Italsko-japonský supersport vznikl již v roce 2018. Až po třech letech jsou první kousky v teplých garážích majitelů.
Italdesign zvedl svým počinem Nissan GT-R50 v roce 2018 spoustu lidí ze židlí. Byl to velmi zajímavý designový koncept založený na aktuálním NIssanu GT-R a mnoho lidí jej považovalo pouze za vizi. To se ale spletli, protože značka později oznámila, že ukáže produkční formu a lidé si tak auto budou moct koupit.
Tehdy přišel druhý šok, ovšem následovaný studenou sprchou. Za jedno takové auto totiž klient musel zaplatit milion eur. I tak se ale podařilo sehnat dost zámožných zájemců, aby se konstruktéři mohli pustit do práce. První kousky měly dorazit zákazníkům na konci roku 2020, ale ze zjevných důvodů k tomu nedošlo a ten správný čas nadešel až nyní.
Nyní nám tak Italdesign ukazuje první vozy z první dodávky zákazníkům. Celkem jich vznikne jen padesát. Protože jde o individuální výrobu, neměli zákazníci ve specifikaci moc překážek. Dva z nich se nechali udělat stejné auto jako byl původní show car z roku 2018. Další zase chtěl, aby ten jeho vypadal barvami jako show car původního GT-R z roku 1972.
Nissan GT-R50 se od klasických GT-R liší i jinak než vzhledem. Celkem 12 procent částí motoru je nově vyvinutých, a to včetně klikové hřídele, vačkové hřídele, vstřikovačů, pístů, ojnic a turbodmychadla. Motor 3.8 V6 tak nyní produkuje výkon 710 koní a 780 N.m točivého momentu.