180.000 baterií za rok. Taková je kapacita výrobní linky Škody pro baterie posledních plug-in hybridů  Superb iV  a  Octavia iV . Zdroj: Škoda

180.000 baterií za rok. Taková je kapacita výrobní linky Škody pro baterie posledních plug-in hybridů Superb iV a Octavia iV. | Zdroj: Škoda

Automobilka v novém videu ukazuje proces linky v Mladé Boleslavi, odkud vyráběné moduly poputují i do modelů dalších značek koncernu VW.   Zdroj: Škoda

Automobilka v novém videu ukazuje proces linky v Mladé Boleslavi, odkud vyráběné moduly poputují i do modelů dalších značek koncernu VW.   | Zdroj: Škoda

Linka na výrobu baterií má tři hlavní větve, přičemž v jedné větvi jsou kompletovány samotné bateriové moduly do čtveřic. Ve druhé je potřebnými komponenty vybavena vana... Zdroj: Škoda

Linka na výrobu baterií má tři hlavní větve, přičemž v jedné větvi jsou kompletovány samotné bateriové moduly do čtveřic. Ve druhé je potřebnými komponenty vybavena vana... | Zdroj: Škoda

...která moduly baterií chrání a která je v závěru montáže dokonale utěsněna, aby byla baterie chráněna před vnějšími vlivy. A ve třetí menší větvi vzniká sestava řídicí elektroniky baterie. Zdroj: Škoda

...která moduly baterií chrání a která je v závěru montáže dokonale utěsněna, aby byla baterie chráněna před vnějšími vlivy. A ve třetí menší větvi vzniká sestava řídicí elektroniky baterie. | Zdroj: Škoda

Ne všechno si samozřejmě Škoda vyrábí sama, takže při sestavování zmíněných čtveřic jsou již používány moduly od externího dodavatele, které jsou vlastně už hotovou malou baterií. Zdroj: Škoda

Ne všechno si samozřejmě Škoda vyrábí sama, takže při sestavování zmíněných čtveřic jsou již používány moduly od externího dodavatele, které jsou vlastně už hotovou malou baterií. | Zdroj: Škoda

Na lince se kombinuje síla robotů, ale i ruční práce zaměstnanců, kteří mají na částech linky se zvýšenou ochranou proti statickému přepětí speciální ochranné obleky. Zdroj: Škoda

Na lince se kombinuje síla robotů, ale i ruční práce zaměstnanců, kteří mají na částech linky se zvýšenou ochranou proti statickému přepětí speciální ochranné obleky. | Zdroj: Škoda

Po kompletaci prochází baterie řadou testů včetně těsnosti a série elektrických testů, prověřující vysokonapěťové i nízkonapěťové (komunikační) části a funkčnost izolace. Zdroj: Škoda

Po kompletaci prochází baterie řadou testů včetně těsnosti a série elektrických testů, prověřující vysokonapěťové i nízkonapěťové (komunikační) části a funkčnost izolace. | Zdroj: Škoda

Po zvládnutí testů je baterie přímo ve zkušebním stavu nabita asi na 37 % kapacity, označena nutnými štítky a poté míří do skladu. V personálu 58 lidí tímto tempem vzniká na místě každodenně 720 bateriových modulů. Více už ukáže samotné video… Zdroj: Škoda

Po zvládnutí testů je baterie přímo ve zkušebním stavu nabita asi na 37 % kapacity, označena nutnými štítky a poté míří do skladu. V personálu 58 lidí tímto tempem vzniká na místě každodenně 720 bateriových modulů. Více už ukáže samotné video… | Zdroj: Škoda

Vedení na trhu plug-in hybridů ukazuje Svaz dovozců automobilů (SDA) a jejich statistka nově registrovaných vozů v Česku.

Vedení na trhu plug-in hybridů ukazuje Svaz dovozců automobilů (SDA) a jejich statistka nově registrovaných vozů v Česku.

Hned v září si Škoda připsala 6 vozů, zatímco Hyundai udal jediné auto. V závěsu za Superbem pak bylo plug-in hybridní BMW řady 3 a stálice evropského trhu  Mitsubishi Outlander PHEV , každý se 4 kusy.

Hned v září si Škoda připsala 6 vozů, zatímco Hyundai udal jediné auto. V závěsu za Superbem pak bylo plug-in hybridní BMW řady 3 a stálice evropského trhu Mitsubishi Outlander PHEV, každý se 4 kusy.

Cenovky plug-in hybridní Škody Superb iV jsme se dozvěděli už  na začátku letošního září  společně se spuštěním prodejů, přičemž nedávno jsme už měli také možnost elektrifikovaný Superb  konečně projet .

Cenovky plug-in hybridní Škody Superb iV jsme se dozvěděli už na začátku letošního září společně se spuštěním prodejů, přičemž nedávno jsme už měli také možnost elektrifikovaný Superb konečně projet.

Pro mnohé to nebude překvapením, ale již nyní si přitom Škoda uzmula prvenství na trhu plug-in hybridů v Česku. A dalo se to čekat. Jakožto česká značka má Škoda se Superbem iV klasickou výhodu domácího produktu a náklonnosti místního okruhu zájemců.

Pro mnohé to nebude překvapením, ale již nyní si přitom Škoda uzmula prvenství na trhu plug-in hybridů v Česku. A dalo se to čekat. Jakožto česká značka má Škoda se Superbem iV klasickou výhodu domácího produktu a náklonnosti místního okruhu zájemců.

Automobilka v novém videu ukazuje proces linky v Mladé Boleslavi, odkud vyráběné moduly poputují i do modelů dalších značek koncernu VW.   Zdroj: Škoda
Linka na výrobu baterií má tři hlavní větve, přičemž v jedné větvi jsou kompletovány samotné bateriové moduly do čtveřic. Ve druhé je potřebnými komponenty vybavena vana... Zdroj: Škoda
...která moduly baterií chrání a která je v závěru montáže dokonale utěsněna, aby byla baterie chráněna před vnějšími vlivy. A ve třetí menší větvi vzniká sestava řídicí elektroniky baterie. Zdroj: Škoda
Ne všechno si samozřejmě Škoda vyrábí sama, takže při sestavování zmíněných čtveřic jsou již používány moduly od externího dodavatele, které jsou vlastně už hotovou malou baterií. Zdroj: Škoda
18
Fotogalerie

Podívejte se, jak Škoda vyrábí baterie pro hybridy. Statická elektřina je tu nepřítelem

S novými plug-in hybridy v nabídce nám Škoda ukazuje, jak nejen pro svá auta připravuje lithium-iontové baterie.

180.000 baterií za rok. Taková je kapacita výrobní linky Škody pro baterie posledních plug-in hybridů Superb iV a Octavia iV. Automobilka v novém videu ukazuje proces linky v Mladé Boleslavi, odkud vyráběné moduly poputují i do modelů dalších značek koncernu VW.  

Linka na výrobu baterií má tři hlavní větve, přičemž v jedné jsou kompletovány samotné bateriové moduly do čtveřic. Ve druhé je potřebnými komponenty vybavena vana, která moduly baterií chrání a která je v závěru montáže dokonale utěsněna, aby byla baterie chráněna před vnějšími vlivy. A ve třetí menší větvi vzniká sestava řídicí elektroniky baterie.

Ne všechno si samozřejmě Škoda vyrábí sama, takže při sestavování zmíněných čtveřic jsou již používány moduly od externího dodavatele, které jsou vlastně už hotovou malou baterií. Na lince se kombinuje síla robotů, ale i ruční práce zaměstnanců, kteří mají na částech linky se zvýšenou ochranou proti statickému přepětí speciální ochranné obleky.

Po kompletaci prochází baterie řadou testů včetně těsnosti a série elektrických testů, prověřující vysokonapěťové i nízkonapěťové (komunikační) části a funkčnost izolace. Po zvládnutí testů je baterie přímo ve zkušebním stavu nabita asi na 37 % kapacity, označena nutnými štítky a poté míří do skladu. V personálu 58 lidí tímto tempem vzniká na místě každodenně 720 bateriových modulů. Více už ukáže samotné video…  

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud