Koncern Volkswagen má v Indii celkem tři společnosti. Jsou to Volkswagen India Private Ltd (VWIPL), Volkswagen Group Sales India Private Ltd (NSC) a Škoda Auto India Private Ltd (SAIPL). Tato  restrukturalizace se má stát dalším velkým milníkem v projektu India 2.0.

Koncern Volkswagen má v Indii celkem tři společnosti. Jsou to Volkswagen India Private Ltd (VWIPL), Volkswagen Group Sales India Private Ltd (NSC) a Škoda Auto India Private Ltd (SAIPL). Tato  restrukturalizace se má stát dalším velkým milníkem v projektu India 2.0.

Koncern si tímto spojením slibuje lepší podmínky pro následný rozvoj na indickém trhu. Značky si ale nadále mají zachovávat vlastní identitu. Vedení této společné strategie dostal na starost Gurpratap Boparai, managing director společnosti Škoda Auto India Private Ltd. Škoda Auto si pak bere na starost celé působní koncernu na indickém trhu.

Koncern si tímto spojením slibuje lepší podmínky pro následný rozvoj na indickém trhu. Značky si ale nadále mají zachovávat vlastní identitu. Vedení této společné strategie dostal na starost Gurpratap Boparai, managing director společnosti Škoda Auto India Private Ltd. Škoda Auto si pak bere na starost celé působní koncernu na indickém trhu.

Stávající Škoda Superb Sportline

Stávající Škoda Superb Sportline

Škoda Rapid 2017

Škoda Rapid 2017

Koncern si tímto spojením slibuje lepší podmínky pro následný rozvoj na indickém trhu. Značky si ale nadále mají zachovávat vlastní identitu. Vedení této společné strategie dostal na starost Gurpratap Boparai, managing director společnosti Škoda Auto India Private Ltd. Škoda Auto si pak bere na starost celé působní koncernu na indickém trhu.
Stávající Škoda Superb Sportline
7
Fotogalerie

Volkswagen plánuje sloučit všechny své společnosti v Indii. Povede je Škoda

Spojení je již schváleno představenstvem všech tří společností. Chtějí tak zvýšit potenciál indického zastoupení.

Koncern Volkswagen má v Indii celkem tři společnosti. Jsou to Volkswagen India Private Ltd (VWIPL), Volkswagen Group Sales India Private Ltd (NSC) a Škoda Auto India Private Ltd (SAIPL). Tato restrukturalizace se má stát dalším velkým milníkem v projektu India 2.0.

Koncern si tímto spojením slibuje lepší podmínky pro následný rozvoj na indickém trhu. Značky si ale nadále mají zachovávat vlastní identitu. Vedení této společné strategie dostal na starost Gurpratap Boparai, managing director společnosti Škoda Auto India Private Ltd. Škoda Auto si tak bere na starost celé působení koncernu na indickém trhu.

„Indie je pro koncern VW důležitým a atraktivním růstovým trhem. V rámci navrhované fúze chceme využít a propojit technické a manažerské znalosti a zkušenosti všech tří společností. Díky tomu optimálně využijeme potenciál koncernu Volkswagen ve vysoce konkurenčním prostředí indického automobilového trhu. Toto spojení umožní lépe koordinovat a zrychlit rozhodování a zvýšit efektivitu díky využití stávajících synergií“ uvedl Boparai.

Toto rozhodnutí tedy jenom podtrhlo důležitost indického trhu. Ještě aby ne, když Volkswagen potvrdil v létě loňského roku investici ve výši jedné miliardy eur. Hned poté, na začátku roku 2019, následovalo uvedení platformy MQB-A0-IN, která je určena pouze pro tamní trh. Prvním vozem na této platformě se stane kompaktní SUV.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud