Stačí pár doplňků ven i dovnitř plus hezká kola a i v dodávce jste za frajera. Bohužel zřejmě ne u nás.
Písmena GS u Opelu a jeho britského dvojčete Vauxhallu vždy značí akčnější a hezčí provedení při zachování civilizovanosti a použitelnosti. A i majitelé dodávek chtějí na silnici vyniknout – pokud například provozují instalatérskou pohotovost, sportovnější doplňky jsou na místě i u Vivara. To ve verzi GS dostává přední lízátko, prahy s integrovanými zástěrkami a efektní černé 18“ disky.
Dozadu pak přibyl spoiler na horní hraně střechy, který má pomáhat se stabilitou u nenaloženého vozu. Zadní nárazník je zcela nový a hezky doplňuje zbytek dynamicky pojatých vylepšení. Uvnitř se výbava GS projevuje přítomností ručně šitého čalounění s perforovanými prvky a logy GS s červenými prošíváním. Kromě estetických kvalit mají být sedadla odolnější proti opotřebení a chemikáliím.
Vivaro GS bude k dispozici ve verzích Panel van a Doublecab s vylepšeným dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 132 kW (180 k) i v elektrickém provedení se 100kW elektromotorem jakožto dodávka. Na náš trh toto provedení zřejmě nedorazí.