Švýcarská společnost FAB Design představila specifickou sadu doplňků pro aktuální generaci modelu Cayenne II.
Stávající generace opulentního SUV Porsche Cayenne II slavila svoji premiéru již před třemi lety, ale zájem o vozy této řady neopadá. Automobilka sama řadu Cayenne průběžně vylepšuje, vzpomeňme teprve několik týdnů staré provedení Porsche Cayenne Turbo S, ale lví podíl na udržování pozornosti nesou ladičské firmy. Z poslední doby si tak vybavíme třeba stavby Cayenne Cayster GT 670 (Hofele Design), Cayenne 600 TechArt nebo Cayenne Project Kahn.
Porsche Cayenne II v nové přestavbě Emperor II od švýcarské značky FAB Design
Nyní přichází se svojí troškou do mlýna také Roland Rysanek a jeho švýcarská společnost FAB Design, jež se v uplynulých měsících blýskla nejen decentní konverzí Mercedes-Benz CL FAB, ale hlavně neskutečně přeplácaným SUV Cadillac Escalade. Na první pohled si na nové přestavbě modelu Porsche Cayenne II s jménem Emperor II všimneme hlavně sady aerodynamických doplňků, do které patří hlavně přepracovaný přední nárazník, na který navazují rozšířené podběhy kol a široké prahové obklady.
Nová je také kapota z uhlíkových kompozitů s otvory pro odvod ohřátého vzduchu z motorového prostoru, při pohledu na zadní část karoserie vynikne nový nárazník s výraznějším difuzorem, těšit se však můžete také na upravené kryty zrcátek. A cena? Výše zmíněné vás bude na materiálu stát v přepočtu 422 tis. Kč. Připraveny jsou ovšem také lehké úpravy pohonných jednotek.
Iniciativě zadavatele zakázky se u FAB Designu meze nekladou
Například vznětový agregát verze Cayenne S Diesel posílí úpravou programu řídicí jednotky a instalací nového výfukového traktu o 48 koní (35 kW) a točivý moment se zvýší o vítaných 80 Nm, díky čemuž vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,4 s a dosáhne rychlosti 257 km/h. K mání je též sada nových litých ráfků s průměrem 22 palců a pneumatikami Dunlop Sport Maxx o rozměrech 265/35 vpředu a 305/30 vzadu.