Svalnaté kupé, kabrio a čtyřdveřák osmičkové řady dostávají jemnou masáž zevnějšku i vnitřku, vylepšení se týkají výhradně stylu.
Vrcholný model „placatých“ BMW, tedy řada 8 verzí G14 (kabrio), G15 (kupé) a G16 (Gran Coupé) je na trhu téměř čtyři roky. Je tedy čas na drobné oživení, ale zdá se, že jeho styl a technika nestačily příliš zastarat – výčet změn v rámci faceliftu je vcelku skromný.
Máme zde pět nových laků: šedou Skyscraper Grey, zelenou San Remo, modrou Portimao Blue, rovněž modrou Frozen Tanzanite Blue z palety BMW Individual a z téhož zdroje pak šedou Frozen Pure Grey. Objednat si můžete dva nové typy disků. Designové změny se omezily prakticky jen na přední část vozu: řada 8 dostává novou masku chladiče, která je nyní standardně podsvícená u všech variant. Aktivuje se při odemčení vozu nebo při otevření dveří, pokud ale nechcete dělat rozruch, dá se vypnout.
Všechny varianty BMW řady 8 jsou v rámci faceliftu osazeny M sportovním paketem a sofistikovaně tvarovanými zpětnými zrcátky z modelů M. Extra standardní výbavu má motorizace M850i xDrive – nástavec spodní části předního nárazníku, M zadní spoiler, M sportovní brzdy, M sportovní diferenciál a 20“ kola. U šestiválcových verzí si tyto prvky můžete dopřát za příplatek. V rámci oslav 50 let divize M si můžete objednat historická loga BMW Motorsport na kapotu, víko kufru a středy kol.
Uvnitř přibyla u šestiválcových modelů multifunkční sedadla s čalouněním BMW Individual, dále dostávají koženou palubní desku plus prahy. Standardně má nyní osma BMW Live Cockpit Professional, který se skládá z přístrojového štítu o úhlopříčce 12,3 palce a stejně velikým kontrolním displejem (před faceliftem 10,15 palce). Změny se dotkly také provedení M8, které je nyní k mání už jen ve verzi Competition. Týkají se ho stejné změny, jako „civilní“ osmičky, dostává však navíc LED světla s tmavými vložkami M Shadowline.