Volkswagen je spíše konzervativní značka, která designově extra nevyčnívá a sází většinou na jistotu, což mnoho zákazníků oceňuje.  Zdroj:  Inzerát

Volkswagen je spíše konzervativní značka, která designově extra nevyčnívá a sází většinou na jistotu, což mnoho zákazníků oceňuje.  | Zdroj: Inzerát

Občas se ale i tichošlápek v zadní lavici promění v třídního baviče. I Volkswagen tak občas přijde  s něčím ztřeštěným  a tím, že to nedělá často, se na to jen tak nezapomene. Zdroj:  Inzerát

Občas se ale i tichošlápek v zadní lavici promění v třídního baviče. I Volkswagen tak občas přijde s něčím ztřeštěným a tím, že to nedělá často, se na to jen tak nezapomene. | Zdroj: Inzerát

Všichni si tak určitě pamatujeme  Volkswagen Polo  v edici Harlekin. Malý hatchback, který měl různobarevné karosářské panely se stal ikonou. Zdroj:  Inzerát

Všichni si tak určitě pamatujeme Volkswagen Polo v edici Harlekin. Malý hatchback, který měl různobarevné karosářské panely se stal ikonou. | Zdroj: Inzerát

Původně se mělo postavit jen pár desítek kusů pro výstavy a propagační účely, ale nakonec se odsouhlasila výroba 1000 kusů, z čeho bylo nakonec 3800. První tisícovka má ale dané číslování. Zdroj:  Inzerát

Původně se mělo postavit jen pár desítek kusů pro výstavy a propagační účely, ale nakonec se odsouhlasila výroba 1000 kusů, z čeho bylo nakonec 3800. První tisícovka má ale dané číslování. | Zdroj: Inzerát

Harlekin vznikl jako vzpomínka na VW Beetle, který byl na jednom propagačním letáku stejně poskládaný.  Zdroj:  Inzerát

Harlekin vznikl jako vzpomínka na VW Beetle, který byl na jednom propagačním letáku stejně poskládaný.  | Zdroj: Inzerát

Tehdy chtěl Volkswagen ukázat, že díly z různých ročníků výroby stále pasují na auto a tudíž mohou být levné. Volkswagen si na to vzpomněl v roce 1995 s Polem, a nizozemské zastoupení si  vzpomnělo letos s aktuální generací.  Zdroj:  Inzerát

Tehdy chtěl Volkswagen ukázat, že díly z různých ročníků výroby stále pasují na auto a tudíž mohou být levné. Volkswagen si na to vzpomněl v roce 1995 s Polem, a nizozemské zastoupení si vzpomnělo letos s aktuální generací. | Zdroj: Inzerát

Harlekin se málokdy objeví na prodej v původním stavu, velmi často jde totiž o složené doma složené kousky. Teď je ale jeden  originál na prodej v Česku .  Zdroj:  Inzerát

Harlekin se málokdy objeví na prodej v původním stavu, velmi často jde totiž o složené doma složené kousky. Teď je ale jeden originál na prodej v Česku.  | Zdroj: Inzerát

Auto je z první série, tedy jeden z tisíců kusů. Navíc jeden z posledních, jak dokazuje klíčenka z číslem 0965. Na fotografiích z inzerátu má vůz najeto 200.681 km. Zdroj:  Inzerát

Auto je z první série, tedy jeden z tisíců kusů. Navíc jeden z posledních, jak dokazuje klíčenka z číslem 0965. Na fotografiích z inzerátu má vůz najeto 200.681 km. | Zdroj: Inzerát

Navíc má kompletní servisní historii a jako bonus je k němu i původní katalog. Prodejce zmiňuje, že vyjma dálkového odemykání pravých dveří je vůz bez chyb a navíc po výměně brzd a provozních kapalin. Zdroj:  Inzerát

Navíc má kompletní servisní historii a jako bonus je k němu i původní katalog. Prodejce zmiňuje, že vyjma dálkového odemykání pravých dveří je vůz bez chyb a navíc po výměně brzd a provozních kapalin. | Zdroj: Inzerát

Ve výbavě nechybí třeba originální autorádio VW Alpha. Pod kapotou je čtrnáctistovka o výkonu 55 kW. Zdroj:  Inzerát

Ve výbavě nechybí třeba originální autorádio VW Alpha. Pod kapotou je čtrnáctistovka o výkonu 55 kW. | Zdroj: Inzerát

Perfektní stav bez rzi na kritických místech dokládá fotogalerie. Hlavně díky tomu je v aktuální a již tak řídké nabídce unikátní.  Zdroj:  Inzerát

Perfektní stav bez rzi na kritických místech dokládá fotogalerie. Hlavně díky tomu je v aktuální a již tak řídké nabídce unikátní.  | Zdroj: Inzerát

Cena za tento vůz činí  85.000 Kč . Pokud zohledníme stav, originalitu a fakt, že jde o číslovaný kousek z první série, je to cena více než oprávněná, a to i s přihlédnutím k tomu, že to na evropském trhu ojetin není nejdražší kousek. Zdroj:  Inzerát

Cena za tento vůz činí 85.000 Kč. Pokud zohledníme stav, originalitu a fakt, že jde o číslovaný kousek z první série, je to cena více než oprávněná, a to i s přihlédnutím k tomu, že to na evropském trhu ojetin není nejdražší kousek. | Zdroj: Inzerát

