Mitsubishi Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross

37
Fotogalerie

Mitsubishi Eclipse Cross má český ceník. Pod půl milionu jej nepořídíte

Novinka od Mitsubishi je k mání s jediným motorem.

SUV Eclipse Cross si vypůjčilo legendární název od sporťáku devadesátých let a na český trh vstupuje jako pravděpodobně nejžádanější zboží tří diamantů. Těžší to však zezačátku bude mít bez dieselového motoru v nabídce. S manuální převodovkou se navíc ochudíte o některé docela běžné prvky výbavy.

Vybrat si zatím můžete jakýkoli motor, když to bude přeplňovaná patnáctistovka s výkonem 120 kW. Dvoulitrový diesel přijde do nabídky později. K mání je na druhou stranu dvojice převodovek - šestistupňový manuál a CVT s osmi virtuálními stupni. Můžete také pořídit jak předokolku, tak i pohon všech kol. Jak je u japonských automobilek zvykem, na výběr je z většího počtu výbavových stupňů. Všech linie jsou ale "in" - Inform, Invite, Intense a Instyle.

Základem je linie Inform, kterou nepořídíte jinak, než s manuálem a předním pohonem, konkrétně za 549.650 korun. V základu jsou vyhřívaná zrcátka, palubní počítač, ale také jen plastový volant nebo černé vnitřní kliky dveří. Je tu také tempomat, standardní rádio se čtyřmi reproduktory, šestnáctipalcová kola z lehkých slitin a automatická jednozónová klimatizace.

Varianta Invite je s tímto motorem o 20.000 dražší, za dalších 50 tisíc můžete mít i převodovku CVT. V této linii už Mitsubishi nabídne přední mlhovky, stříbrné kryty nárazníků, dotykový displej infotainmentu s parkovací kamerou, kožený volant a řadičku, vyhřívaná přední sedadla či šest reproduktorů.

Výbava Intense stojí v základu 599.650 korun, s převodovkou CVT pak 649.750. Zároveň až tehdy se uvolní přístup k pohonu všech kol. Ten se striktně drží s převodovkou CVT. Takový Eclipse pořídíte za 719.850 korun.

Právě a výhradně s nejvyšší motorizací se pojí asistenční systémy jako hlídání slepého úhlu či projíždějících vozů při couvání, ale i Full LED světlomety, sedmipalcový displej infotainmentu či 360stupňový kamerový systém. S těmito prvky tak předokolku nekoupíte. Stejně jako s manuální převodovkou nedostanete head-up displej, touchpad pro ovládání infotainmentu, ba dokonce ani parkovací senzory. Intense pak ve standardu nabídne dvouzónovou klimatizaci či osmnáctipalcové ráfky, a to bez ohledu na převodovku.

Vrcholem je linie Instyle, která ve standardu nabídne výše zmíněné, protože je spojen s automatem a pohonem všech kol, jedinou možnou konfigurací pro tento stupeň. Navíc pak nabídne Hi-Fi Rockford Fostage s devíti reproduktory.

Mitsubishi Eclipse Cross - technická data a české ceny nabízených motorů
Verze 1.5 TURBO MIVEC 2WD MT 1.5 TURBO MIVEC 2WD CVT 1.5 TURBO MIVEC 4WD CVT
Zdvihový objem [cm3] 1499 1499 1499
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 120/5500 120/5500 120/5500
Točivý moment [N.m/min] 250/1800-4500 250/1800-4500 250/1800-4500
Převodovka 6M CVT CVT
Max. rychlost [km/h] 205 200 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,3 9,3 9,8
Komb. spotřeba [l/100 km] 6,6 6,7 7,0
Inform [Kč] 549.900 - -
Invite [Kč] 569.650 619.750 -
Intense [Kč] 599.650 649.750 719.850
Instyle [Kč] - - 789.850

Prohlédnětě si snímky Mitsubishi Eclipse Cross:

press_img_20.jpgpress_img_49.jpgpress_img_50.jpg

 

Mitsubishi

Mitsubishi je japonský průmyslový koncern skládají se z mnoha společností různých zaměření. Začal v roce 1870 jako loďařská firma.

Výroba automobilů se u Mitsubishi datuje od roku 1917. Model A byl první japonský sériový automobil.

Mitsubishi Space Star • Mitsubishi Outlander • Mitsubishi ASX • Mitsubishi Eclipse Cross • Mitsubishi  L200

Doporučujeme

Články odjinud