Italská automobilka  Lamborghini  pokračuje v kampani, která si dává za cíl ukázat, že její první supersportovní SUV Urus je opravdovým víceúčelovým vozem a na nezpevněných plochách se dokonce dokáže pohybovat opravdu rychle. I když tak od premiéry uběhly již dva roky, automobilka stále šlape do pedálů a přináší nové a nové propagační materiály. Zdroj: Lamborghini

Italská automobilka Lamborghini pokračuje v kampani, která si dává za cíl ukázat, že její první supersportovní SUV Urus je opravdovým víceúčelovým vozem a na nezpevněných plochách se dokonce dokáže pohybovat opravdu rychle. I když tak od premiéry uběhly již dva roky, automobilka stále šlape do pedálů a přináší nové a nové propagační materiály. | Zdroj: Lamborghini

Naštěstí se na ně dá koukat, protože jestli něco Lamborghini umí, tak je to upoutat. Střih, kamera a režie jsou na skvělé úrovni. Samotný sound design je ale ještě o dvě třídy výš. Každé přeřazení či změnu povrchu slyšíte a cítíte. Hvězdou je ale dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 650 koní. Zdroj: Lamborghini

Naštěstí se na ně dá koukat, protože jestli něco Lamborghini umí, tak je to upoutat. Střih, kamera a režie jsou na skvělé úrovni. Samotný sound design je ale ještě o dvě třídy výš. Každé přeřazení či změnu povrchu slyšíte a cítíte. Hvězdou je ale dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 650 koní. | Zdroj: Lamborghini

Lamborghini bere ve svých spotech auta na opravdu zajímavá místa. V nejnovějším videu se tak s italským SUV můžete podívat do Karelské republiky v severozápadním Rusku, kde dovádí u jezer Tolvayarvi. Zdroj: Lamborghini

Lamborghini bere ve svých spotech auta na opravdu zajímavá místa. V nejnovějším videu se tak s italským SUV můžete podívat do Karelské republiky v severozápadním Rusku, kde dovádí u jezer Tolvayarvi. | Zdroj: Lamborghini

Po hranaté epizodě s modelem L002 je tu první SUV od Lamborghini. Už podle pompézní premiéry bylo vidět, jak moc důležité auto to pro Lamborghini je. Zásadní je především na čínském a americkém trhu. Zdroj: Lamborghini

Po hranaté epizodě s modelem L002 je tu první SUV od Lamborghini. Už podle pompézní premiéry bylo vidět, jak moc důležité auto to pro Lamborghini je. Zásadní je především na čínském a americkém trhu. | Zdroj: Lamborghini

Na svět mu pomohla sdílená platforma koncernu Volkswagen MLB, na které jezdí blízce příbuzné Porsche Cayenne, Bentley Bentayga a také budoucí Volkswagen Touareg, který se v příští generaci odhalí příští rok. Zdroj: Lamborghini

Na svět mu pomohla sdílená platforma koncernu Volkswagen MLB, na které jezdí blízce příbuzné Porsche Cayenne, Bentley Bentayga a také budoucí Volkswagen Touareg, který se v příští generaci odhalí příští rok. | Zdroj: Lamborghini

I přes agresivní styling se svažující se střechou podobně jako u BMW X6 chce nabídnou i praktičnost - například zavazadlový prostor má slušných 600 litrů. Zdroj: Lamborghini

I přes agresivní styling se svažující se střechou podobně jako u BMW X6 chce nabídnou i praktičnost - například zavazadlový prostor má slušných 600 litrů. | Zdroj: Lamborghini

Pod kapotou agresivně designované novinky je osmiválcový čtyřlitr se dvěma turbodmychadly- známý podezřelý od Porsche. V Urusu nabídne 478 kilowatt, 850 Nm a SUV dovolí zrychlit z nuly na sto za 3,8 sekund - nejrychleji ze všech sériových SUV. Zdroj: Lamborghini

Pod kapotou agresivně designované novinky je osmiválcový čtyřlitr se dvěma turbodmychadly- známý podezřelý od Porsche. V Urusu nabídne 478 kilowatt, 850 Nm a SUV dovolí zrychlit z nuly na sto za 3,8 sekund - nejrychleji ze všech sériových SUV. | Zdroj: Lamborghini

Maximální rychlost činí 306 kilometrů za hodinu. To vše při pohotovostní hmotnosti 2,2 tuny a skrze automatickou převodovku s osmi stupni. Přibližně za rok bychom se měli dočkat také plug-in hybridní varianty. Zdroj: Lamborghini

Maximální rychlost činí 306 kilometrů za hodinu. To vše při pohotovostní hmotnosti 2,2 tuny a skrze automatickou převodovku s osmi stupni. Přibližně za rok bychom se měli dočkat také plug-in hybridní varianty. | Zdroj: Lamborghini

Motor bude zároveň vůbec nejúspornější v historii značky. I díky odpojování čtyř válců dosahuje kombinovaná spotřeba 10,6 litrů na sto kilometrů dle nové normy. Zdroj: Lamborghini

Motor bude zároveň vůbec nejúspornější v historii značky. I díky odpojování čtyř válců dosahuje kombinovaná spotřeba 10,6 litrů na sto kilometrů dle nové normy. | Zdroj: Lamborghini

Standardní rozložení výkonu pohonu všech kol je 40 ku 60 ve prospěch zadní nápravy. Až sedmdesát procent však umí přenést na přední kola, na zadní až 87. Podle dostupné trakce je točivý moment rozdělován na jednotlivá kola díky systém aktivních elektronických diferenciálů. Zdroj: Lamborghini

Standardní rozložení výkonu pohonu všech kol je 40 ku 60 ve prospěch zadní nápravy. Až sedmdesát procent však umí přenést na přední kola, na zadní až 87. Podle dostupné trakce je točivý moment rozdělován na jednotlivá kola díky systém aktivních elektronických diferenciálů. | Zdroj: Lamborghini

Standardem jsou největší karbon-keramické brzdy na sériovém voze (440mm vpředu a 370mm vzadu). Zdroj: Lamborghini

Standardem jsou největší karbon-keramické brzdy na sériovém voze (440mm vpředu a 370mm vzadu). | Zdroj: Lamborghini

Obratnější bude Urusu i díky adaptivním tlumičům, aktivním stabilizátorům a zatáčením všech kol. Jak už napovídaly upoutávky, k dispozici jsou jízdní režimy. Vše přizpůsobí na silnici, bláto, sníh, písek ale i závodní okruh. Zdroj: Lamborghini

Obratnější bude Urusu i díky adaptivním tlumičům, aktivním stabilizátorům a zatáčením všech kol. Jak už napovídaly upoutávky, k dispozici jsou jízdní režimy. Vše přizpůsobí na silnici, bláto, sníh, písek ale i závodní okruh. | Zdroj: Lamborghini

Zatímco výroba předprodukčních modelů již probíhá, sériové vozy se začnou vyrábět až po novém voze. Zdroj: Lamborghini

Zatímco výroba předprodukčních modelů již probíhá, sériové vozy se začnou vyrábět až po novém voze. | Zdroj: Lamborghini

Produkovat je bude speciálně upravená továrna v SantAgatě u Bologny. Zdroj: Lamborghini

Produkovat je bude speciálně upravená továrna v SantAgatě u Bologny. | Zdroj: Lamborghini

 Zdroj: Lamborghini

| Zdroj: Lamborghini

Naštěstí se na ně dá koukat, protože jestli něco Lamborghini umí, tak je to upoutat. Střih, kamera a režie jsou na skvělé úrovni. Samotný sound design je ale ještě o dvě třídy výš. Každé přeřazení či změnu povrchu slyšíte a cítíte. Hvězdou je ale dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 650 koní. Zdroj: Lamborghini
Lamborghini bere ve svých spotech auta na opravdu zajímavá místa. V nejnovějším videu se tak s italským SUV můžete podívat do Karelské republiky v severozápadním Rusku, kde dovádí u jezer Tolvayarvi. Zdroj: Lamborghini
Po hranaté epizodě s modelem L002 je tu první SUV od Lamborghini. Už podle pompézní premiéry bylo vidět, jak moc důležité auto to pro Lamborghini je. Zásadní je především na čínském a americkém trhu. Zdroj: Lamborghini
Na svět mu pomohla sdílená platforma koncernu Volkswagen MLB, na které jezdí blízce příbuzné Porsche Cayenne, Bentley Bentayga a také budoucí Volkswagen Touareg, který se v příští generaci odhalí příští rok. Zdroj: Lamborghini
15
Fotogalerie

Lamborghini opět předvádí zvukové orgie. S Urusem dovádí u ruského jezera

Supersportovní SUV s býkem ve znaku nepolevuje v ukazování svých schopností. Aktuálně řádí v Karelské republice.

Italská automobilka Lamborghini pokračuje v kampani, která si dává za cíl ukázat, že její první supersportovní SUV Urus je opravdovým víceúčelovým vozem a na nezpevněných plochách se dokonce dokáže pohybovat opravdu rychle. I když tak od premiéry uběhly již dva roky, automobilka stále šlape do pedálů a přináší nové a nové propagační materiály.

Naštěstí se na ně dá koukat, protože jestli něco Lamborghini umí, tak je to upoutat. Střih, kamera a režie jsou na skvělé úrovni. Samotný sound design je ale ještě o dvě třídy výš. Každé přeřazení či změnu povrchu slyšíte a cítíte. Hvězdou je ale dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 650 koní.

Lamborghini bere ve svých spotech auta na opravdu zajímavá místa. V nejnovějším videu se tak s italským SUV můžete podívat do Karelské republiky v severozápadním Rusku, kde dovádí u jezer Tolvayarvi.

Lamborghini se s modelem Urus trefilo do černého. V polovině loňského překonalo produkční milník 10.000 kusů. Tento oslavný kousek putoval právě do Ruska. Úspěch Lamborghini Urus je bezpochyby jedním z hlavních hnacích motorů SUV Ferrari. O SUV Purosangue se dozvíme více už letos.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud