Nová motorizace by se mohla zařadit mezi verze Veloce a QV.
Čtyřválcové jednotky se dnes ždímou a továrny je ladí na velmi slušné hodnoty i pro použití v běžných rodinných sedanech. Takové BMW 330i umí s dvoulitrem nabídnout 248 koňských sil. Alfa Romeo Giulia pak ve verzi Veloce umí 280 koní. Jenže Italové půjdou podle posledních informací ještě dále.
Na twitterovém účtu Bozi Tatarevice se objevil snímek obrazovky, na které je zobrazena stránka Moparu - technického oddělení koncernu FCA. V nabídce motorů pro Giulii modelového roku 2018 pak vězí kolonka "2.0L 350 HP I4 HO DI TURBO ENGINE". Pokud se nejedná o chybu, můžeme tedy rozjet kolo spekulací.
Bez zásahu do spalovacího agregátu lze takového výkonu u dvoulitrové kubatury dosáhnout použitím hybridního ústrojí. To by dávalo globálně smýšlející Alfě Romeo smysl. V souvislosti s tím se hovoří o přechodu na 48voltovou architekturu, která je zatím ve střední prémiové třídě nepoužita. Trochu šílenější scénář je nadopování stávajícího motoru exotickými materiály a většími turbodmychadly, jenže proč, když je tu skvělé šestiválcové QV?