Úhybný manévr dle standardizované metodiky umí odhalit velké rozdíly mezi různými auty. Francouzské elektromobil si nevedl nejlépe.
Kolegové z webu km77.com pravidelně testují automobilové novinky v losím testu a slalomu dle jasně daných pravidel – referenční rychlostí je pro ně 77 km/h, které různá moderní auta bez zvládají. Do rukou se jim nyní dostal nový elektrický Renault Megane E-Tech. Jak se můžete přesvědčit na videu, v 74 km/h bylo vše ještě relativně v pořádku, ale při vyšším tempu se začaly objevovat nekonzistentní reakce.
V určitých případech se Megane E-Tech choval neutrálně, jindy velmi nedotáčivě, pak zase přetáčivě. Otázkou je, jak moc za situaci mohou pneumatiky GoodYear EfficientGrip v rozměru 215/45 R20 (které například ve velikosti 215/55 R17 zvítězily v testu magazínu AutoBild nad 49 konkurenčními výrobky). Při testování km77.com také zaznamenali mírné náklony karoserie a odtažité řízení.
Ve slalomu si vůz vedl zdatně, je prý patrné, že při prudké akceleraci na výjezdu ze zatáčky mohou být přední kola poněkud přetížená, ale to je s elektrickými newtonmetry vcelku normální. Pochvalu si Megane vysloužil za diskrétní práci elektronických pomocných systémů.