Zatímco dříve jste mohli vybírat mezi 1.4 TSI 4x4/110 kW, 1.4 TSI/110 kW DSG (obě za stejnou cenu) a 1.4 TSI/110 kW 4x4 DSG, nyní zbyla už jenom předokolka s automatem za nejméně 702.900 korun.

Zatímco dříve jste mohli vybírat mezi 1.4 TSI 4x4/110 kW, 1.4 TSI/110 kW DSG (obě za stejnou cenu) a 1.4 TSI/110 kW 4x4 DSG, nyní zbyla už jenom předokolka s automatem za nejméně 702.900 korun.

Kodiaq mezi motory rozdíl nedělá, zážehové i vznětové zdražily o 9000 korun. Došlo však ke zredukování nabídky čtrnáctistovek, což zřejmě souvisí s plánovaným ukončením výroby tohoto motoru a jeho nahrazením patnáctistovkou TSI.

Kodiaq mezi motory rozdíl nedělá, zážehové i vznětové zdražily o 9000 korun. Došlo však ke zredukování nabídky čtrnáctistovek, což zřejmě souvisí s plánovaným ukončením výroby tohoto motoru a jeho nahrazením patnáctistovkou TSI.

39
Fotogalerie

Známe ceny Kodiaqu: Za 677 900 Kč čtyřkolka nebo DSG

Fotografie nejnovější Škodovky jsme ukázali už před časem — nyní boleslavští doplnili poslední kousek skládanky.

Tedy ne tak docela. Víme však, že až na začátku října odstartují objednávky, nejlevnější vůz bude stát zmíněných 677 900 Kč. Stejně jako v jeho případě bude Kodiaq pohánět benzinový motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW. Škodovka pak dá zájemci na výběr, jestli za zmíněnou cenu zvolí verzi s pohonem všech kol a šestistupňovým manuálem, nebo předokolku s převodovkou DSG.

V obou případech půjde o výbavu Active, která nabídne třeba sedm airbagů, dvouzónovou klimatizaci, LED denní a zadní světla, sedmnáctipalcová litá kola i střešní nosiče. Nebude chybět ani rádio Swing se šesti a půl palcovým displejem a bluetooth handsfree.

Jak bývá u vozů Škoda zvykem, v nabídce najdeme i zvýhodněný balíček Plus, obsahující parkovací senzory, tempomat a mlhovky. Cenu však stejně jako u dalších výbavových stupňů zatím neznáme.

Dodáme alespoň, že čtrnáctistovku doplní benzinový dvoulitr o výkonu 132 kW, který bude k dispozici výhradně jako čtyřkolka s DSG. Nejočekávanější variantu 2.0 TDI/110 kW 4x4 půjde objednat jak s manuální, tak automatickou převodovkou. To není případ verze s pohonem předních kol, která bude vždy spojena s dvojspojkovou automatickou převodovkou.

Ko_001.jpgKo_002.jpgKo_003.jpg

Ko_004.jpgKo_005.jpgKo_006.jpg

Ko_007.jpgKo_008.jpgKo_009.jpg

Ko_010.jpgKo_011.jpgKo_012.jpg

Ko_013.jpgKo_014.jpgKo_015.jpg

Ko_016.jpgKo_017.jpgKo_018.jpg

Ko_019.jpgKo_020.jpgKo_021.jpg

Ko_022.jpgKo_023.jpgKo_024.jpg

Ko_025.jpgKo_026.jpgKo_027.jpg

Ko_028.jpgKo_029.jpgKo_030.jpg

Ko_031.jpgKo_032.jpgKo_033.jpg

Ko_034.jpgKo_035.jpgKo_036.jpg

Ko_037.jpgKo_038.jpgKo_30.jpg

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud