Dva roky nazpět uvedlo Maserati nejvýkonnější verzi svého SUV Levante s dodatkem Trofeo. Klíčovým prvkem verze byl 3,8litrový dvakrát přeplňovaný V8 původem od Ferrari. | Kolekce Maserati Trofeo Zdroj: Maserati

Dva roky nazpět uvedlo Maserati nejvýkonnější verzi svého SUV Levante s dodatkem Trofeo. Klíčovým prvkem verze byl 3,8litrový dvakrát přeplňovaný V8 původem od Ferrari. | Kolekce Maserati Trofeo | Zdroj: Maserati

A právě ten je nyní srdcem i v nových Trofeo variantách modelů Quattroporte a Ghibli. Ve všech vozech tak čekejte výkon 580 koní (427 kW) a točivý moment 730 N.m. | Kolekce Maserati Trofeo Zdroj: Maserati

A právě ten je nyní srdcem i v nových Trofeo variantách modelů Quattroporte a Ghibli. Ve všech vozech tak čekejte výkon 580 koní (427 kW) a točivý moment 730 N.m. | Kolekce Maserati Trofeo | Zdroj: Maserati

Pro model Ghibli je přitom motor V8 úplnou novinkou. Co se týče Quattroporte, u něj byl použit už v minulosti ve verzi GTS, avšak v naladění na 530 koní (390 kW). | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati

Pro model Ghibli je přitom motor V8 úplnou novinkou. Co se týče Quattroporte, u něj byl použit už v minulosti ve verzi GTS, avšak v naladění na 530 koní (390 kW). | Maserati Ghibli Trofeo | Zdroj: Maserati

Ghibli a Quattroporte Trofeo se tak stávají nejrychlejšími sedany Maserati s maximální rychlostí 326 km/h. SUV Levante Trofeo dosáhne na 302 km/h. | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati

Ghibli a Quattroporte Trofeo se tak stávají nejrychlejšími sedany Maserati s maximální rychlostí 326 km/h. SUV Levante Trofeo dosáhne na 302 km/h. | Maserati Ghibli Trofeo | Zdroj: Maserati

Všechny vozy mají samostatné tlačítko pro jízdní režim Corsa, zostřující reakce vozu, a nechybí ani systém kontroly startu Launch Control. | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati

Všechny vozy mají samostatné tlačítko pro jízdní režim Corsa, zostřující reakce vozu, a nechybí ani systém kontroly startu Launch Control. | Maserati Ghibli Trofeo | Zdroj: Maserati

S pohonem všech kol v Levante Trofeo je tedy sprint na 100 km/h otázkou 4,1 vteřiny, zatímco zadokolky Ghibli a Quattroporte Trofeo zvládají tuto disciplínu za 4,3 sekundy, respektive 4,5 vteřiny. | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati

S pohonem všech kol v Levante Trofeo je tedy sprint na 100 km/h otázkou 4,1 vteřiny, zatímco zadokolky Ghibli a Quattroporte Trofeo zvládají tuto disciplínu za 4,3 sekundy, respektive 4,5 vteřiny. | Maserati Ghibli Trofeo | Zdroj: Maserati

Použita je ve všech případech osmistupňová automatická převodovka. | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati

Použita je ve všech případech osmistupňová automatická převodovka. | Maserati Ghibli Trofeo | Zdroj: Maserati

Kolekce Trofeo jde poznat také na exteriéru, jelikož se inspiruje barvami italské státní vlajky. Quattroporte dostává zelený lak, Levante je bílé a Ghibli červené. | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati

Kolekce Trofeo jde poznat také na exteriéru, jelikož se inspiruje barvami italské státní vlajky. Quattroporte dostává zelený lak, Levante je bílé a Ghibli červené. | Maserati Ghibli Trofeo | Zdroj: Maserati

Modely se pyšní i jinými mřížkami chladiče, řadou chromových a černě lesklých prvků, novými díly z karbonu a červenými detaily na profilech bočních výdechů a znaku trojzubce na C sloupcích. | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati

Modely se pyšní i jinými mřížkami chladiče, řadou chromových a černě lesklých prvků, novými díly z karbonu a červenými detaily na profilech bočních výdechů a znaku trojzubce na C sloupcích. | Maserati Ghibli Trofeo | Zdroj: Maserati

Na Ghibli Trofeo najdete podobně jako na ostrém Levante i novou kapotu s dvojicí výdechů. | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati

Na Ghibli Trofeo najdete podobně jako na ostrém Levante i novou kapotu s dvojicí výdechů. | Maserati Ghibli Trofeo | Zdroj: Maserati

Loga verze Trofeo samozřejmě nechybí ani v interiéru, kde se po vzoru modernizace a příchodu  hybridního Ghibli  ukazuje i v Quattroporte nový infotainment o velikosti 10,1palce... | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati

Loga verze Trofeo samozřejmě nechybí ani v interiéru, kde se po vzoru modernizace a příchodu hybridního Ghibli ukazuje i v Quattroporte nový infotainment o velikosti 10,1palce... | Maserati Ghibli Trofeo | Zdroj: Maserati

...zatímco Levante si drží původní 8,4palcovou obrazovku, avšak s lepším rozlišením a grafikou. Ke všemu jsou nyní všechny vozy stále on-line. | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati

...zatímco Levante si drží původní 8,4palcovou obrazovku, avšak s lepším rozlišením a grafikou. Ke všemu jsou nyní všechny vozy stále on-line. | Maserati Ghibli Trofeo | Zdroj: Maserati

České cenovky a datum uvedení nových verzí Trofeo na náš trh zatím Maserati neupřesňuje. | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati

České cenovky a datum uvedení nových verzí Trofeo na náš trh zatím Maserati neupřesňuje. | Maserati Ghibli Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Ghibli Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Quattroporte Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo | Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo Zdroj: Maserati

 | Maserati Levante Trofeo | Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

A právě ten je nyní srdcem i v nových Trofeo variantách modelů Quattroporte a Ghibli. Ve všech vozech tak čekejte výkon 580 koní (427 kW) a točivý moment 730 N.m. | Kolekce Maserati Trofeo Zdroj: Maserati
Pro model Ghibli je přitom motor V8 úplnou novinkou. Co se týče Quattroporte, u něj byl použit už v minulosti ve verzi GTS, avšak v naladění na 530 koní (390 kW). | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati
Ghibli a Quattroporte Trofeo se tak stávají nejrychlejšími sedany Maserati s maximální rychlostí 326 km/h. SUV Levante Trofeo dosáhne na 302 km/h. | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati
Všechny vozy mají samostatné tlačítko pro jízdní režim Corsa, zostřující reakce vozu, a nechybí ani systém kontroly startu Launch Control. | Maserati Ghibli Trofeo Zdroj: Maserati
33
Fotogalerie

Maserati uvádí další modely Trofeo. V8 od Ferrari míří do Quattroporte i Ghibli

Po výkonné verzi SUV Levante nasazuje Maserati osmiválec Ferrari také do dalších modelů s označením Trofeo.

Dva roky nazpět uvedlo Maserati nejvýkonnější verzi svého SUV Levante s dodatkem Trofeo. Klíčovým prvkem verze byl 3,8litrový dvakrát přeplňovaný V8 původem od Ferrari. A právě ten je nyní srdcem i v nových Trofeo variantách modelů Quattroporte a Ghibli. Ve všech vozech tak čekejte výkon 580 koní (427 kW) a točivý moment 730 N.m.

Pro model Ghibli je přitom motor V8 úplnou novinkou. Co se týče Quattroporte, u něj byl použit už v minulosti ve verzi GTS, avšak v naladění na 530 koní (390 kW). Ghibli a Quattroporte Trofeo se tak stávají nejrychlejšími sedany Maserati s maximální rychlostí 326 km/h. SUV Levante Trofeo dosáhne na 302 km/h.

Všechny vozy mají samostatné tlačítko pro jízdní režim Corsa, zostřující reakce vozu, a nechybí ani systém kontroly startu Launch Control. S pohonem všech kol v Levante Trofeo je tedy sprint na 100 km/h otázkou 4,1 vteřiny, zatímco zadokolky Ghibli a Quattroporte Trofeo zvládají tuto disciplínu za 4,3 sekundy, respektive 4,5 vteřiny. Použita je ve všech případech osmistupňová automatická převodovka.

Kolekce Trofeo jde poznat také na exteriéru, jelikož se inspiruje barvami italské státní vlajky. Quattroporte dostává zelený lak, Levante je bílé a Ghibli červené. Modely se pyšní i jinými mřížkami chladiče, řadou chromových a černě lesklých prvků, novými díly z karbonu a červenými detaily na profilech bočních výdechů a znaku trojzubce na C sloupcích. Na Ghibli Trofeo najdete podobně jako na ostrém Levante i novou kapotu s dvojicí výdechů.

Loga verze Trofeo samozřejmě nechybí ani v interiéru, kde se po vzoru modernizace a příchodu hybridního Ghibli ukazuje i v Quattroporte nový infotainment o velikosti 10,1palce, zatímco Levante si drží původní 8,4palcovou obrazovku, avšak s lepším rozlišením a grafikou. Ke všemu jsou nyní všechny vozy stále on-line.

České cenovky a datum uvedení nových verzí Trofeo na náš trh zatím Maserati neupřesňuje.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud