Na základě spolehlivosti svých vozů si Mitsubishi v Německu už podruhé odnáší titul značky, se kterou jsou tamní zákazníci nejspokojenější.
Celosvětově uznávaná organizace pro průzkum trhu J.D. Power zveřejnila výsledky své studie VDS (Vehicle Dependability Study) na německém trhu, která se zaobírala četností výskytu problémů u aut jednotlivých značek. Průzkumu se zúčastnilo 12.854 majitelů, jejichž vozy byly poprvé registrovány mezi listopadem 2015 a lednem 2018.
Shromažďovány byly přitom komentáře prvních majitelů vozů se stářím dva až tři roky, a to ke 177 nejrůznějším problémovým oblastem. Z aktuální studie vychází Mitsubishi jako nejlepší značka – a to s výrazným náskokem před první prémiovou značkou umístěnou ve studii, švédským Volvem. Na celý žebříček se můžete podívat v galerii.
Škoda se v žebříčku umístila na druhém místě, přičemž třetí příčku obsadil Hyundai. Německé prémiovky jako BMW, Audi a Mercedes se poté umístily až pod hranicí průměrného počtu závad (115 závad na 100 aut). Některé značky jako Porsche, Honda nebo Land Rover nejsou v průzkumu uvedeny z důvodu malého vzorku modelů těchto výrobců.
V Německu se tedy Mitsubishi již po druhé stalo celkovým vítězem nad všemi ostatními značkami. Díky nejnižší četnosti závad a tím pádem vyšší spolehlivosti japonská automobilka uvádí, že na místním trhu má oproti ostatním vůbec nejspokojenější zákazníky.
„Vynikající úspěch v rámci studie nás utvrdil v našem cíli poskytovat našim zákazníkům maximálně možnou spolehlivost. J.D. Power Award 2019 je příležitostí vidět potřeby našich zákazníků i v budoucnu jako nejvyšší prioritu. Tento mimořádný výsledek ukazuje, že Mitsubishi je na dobré cestě – nabízíme velmi úspěšnou paletu modelů s vysokou spolehlivostí i příkladný servis, poskytovaný naší dealerskou sítí,“ uvedl Dr. Kolja Rebstock, jednatel Mitsubishi Motors Deutschland.
Pro Mitsubishi je to navíc další úspěch, neboť nejen na německém trhu, ale v celé Evropě je jeho Outlander PHEV vůbec nejprodávanějším plug-in hybridním autem. Z dlouhodobého hlediska už Mitsubishi prodalo v Evropě mezi říjnem 2013 a lednem 2019 na 126.617 kusů.