Připadá vám, že se všechny pick-upy tváří nabubřele a nejraději by se s vámi porvaly? Ono se také není čemu divit, tato kategorie vozů se považuje spíše za nástroje pro chlapáky a něco jako elegance a subtilnost tady vůbec nemá co dělat. Některé modely  se tomu sice blíží , ale svou robustní náturu v jádru stejně nezapřou. Mazda

Připadá vám, že se všechny pick-upy tváří nabubřele a nejraději by se s vámi porvaly? Ono se také není čemu divit, tato kategorie vozů se považuje spíše za nástroje pro chlapáky a něco jako elegance a subtilnost tady vůbec nemá co dělat. Některé modely se tomu sice blíží, ale svou robustní náturu v jádru stejně nezapřou. | Mazda

Když se tak přihlásila automobilka Mazda s ohlášením, že postaví novou generaci pick-upu BT-50, začala veřejnost očekávat, jak se japonské automobilce podaří svou současnou roztomilou tvářičku dostat na pracovní nástroj. Mazda

Když se tak přihlásila automobilka Mazda s ohlášením, že postaví novou generaci pick-upu BT-50, začala veřejnost očekávat, jak se japonské automobilce podaří svou současnou roztomilou tvářičku dostat na pracovní nástroj. | Mazda

Výsledek je nyní konečně tady a Mazda se s tím očividně moc nemazlila. Vzala svůj ověřený design a nalepila ho na Isuzu D-Max, se kterým nově sdílí platformu. Mazda

Výsledek je nyní konečně tady a Mazda se s tím očividně moc nemazlila. Vzala svůj ověřený design a nalepila ho na Isuzu D-Max, se kterým nově sdílí platformu. | Mazda

Pod kapotou je tedy čtyřválcový turbodiesel o objemu 3,0 litru, který produkuje výkon 140 kW (190 koní) a 450 N.m točivého momentu. K přenosu těchto čísel na kola slouží šestistupňová manuální či automatická převodovka. K dispozici je samozřejmě i pohon všech kol. Pro ty, kteří ho nepotřebují, je tu ale i řešení 4x2. Mazda

Pod kapotou je tedy čtyřválcový turbodiesel o objemu 3,0 litru, který produkuje výkon 140 kW (190 koní) a 450 N.m točivého momentu. K přenosu těchto čísel na kola slouží šestistupňová manuální či automatická převodovka. K dispozici je samozřejmě i pohon všech kol. Pro ty, kteří ho nepotřebují, je tu ale i řešení 4x2. | Mazda

Elegantnost exteriéru se do prostředí na palubě bohužel nepromítla. Může za to právě příbuznost se spartánským Isuzu, jehož ovládací prvky se promítly do kabiny. I tak je tu ale velký infotainment, multifunkční volant, kožené čalounění či klimatizace. Na korbu naložíte maximálně 1065 kilogramů a vůz utáhne tři a půl tuny. Mazda

Elegantnost exteriéru se do prostředí na palubě bohužel nepromítla. Může za to právě příbuznost se spartánským Isuzu, jehož ovládací prvky se promítly do kabiny. I tak je tu ale velký infotainment, multifunkční volant, kožené čalounění či klimatizace. Na korbu naložíte maximálně 1065 kilogramů a vůz utáhne tři a půl tuny. | Mazda

Tato Patricie Solaříková v montérkách se bude prodávat hlavně v Austrálii. O příchodu na další trhy se automobilka zatím nezmiňuje. Příbuzné Isuzu D-Max si ale můžete běžně koupit i u nás.  Mazda

Tato Patricie Solaříková v montérkách se bude prodávat hlavně v Austrálii. O příchodu na další trhy se automobilka zatím nezmiňuje. Příbuzné Isuzu D-Max si ale můžete běžně koupit i u nás.  | Mazda

