatik. Na auto s hmotností 2658 kg jsou to impozantní hodnoty. | Alpina

Pohon všech kol xDrive zůstal beze změn, osmistupňová automatická převodovka ale prošla úpravou, aby se s vyšším výkonem lépe poprala. Ke standardní výbavě patří i natáčení zadní nápravy. Alpina také myslela na luxusní výbavu, takže již ve standardu najdete panoramatickou střechu či automatické dovírání dveří. Alpina

Pohon všech kol xDrive zůstal beze změn, osmistupňová automatická převodovka ale prošla úpravou, aby se s vyšším výkonem lépe poprala. Ke standardní výbavě patří i natáčení zadní nápravy. Alpina také myslela na luxusní výbavu, takže již ve standardu najdete panoramatickou střechu či automatické dovírání dveří. | Alpina

Vnitřek je téměř kompletně pokrytý Alcantarou a za příplatek vám výrobce osadí strop vozu diodami, které simulují noční oblohu. Objednávky se na vůz se otevřou během tohoto měsíce a pokud jeden kousek chcete, připravte si minimálně 3,5 milionu korun. Alpina

Vnitřek je téměř kompletně pokrytý Alcantarou a za příplatek vám výrobce osadí strop vozu diodami, které simulují noční oblohu. Objednávky se na vůz se otevřou během tohoto měsíce a pokud jeden kousek chcete, připravte si minimálně 3,5 milionu korun. | Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

 Alpina

| Alpina

Automobilka Alpina, která si vozy BMW již několik dekád ladí do dokonalosti, však měla na situaci jiný názor. Pro malé procento trhu přichystala vlastní verzi velkého SUV, které se právě oficiálně odhaluje. Vzhledově se jako vždy žádné zázraky nedějí a model pojmenovaný XB7 je na první pohled téměř totožný s výchozím vozem. Alpina
Liší se pouze v detailech, mezi které se řadí například větší otvory v předním nárazníku, lehce pozměněný zadní nárazník, všudypřítomné znaky výrobce a volitelná 23palcová kovaná kola s pneumatikami Pirelli o rozměrech 325/30 ZR23. Za koly se pak schovávají lepší brzdy Brembo.  Alpina
Výchozí motorizaci pro XB7 se stal výše zmíněný osmiválec M50i, který byl vyladěný na výkon 457 kW (621 koní) a 800 N.m točivého momentu, který je dostupný již od 2000 otáček za minutu.  Alpina
Akcelerace na stovku je záležitostí čtyř vteřin a maximální rychlost je omezena na 290 km/h, respektive 209 km/h v případě obutých celoročních pneumatik. Na auto s hmotností 2658 kg jsou to impozantní hodnoty. Alpina
33
Fotogalerie

Alpina XB7 se představuje: Má 621 koní a výbavu jako Rolls-Royce

Alpina se základy v BMW X7 byla poprvé spatřena v červenci minulého roku. Deset měsíců poté se představuje již hotové auto, které silou a luxusem rozhodně nešetří.

BMW se po uvedení modelu X7 nechalo slyšet, že ostrá verze tohoto opulentního SUV se na trh oficiální cestou nepodívá. Vrcholným modelem se tak stala motorizace M50i s osmiválcem o výkonu 390 kW (530 koní) a s točivým momentem 750 N.m. Ostrá verze pro klientelu, která očekává maximální komfort a luxus, zřejmě BMW nedávala smysl.

Automobilka Alpina, která si vozy BMW již několik dekád ladí do dokonalosti, však měla na situaci jiný názor. Pro malé procento trhu přichystala vlastní verzi velkého SUV, které se právě oficiálně odhaluje. Vzhledově se jako vždy žádné zázraky nedějí a model pojmenovaný XB7 je na první pohled téměř totožný s výchozím vozem.

Liší se pouze v detailech, mezi které se řadí například větší otvory v předním nárazníku, lehce pozměněný zadní nárazník, všudypřítomné znaky výrobce a volitelná 23palcová kovaná kola s pneumatikami Pirelli o rozměrech 325/30 ZR23. Za koly se pak schovávají lepší brzdy Brembo. 

Výchozí motorizaci pro XB7 se stal výše zmíněný osmiválec M50i, který byl vyladěný na výkon 457 kW (621 koní) a 800 N.m točivého momentu, který je dostupný již od 2000 otáček za minutu. Akcelerace na stovku je záležitostí čtyř vteřin a maximální rychlost je omezena na 290 km/h, respektive 209 km/h v případě obutých celoročních pneumatik. Na auto s hmotností 2658 kg jsou to impozantní hodnoty.

Pohon všech kol xDrive zůstal beze změn, osmistupňová automatická převodovka ale prošla úpravou, aby se s vyšším výkonem lépe poprala. Ke standardní výbavě patří i natáčení zadní nápravy. Alpina také myslela na luxusní výbavu, takže již ve standardu najdete panoramatickou střechu či automatické dovírání dveří.

Vnitřek je téměř kompletně pokrytý Alcantarou a za příplatek vám výrobce osadí strop vozu diodami, které simulují noční oblohu. Stejný prvek najdete i ve vozech Rolls-Royce. Objednávky na vůz se otevřou během tohoto měsíce a pokud jeden kousek chcete, připravte si v přepočtu minimálně 3,5 milionu korun.

Alpina

Alpina je automobilka, která vyrábí vozy na základě modelů BMW. Společnost na přestavbu aut založil Burkard Bovensiepen v roce 1965.

Alpina B3 • Alpina D3 S • Alpina XB7 • Alpina B7

Doporučujeme

Články odjinud