Ze všech devadesátkových Volkswagenů má navíc tento jeden z největších potenciálu růstu na ceně. Zdroj:  Inzerát

Ze všech devadesátkových Volkswagenů má navíc tento jeden z největších potenciálu růstu na ceně. | Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

 Zdroj:  Inzerát

| Zdroj: Inzerát

Verze originálu pro britský trh nesla název Harlequin. Foto: Volkswagen.nl

Verze originálu pro britský trh nesla název Harlequin. | Foto: Volkswagen.nl

Vznikla také limitovaná edice Golfu v podobně divokých barvách. Foto: Volkswagen.nl

Vznikla také limitovaná edice Golfu v podobně divokých barvách. | Foto: Volkswagen.nl

Nový Volkswagen Polo Harlekin. Foto: Volkswagen.nl

Nový Volkswagen Polo Harlekin. | Foto: Volkswagen.nl

Původní Volkswagen Polo Harlekin. Foto: Volkswagen

Původní Volkswagen Polo Harlekin. | Foto: Volkswagen

Původní Volkswagen Polo Harlekin. Foto: Volkswagen

Původní Volkswagen Polo Harlekin. | Foto: Volkswagen

Původní Volkswagen Polo Harlekin. Foto: Volkswagen

Původní Volkswagen Polo Harlekin. | Foto: Volkswagen

Polo Harlekin se skládalo z panelů v barvách Flash červená, Chagall modrá, Ginster žlutá a pistáciová. Foto: Volkswagen.nl

Polo Harlekin se skládalo z panelů v barvách Flash červená, Chagall modrá, Ginster žlutá a pistáciová. | Foto: Volkswagen.nl

Klasické barvy sluší i aktuální generaci, původně ji měla generace třetí. Foto: Volkswagen.nl

Klasické barvy sluší i aktuální generaci, původně ji měla generace třetí. | Foto: Volkswagen.nl

Občas se ale i tichošlápek v zadní lavici promění v třídního baviče. I Volkswagen tak občas přijde  s něčím ztřeštěným  a tím, že to nedělá často, se na to jen tak nezapomene. Zdroj:  Inzerát
Všichni si tak určitě pamatujeme  Volkswagen Polo  v edici Harlekin. Malý hatchback, který měl různobarevné karosářské panely se stal ikonou. Zdroj:  Inzerát
Původně se mělo postavit jen pár desítek kusů pro výstavy a propagační účely, ale nakonec se odsouhlasila výroba 1000 kusů, z čeho bylo nakonec 3800. První tisícovka má ale dané číslování. Zdroj:  Inzerát
Harlekin vznikl jako vzpomínka na VW Beetle, který byl na jednom propagačním letáku stejně poskládaný.  Zdroj:  Inzerát
34
Fotogalerie

Vzácný VW Polo Harlekin je na prodej v Česku! Originální kousek to s cenou nepřehnal

Z původních pár desítek kusů pro propagační účely se vyklubala série tisícovky kusů určených na prodej. Nakonec jich vznikly skoro čtyři tisíce.

Volkswagen je spíše konzervativní značka, která designově extra nevyčnívá a sází většinou na jistotu, což mnoho zákazníků oceňuje. Občas se ale i tichošlápek v zadní lavici promění v třídního baviče. I Volkswagen tak občas přijde s něčím ztřeštěným a tím, že to nedělá často, se na to jen tak nezapomene.

Všichni si tak určitě pamatujeme Volkswagen Polo v edici Harlekin. Malý hatchback, který měl různobarevné karosářské panely, se stal ikonou. Původně se mělo postavit jen pár desítek kusů pro výstavy a propagační účely, ale nakonec se odsouhlasila výroba 1000 kusů, z čeho bylo nakonec 3800. První tisícovka má ale dané číslování.

Harlekin vznikl jako vzpomínka na VW Beetle, který byl na jednom propagačním letáku stejně barevně poskládaný. Tehdy chtěl Volkswagen ukázat, že díly z různých ročníků výroby stále pasují na auto a tudíž mohou být levné. Volkswagen si na to vzpomněl v roce 1995 s Polem, nizozemské zastoupení si vzpomnělo letos s aktuální generací.

Harlekin se málokdy objeví na prodej v původním stavu, velmi často jde totiž o složené doma složené kousky. Teď je ale jeden originál na prodej v Česku. Auto je z první série, tedy jeden z tisíců kusů. Navíc jeden z posledních, jak dokazuje klíčenka z číslem 0965. Na fotografiích z inzerátu má vůz najeto 200.681 km.

Vůz má kompletní servisní historii a jako bonus je k němu i původní katalog. Prodejce zmiňuje, že vyjma dálkového odemykání pravých dveří je vůz bez chyb, a navíc po výměně brzd a provozních kapalin. Ve výbavě nechybí třeba originální autorádio VW Alpha. Pod kapotou je čtrnáctistovka o výkonu 55 kW.

Perfektní stav bez rzi na kritických místech dokládá fotogalerie. Hlavně díky tomu je v aktuální a již tak řídké nabídce unikátní. Cena za tento vůz činí 85.000 Kč. Pokud zohledníme stav, originalitu a fakt, že jde o číslovaný kousek z první série, je to cena více než oprávněná, a to i s přihlédnutím k tomu, že to na evropském trhu ojetin není nejdražší kousek. Ze všech devadesátkových Volkswagenů Polo má navíc tento jeden z největších potenciálu růstu na ceně.

Inzerát zde.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud