Během logistických přesunů získalo BMW prázdný sklad gigantických rozměrů v Unterschleißheimu na severu Mnichova. Zdroj: BMW

Během logistických přesunů získalo BMW prázdný sklad gigantických rozměrů v Unterschleißheimu na severu Mnichova. | Zdroj: BMW

Místo demontáže nebo zaplnění méně potřebnými díly se jej rozhodlo využít zcela unikátním způsobem. Zdroj: BMW

Místo demontáže nebo zaplnění méně potřebnými díly se jej rozhodlo využít zcela unikátním způsobem. | Zdroj: BMW

S délkou 132 metrů a šířkou 22 metrů v něm automobilka vybudovala technické zázemí vývoje nové řady osvětlovacích technologií. Zdroj: BMW

S délkou 132 metrů a šířkou 22 metrů v něm automobilka vybudovala technické zázemí vývoje nové řady osvětlovacích technologií. | Zdroj: BMW

o znamená, že se zde vyvíjejí nejen adaptivní světlomety, ale také blinkry a denní svícení.   Zdroj: BMW

o znamená, že se zde vyvíjejí nejen adaptivní světlomety, ale také blinkry a denní svícení.   | Zdroj: BMW

Light Channel Next, jak se nové centrum nazývá, má multifunkční stěny a několik typů podlahových povrchů pro simulaci jakékoliv denní doby a různých scénářů teploty okolních barev. Zdroj: BMW

Light Channel Next, jak se nové centrum nazývá, má multifunkční stěny a několik typů podlahových povrchů pro simulaci jakékoliv denní doby a různých scénářů teploty okolních barev. | Zdroj: BMW

Podlaha se skládá ze čtyř různých povrchů, od speciálně broušeného asfaltu s patinou, přes obrubníky až po hladkou nivelaci s potisky v parkovacích domech. Zdroj: BMW

Podlaha se skládá ze čtyř různých povrchů, od speciálně broušeného asfaltu s patinou, přes obrubníky až po hladkou nivelaci s potisky v parkovacích domech. | Zdroj: BMW

Díky tomu lze testovat ostrost a odrazy blinkrů a denního svícení za jasného dne, zatímco za šera a v noci přicházejí na řadu potkávací a dálková světla. Zdroj: BMW

Díky tomu lze testovat ostrost a odrazy blinkrů a denního svícení za jasného dne, zatímco za šera a v noci přicházejí na řadu potkávací a dálková světla. | Zdroj: BMW

Paralelně s vývojem světel sbírají inženýři v nejdelší laboratoři BMW také cenná data pro používaný simulační software. Zdroj: BMW

Paralelně s vývojem světel sbírají inženýři v nejdelší laboratoři BMW také cenná data pro používaný simulační software. | Zdroj: BMW

Paralelně s vývojem světel sbírají inženýři v nejdelší laboratoři BMW také cenná data pro používaný simulační software. Zdroj: BMW

Paralelně s vývojem světel sbírají inženýři v nejdelší laboratoři BMW také cenná data pro používaný simulační software. | Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW | Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW | Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW | Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW | Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW | Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW | Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW | Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW Zdroj: BMW

Light Channel Next, BMW | Zdroj: BMW

Místo demontáže nebo zaplnění méně potřebnými díly se jej rozhodlo využít zcela unikátním způsobem. Zdroj: BMW
S délkou 132 metrů a šířkou 22 metrů v něm automobilka vybudovala technické zázemí vývoje nové řady osvětlovacích technologií. Zdroj: BMW
o znamená, že se zde vyvíjejí nejen adaptivní světlomety, ale také blinkry a denní svícení.   Zdroj: BMW
Light Channel Next, jak se nové centrum nazývá, má multifunkční stěny a několik typů podlahových povrchů pro simulaci jakékoliv denní doby a různých scénářů teploty okolních barev. Zdroj: BMW
17
Fotogalerie

BMW si z prázdného skladu postavilo unikátní laboratoř. Denní dobu tu simulují lusknutím prstů

BMW využilo prázdnou halu netradičním způsobem. Místo skladu z ní udělalo moderní vývojové středisko.

Během logistických přesunů získalo BMW prázdný sklad gigantických rozměrů v Unterschleißheimu na severu Mnichova. Místo demontáže nebo zaplnění méně potřebnými díly se jej rozhodlo využít zcela unikátním způsobem.

S délkou 132 metrů a šířkou 22 metrů v něm automobilka vybudovala technické zázemí vývoje nové řady osvětlovacích technologií. To znamená, že se zde vyvíjejí nejen adaptivní světlomety, ale také blinkry a denní svícení.  

Light Channel Next, jak se nové centrum nazývá, má multifunkční stěny a několik typů podlahových povrchů pro simulaci jakékoliv denní doby a různých scénářů teploty okolních barev. Podlaha se skládá ze čtyř různých povrchů, od speciálně broušeného asfaltu s patinou, přes obrubníky až po hladkou nivelaci s potisky v parkovacích domech. Díky tomu lze testovat ostrost a odrazy blinkrů a denního svícení za jasného dne, zatímco za šera a v noci přicházejí na řadu potkávací a dálková světla.

Paralelně s vývojem světel sbírají inženýři v nejdelší laboratoři BMW také cenná data pro používaný simulační software.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud