Původně se nám měl nový supersport MC20 od Maserati představit již letos květnu, ale premiéru samozřejmě překazila pandemie koronaviru. Nyní italská značka oznamuje... | Maserati MC20 Zdroj: Maserati

Původně se nám měl nový supersport MC20 od Maserati představit již letos květnu, ale premiéru samozřejmě překazila pandemie koronaviru. Nyní italská značka oznamuje... | Maserati MC20 | Zdroj: Maserati

...že její novinku s motorem uprostřed spatříme už zanedlouho, přesněji 9. září. Nejnovější upoutávka neodhaluje nic kromě lehce nasvícených křivek supersportu. | Maserati MC20 Zdroj: Maserati

...že její novinku s motorem uprostřed spatříme už zanedlouho, přesněji 9. září. Nejnovější upoutávka neodhaluje nic kromě lehce nasvícených křivek supersportu. | Maserati MC20 | Zdroj: Maserati

Utajení podoby nového vrcholného modelu se Maserati opravdu daří a na žádný únik dosud nedošlo. MC20 popisuje značka jako duchovního nástupce MC12, které v minulosti silně využilo techniku Ferrari Enzo. | Maserati MC20 Zdroj: Maserati

Utajení podoby nového vrcholného modelu se Maserati opravdu daří a na žádný únik dosud nedošlo. MC20 popisuje značka jako duchovního nástupce MC12, které v minulosti silně využilo techniku Ferrari Enzo. | Maserati MC20 | Zdroj: Maserati

Jak ovšem víme, minimálně v případě motoru si tentokrát Maserati pojede vlastní cestou. | Maserati MC20 Zdroj: Maserati

Jak ovšem víme, minimálně v případě motoru si tentokrát Maserati pojede vlastní cestou. | Maserati MC20 | Zdroj: Maserati

Strojovnou uprostřed totiž bude nový, automobilkou vyvinutý twin-turbo V6 Nettuno o objemu tří litrů, který zajistí 630 koní (463 kW) při 7500 ot./min a točivý moment 730 N.m v rozmezí 3000-5500 ot./min. | Maserati MC20 Zdroj: Maserati

Strojovnou uprostřed totiž bude nový, automobilkou vyvinutý twin-turbo V6 Nettuno o objemu tří litrů, který zajistí 630 koní (463 kW) při 7500 ot./min a točivý moment 730 N.m v rozmezí 3000-5500 ot./min. | Maserati MC20 | Zdroj: Maserati

Omezovač bude nastaven na 8000 ot./min. Dříve potvrzený návrat značky do světa motorsportu pak bude doprovázen právě i tímto novým motorem. | Maserati MC20 Zdroj: Maserati

Omezovač bude nastaven na 8000 ot./min. Dříve potvrzený návrat značky do světa motorsportu pak bude doprovázen právě i tímto novým motorem. | Maserati MC20 | Zdroj: Maserati

Jednotka byla vyvíjena s myšlenkou elektrifikace, takže MC20 by mohlo v pozdější fázi života nabídnout i hybridní ústrojí. Ostatně svůj šestiválec chce Maserati později umístit do minimálně dalších tří nových modelů. | Maserati MC20 Zdroj: Maserati

Jednotka byla vyvíjena s myšlenkou elektrifikace, takže MC20 by mohlo v pozdější fázi života nabídnout i hybridní ústrojí. Ostatně svůj šestiválec chce Maserati později umístit do minimálně dalších tří nových modelů. | Maserati MC20 | Zdroj: Maserati

| Maserati MC20 Zdroj: Maserati

| Maserati MC20 | Zdroj: Maserati

| Maserati MC20 Zdroj: Maserati

| Maserati MC20 | Zdroj: Maserati

...že její novinku s motorem uprostřed spatříme už zanedlouho, přesněji 9. září. Nejnovější upoutávka neodhaluje nic kromě lehce nasvícených křivek supersportu. | Maserati MC20 Zdroj: Maserati
Utajení podoby nového vrcholného modelu se Maserati opravdu daří a na žádný únik dosud nedošlo. MC20 popisuje značka jako duchovního nástupce MC12, které v minulosti silně využilo techniku Ferrari Enzo. | Maserati MC20 Zdroj: Maserati
Jak ovšem víme, minimálně v případě motoru si tentokrát Maserati pojede vlastní cestou. | Maserati MC20 Zdroj: Maserati
Strojovnou uprostřed totiž bude nový, automobilkou vyvinutý twin-turbo V6 Nettuno o objemu tří litrů, který zajistí 630 koní (463 kW) při 7500 ot./min a točivý moment 730 N.m v rozmezí 3000-5500 ot./min. | Maserati MC20 Zdroj: Maserati
9
Fotogalerie

Supersportovní Maserati MC20 se blíží. Naplno se ukáže už příští týden

Ještě jedna upoutávka před oficiální premiérou zbrusu nového Maserati, na které jsme čekali opravdu dlouho.

Původně se nám měl nový supersport MC20 od Maserati představit již letos květnu, ale premiéru samozřejmě překazila pandemie koronaviru. Nyní italská značka oznamuje, že její novinku s motorem uprostřed spatříme už zanedlouho, přesněji 9. září. Nejnovější upoutávka neodhaluje nic kromě lehce nasvícených křivek supersportu.

Utajení podoby nového vrcholného modelu se Maserati opravdu daří a na žádný únik dosud nedošlo. MC20 popisuje značka jako duchovního nástupce MC12, které v minulosti silně využilo techniku Ferrari Enzo. Jak ovšem víme, minimálně v případě motoru si tentokrát Maserati pojede vlastní cestou.

Strojovnou uprostřed totiž bude nový, automobilkou vyvinutý twin-turbo V6 Nettuno o objemu tří litrů, který zajistí 630 koní (463 kW) při 7500 ot./min a točivý moment 730 N.m v rozmezí 3000-5500 ot./min. Omezovač bude nastaven na 8000 ot./min. Dříve potvrzený návrat značky do světa motorsportu pak bude doprovázen právě i tímto novým motorem.

Jednotka byla vyvíjena s myšlenkou elektrifikace, takže MC20 by mohlo v pozdější fázi života nabídnout i hybridní ústrojí. Ostatně svůj šestiválec chce Maserati později umístit do minimálně dalších tří nových modelů.

Maserati

Automobilku Maserati založilo pět bratrů v roce 1914. Od začátku se soustředí na výrobu luxusních sportovních vozů.

Maserati od roku 1993 patřilo do skupiny Fiat. Ten část podílu odprodal Ferrari, ale po pár letech ho koupil zpět. Dnes Maserati patří do skupiny Stellantis.

Maserati Ghibli • Maserati Levante • Maserati Quattroporte • Maserati MC20

Doporučujeme

Články odjinud