 Mazda

| Mazda

 Mazda

| Mazda

 Mazda

| Mazda

 Mazda

| Mazda

 Mazda

| Mazda

 Mazda

| Mazda

 Mazda

| Mazda

 Mazda

| Mazda

Když se tak přihlásila automobilka Mazda s ohlášením, že postaví novou generaci pick-upu BT-50, začala veřejnost očekávat, jak se japonské automobilce podaří svou současnou roztomilou tvářičku dostat na pracovní nástroj. Mazda
Výsledek je nyní konečně tady a Mazda se s tím očividně moc nemazlila. Vzala svůj ověřený design a nalepila ho na Isuzu D-Max, se kterým nově sdílí platformu. Mazda
Pod kapotou je tedy čtyřválcový turbodiesel o objemu 3,0 litru, který produkuje výkon 140 kW (190 koní) a 450 N.m točivého momentu. K přenosu těchto čísel na kola slouží šestistupňová manuální či automatická převodovka. K dispozici je samozřejmě i pohon všech kol. Pro ty, kteří ho nepotřebují, je tu ale i řešení 4x2. Mazda
Elegantnost exteriéru se do prostředí na palubě bohužel nepromítla. Může za to právě příbuznost se spartánským Isuzu, jehož ovládací prvky se promítly do kabiny. I tak je tu ale velký infotainment, multifunkční volant, kožené čalounění či klimatizace. Na korbu naložíte maximálně 1065 kilogramů a vůz utáhne tři a půl tuny. Mazda
14
Fotogalerie

Mazda představila nový pick-up BT-50. Tak pěknou tvářičku snad ani nejde umazat

Nová verze osvědčeného japonského pick-upu sdílí techniku s Isuzu D-Max. Značce podařilo aplikovat svůj designový jazyk i na pracovní nástroj.

Připadá vám, že se všechny pick-upy tváří nabubřele a nejraději by se s vámi porvaly? Ono se také není čemu divit, tato kategorie vozů se považuje spíše za nástroje pro chlapáky a něco jako elegance a subtilnost tady vůbec nemá co dělat. Některé modely se tomu sice blíží, ale svou robustní náturu v jádru stejně nezapřou.

Když se tak přihlásila automobilka Mazda s ohlášením, že postaví novou generaci pick-upu BT-50, veřejnost čekala, jak se automobilce podaří svou současnou roztomilou tvářičku dostat na pracovní nástroj. Výsledek je nyní konečně tady a Mazda se s tím očividně moc nemazlila. Vzala svůj ověřený design a nalepila ho na Isuzu D-Max, se kterým nově sdílí platformu.

Pod kapotou je tedy čtyřválcový turbodiesel o objemu 3,0 litru, který produkuje výkon 140 kW (190 koní) a 450 N.m točivého momentu. Na výběr bude i mezi manuální a automatickou převodovkou. K dispozici je samozřejmě i pohon všech kol. Pro ty, kteří ho nepotřebují, je tu ale i řešení 4x2.

Elegantnost exteriéru se do prostředí na palubě bohužel nepromítla. Může za to právě příbuznost se spartánským Isuzu, jehož ovládací prvky se promítly do kabiny. I tak je tu ale velký infotainment, multifunkční volant, kožené čalounění či klimatizace. Na korbu naložíte maximálně 1065 kilogramů a vůz utáhne tři a půl tuny.

Vůz se se bude prodávat hlavně v Austrálii. O příchodu na další trhy se automobilka zatím nezmiňuje. Příbuzné Isuzu D-Max si ale můžete běžně koupit i u nás. 

Mazda

Japonskou automobilku založil v roce 1920 Jujiro Matsuda. Název se někdy odkazuje na jeho jméno, jindy na perského boha Ahura Mazda.

V roce 1979 vstoupil do Mazdy Ford, který postupně navyšoval a prodával svůj podíl. Dnes ale vlastní už malou část společnosti.

Mazda MX-30 • Mazda2 •​ Mazda3 •​ Mazda6 •​ Mazda CX-3 •​ Mazda CX-30 •​ Mazda CX-5 •​ Mazda MX-5

Doporučujeme

Články odjinud