Procházíme si velkou změnou automobilového průmyslu. Na trh nastupují čím dál více elektrifikované vozy, do jejichž vývoje tečou miliardy eur. Do ústraní se dostávají vznětové motory, které i přes fakt, že jsou nejčistší v historii, lidé už podle všeho moc nechtějí. Porsche

Procházíme si velkou změnou automobilového průmyslu. Na trh nastupují čím dál více elektrifikované vozy, do jejichž vývoje tečou miliardy eur. Do ústraní se dostávají vznětové motory, které i přes fakt, že jsou nejčistší v historii, lidé už podle všeho moc nechtějí. | Porsche

Stejně je tomu i u Porsche. Tam hrál diesel vždy ty druhé housle a mnohem větší potenciál u něj má nyní právě elektřina. Respektive tady dává větší smysl, protože elektrifikace pomáhá i rychlosti, kdežto diesel i přes masivní točivý moment vzrušující moc není. Porsche

Stejně je tomu i u Porsche. Tam hrál diesel vždy ty druhé housle a mnohem větší potenciál u něj má nyní právě elektřina. Respektive tady dává větší smysl, protože elektrifikace pomáhá i rychlosti, kdežto diesel i přes masivní točivý moment vzrušující moc není. | Porsche

Dokazuje to i fakt, že v roce 2017 se prodalo pouze 12 % automobilů Porsche s vznětovým motorem pod kapotou. V tom samém období se poptávka na hybridní model Panamera zvedla o 63 %. Pozitivní vliv na průměrné emise CO2 jsou tedy už jen příjemným bonusem, nikoliv důvodem. Porsche

Dokazuje to i fakt, že v roce 2017 se prodalo pouze 12 % automobilů Porsche s vznětovým motorem pod kapotou. V tom samém období se poptávka na hybridní model Panamera zvedla o 63 %. Pozitivní vliv na průměrné emise CO2 jsou tedy už jen příjemným bonusem, nikoliv důvodem. | Porsche

Proto nenajdete od února minulého roku v nabídce žádný diesel. V srpnu téhož roku pak došlo k rozhodnutí, že se tento druh spalovacího motoru již nevrátí. Porsche však zdůrazňuje, že na toto rozhodnutí nemá absolutně žádný vliv dřívější aféra s manipulací softwaru u těchto motorů. Všichni asi víte,  o čem je řeč . Porsche

Proto nenajdete od února minulého roku v nabídce žádný diesel. V srpnu téhož roku pak došlo k rozhodnutí, že se tento druh spalovacího motoru již nevrátí. Porsche však zdůrazňuje, že na toto rozhodnutí nemá absolutně žádný vliv dřívější aféra s manipulací softwaru u těchto motorů. Všichni asi víte, o čem je řeč. | Porsche

Všechno je to prý čistě o změně trhu. Lidé chtějí elektrifikaci a vznětové motory upozaďují. Alespoň tak je tomu u Porsche a dává to vzhledem k jeho pozici na trhu smysl. Jenže automobilka Porsche byla do aféry s manipulací softwaru také namočena a dokonce musela zaplatit pokutu 13 miliard korun.  Porsche

Všechno je to prý čistě o změně trhu. Lidé chtějí elektrifikaci a vznětové motory upozaďují. Alespoň tak je tomu u Porsche a dává to vzhledem k jeho pozici na trhu smysl. Jenže automobilka Porsche byla do aféry s manipulací softwaru také namočena a dokonce musela zaplatit pokutu 13 miliard korun.  | Porsche

Nynější tvrzení se tak zdá, jako pokus o očištění minulých chyb. Investice šesti miliard eur do vývoje a práce pro dalších 1200 lidí v „elektroautomobilovém“ průmyslu v příštím roce tomu mají také pomoci. Porsche

Nynější tvrzení se tak zdá, jako pokus o očištění minulých chyb. Investice šesti miliard eur do vývoje a práce pro dalších 1200 lidí v „elektroautomobilovém“ průmyslu v příštím roce tomu mají také pomoci. | Porsche

 Porsche

| Porsche

Nový Cayenne zvenčí zejména zepředu snadno nepoznáte... Porsche

Nový Cayenne zvenčí zejména zepředu snadno nepoznáte... | Porsche

...vzadu jej prozradí zejména spojené svítilny Porsche

...vzadu jej prozradí zejména spojené svítilny | Porsche

Stejně je tomu i u Porsche. Tam hrál diesel vždy ty druhé housle a mnohem větší potenciál u něj má nyní právě elektřina. Respektive tady dává větší smysl, protože elektrifikace pomáhá i rychlosti, kdežto diesel i přes masivní točivý moment vzrušující moc není. Porsche
Dokazuje to i fakt, že v roce 2017 se prodalo pouze 12 % automobilů Porsche s vznětovým motorem pod kapotou. V tom samém období se poptávka na hybridní model Panamera zvedla o 63 %. Pozitivní vliv na průměrné emise CO2 jsou tedy už jen příjemným bonusem, nikoliv důvodem. Porsche
Proto nenajdete od února minulého roku v nabídce žádný diesel. V srpnu téhož roku pak došlo k rozhodnutí, že se tento druh spalovacího motoru již nevrátí. Porsche však zdůrazňuje, že na toto rozhodnutí nemá absolutně žádný vliv dřívější aféra s manipulací softwaru u těchto motorů. Všichni asi víte,  o čem je řeč . Porsche
Všechno je to prý čistě o změně trhu. Lidé chtějí elektrifikaci a vznětové motory upozaďují. Alespoň tak je tomu u Porsche a dává to vzhledem k jeho pozici na trhu smysl. Jenže automobilka Porsche byla do aféry s manipulací softwaru také namočena a dokonce musela zaplatit pokutu 13 miliard korun.  Porsche
9
Fotogalerie

Porsche loni zcela zařízlo turbodiesely. Teď vysvětluje, co bylo vlastně důvodem

Je to pro vás dostatečné objasnění, nebo jde o vyvracení předchozích tvrzení, že za ukončením produkce těchto modelů jsou emise, WLTP a Dieselgate?

Procházíme si velkou změnou automobilového průmyslu. Na trh nastupují čím dál více elektrifikované vozy, do jejichž vývoje tečou miliardy eur. Do ústraní se dostávají vznětové motory, které i přes fakt, že jsou nejčistší v historii, lidé už podle všeho moc nechtějí.

Stejně je tomu i u Porsche. Tam hrál diesel vždy druhé housle a mnohem větší potenciál u něj má nyní právě elektřina. Respektive tady dává větší smysl, protože elektrifikace pomáhá i rychlosti, kdežto diesel i přes masivní točivý moment vzrušující moc není.

Dokazuje to i fakt, že v roce 2017 se prodalo pouze 12 % vozů Porsche se vznětovým motorem pod kapotou. V tom samém období se poptávka na hybridní model Panamera zvedla o 63 %. Pozitivní vliv na průměrné emise CO2 jsou tedy už jen příjemným bonusem, nikoliv důvodem.

Proto nenajdete od února minulého roku v nabídce žádný diesel. V srpnu téhož roku pak došlo k rozhodnutí, že se tento druh spalovacího motoru již nevrátí. Porsche však nyní zdůrazňuje, že na toto rozhodnutí nemá absolutně žádný vliv dřívější aféra s manipulací softwaru u těchto motorů. Všichni asi víte, o čem je řeč.

Všechno je to prý čistě o změně trhu. Lidé chtějí elektrifikaci a vznětové motory upozaďují. Alespoň tak je tomu u Porsche a dává to vzhledem k jeho pozici na trhu smysl. Jenže automobilka Porsche byla do aféry s manipulací softwaru také namočena a dokonce musela zaplatit pokutu v přepočtu 13 miliard korun.

Nynější tvrzení se tak zdá jako pokus o očištění minulých chyb. Investice šesti miliard eur do vývoje a práce pro dalších 1200 lidí v „elektroautomobilovém“ průmyslu v příštím roce tomu mají také pomoci.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud