Modelový rok 2021 bude pro vozy Porsche 718 znamenat spoustu změn. O novinkách v nabídce informovalo americké zastoupení značky. Změny se týkají především verzí Boxster a Cayman v motorizacích T, S a  GTS 4.0 . Tyto modely si do výčtu základní výbavy přičtou dvouzónovou automatickou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla a automaticky tónovaná zrcátka s dešťovým senzorem. Zdroj: Porsche

Modelový rok 2021 bude pro vozy Porsche 718 znamenat spoustu změn. O novinkách v nabídce informovalo americké zastoupení značky. Změny se týkají především verzí Boxster a Cayman v motorizacích T, S a GTS 4.0. Tyto modely si do výčtu základní výbavy přičtou dvouzónovou automatickou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla a automaticky tónovaná zrcátka s dešťovým senzorem. | Zdroj: Porsche

Dále jde o podporu  Apple CarPlay  v infotainmentu a automatické světlomety. Za všechnu tuto výbavu byste v českém konfigurátoru zaplatili 80.650 Kč (718 Cayman). Modely 718 Cayman a 718 Boxster ve verzích GTS 4.0 se také poprvé dostávají na americký trh, kde budou zastupovat tu nejvyšší specifikaci. Zdroj: Porsche

Dále jde o podporu Apple CarPlay v infotainmentu a automatické světlomety. Za všechnu tuto výbavu byste v českém konfigurátoru zaplatili 80.650 Kč (718 Cayman). Modely 718 Cayman a 718 Boxster ve verzích GTS 4.0 se také poprvé dostávají na americký trh, kde budou zastupovat tu nejvyšší specifikaci. | Zdroj: Porsche

Při této příležitosti Porsche oznamuje, že vůbec poprvé bude možné jejich atmosférický šestiválcový motor objednat i se sedmistupňovou automatickou převodovkou PDK. To pochopitelně znamená bleskové řazení a lepší akceleraci z 0 na 100 km/h. Přesnou hodnotu však Porsche zatím neuvedlo. Model Cayman GTS 4.0 zrychlí s manuální převodovkou na normovanou hodnotu za 4,6 sekundy. Zdroj: Porsche

Při této příležitosti Porsche oznamuje, že vůbec poprvé bude možné jejich atmosférický šestiválcový motor objednat i se sedmistupňovou automatickou převodovkou PDK. To pochopitelně znamená bleskové řazení a lepší akceleraci z 0 na 100 km/h. Přesnou hodnotu však Porsche zatím neuvedlo. Model Cayman GTS 4.0 zrychlí s manuální převodovkou na normovanou hodnotu za 4,6 sekundy. | Zdroj: Porsche

Pochopitelně že manuální převodovka dá řidiči více potěšení, ale krájení desetinek bude přeci jenom lepší s automatem, který má Porsche vyladěný k dokonalosti. Porsche Cayman GTS 4.0 startuje v České republice na částce 2.184.000 Kč. Za nebe nad hlavou zaplatíte o 54 tisíc víc. V tuzemském konfigurátoru je ovšem stále možnost jen šestistupňové manuální převodovky s dvouhmotovým setrvačníkem.

Pochopitelně že manuální převodovka dá řidiči více potěšení, ale krájení desetinek bude přeci jenom lepší s automatem, který má Porsche vyladěný k dokonalosti. Porsche Cayman GTS 4.0 startuje v České republice na částce 2.184.000 Kč. Za nebe nad hlavou zaplatíte o 54 tisíc víc. V tuzemském konfigurátoru je ovšem stále možnost jen šestistupňové manuální převodovky s dvouhmotovým setrvačníkem.

Stejně jako dříve jsou modely GTS odlišeny zatmavenými světly, černými doplňky na karoserii nebo černě lakovanými disky o velikosti 20 palců. Interiér se vyznačuje čalouněním černou Alcantarou...

Stejně jako dříve jsou modely GTS odlišeny zatmavenými světly, černými doplňky na karoserii nebo černě lakovanými disky o velikosti 20 palců. Interiér se vyznačuje čalouněním černou Alcantarou...

Ostatně by rovněž bylo na škodu, kdyby nový motor z nejostřejšího Caymanu GT4 a Spyderu nevyužilo (i když v podladěné formě) i na dalších místech.

Ostatně by rovněž bylo na škodu, kdyby nový motor z nejostřejšího Caymanu GT4 a Spyderu nevyužilo (i když v podladěné formě) i na dalších místech.

Porsche nedávno uvedlo nové verze modelů 718 Cayman a Boxster s dodatkem GTS 4.0, čímž vlastně vyslyšelo fanoušky, kterým se normální 2,5litrový plochý čtyřválec v nižších variantách obou modelů nezdál zrovna extra.

Porsche nedávno uvedlo nové verze modelů 718 Cayman a Boxster s dodatkem GTS 4.0, čímž vlastně vyslyšelo fanoušky, kterým se normální 2,5litrový plochý čtyřválec v nižších variantách obou modelů nezdál zrovna extra.

Ve srovnání s nižší specifikací Caymanu S a Boxsteru S, nadále se slabšími turbo čtyřválci uprostřed (257 kW/350 k), tak mluvíme o příplatku 364.000 Kč, respektive 358.000 Kč v případě Boxteru S.

Ve srovnání s nižší specifikací Caymanu S a Boxsteru S, nadále se slabšími turbo čtyřválci uprostřed (257 kW/350 k), tak mluvíme o příplatku 364.000 Kč, respektive 358.000 Kč v případě Boxteru S.

Teď ovšem přichází zásadní otázka, na kolik si Porsche staromilský  čtyřlitrový plochý šestiválec  s atmosférickým plněním vlastně cení. Jistou nápovědou musí být...

Teď ovšem přichází zásadní otázka, na kolik si Porsche staromilský čtyřlitrový plochý šestiválec s atmosférickým plněním vlastně cení. Jistou nápovědou musí být...

Specifikace GTS pak standardně přihazuje i zvučnější sportovní výfukový systém, aktivní sportovní odpružení PASM se sníženou výškou o 20 mm, mechanický samosvorný diferenciál...

Specifikace GTS pak standardně přihazuje i zvučnější sportovní výfukový systém, aktivní sportovní odpružení PASM se sníženou výškou o 20 mm, mechanický samosvorný diferenciál...

...– vpředu s kotouči o průměru 350 mm a vzadu o 330 mm. Příplatkově je nicméně klasicky k dostání i karbon-keramická sada za 199.420 Kč.

...– vpředu s kotouči o průměru 350 mm a vzadu o 330 mm. Příplatkově je nicméně klasicky k dostání i karbon-keramická sada za 199.420 Kč.

V GTS 4.0 je (zřejmě prozatím) k mání pouze manuální šestistupňová převodovka, nicméně s větším a výkonnějším motorem dostanete za své peníze i standardně větší brzdy...

V GTS 4.0 je (zřejmě prozatím) k mání pouze manuální šestistupňová převodovka, nicméně s větším a výkonnějším motorem dostanete za své peníze i standardně větší brzdy...

Uzavřený  Cayman GTS 4.0  vyjde levněji, začíná totiž na částce  2.184.000 Kč , kdežto za otevřený  Boxster GTS 4.0  dáte minimálně  2.238.000 Kč .

Uzavřený Cayman GTS 4.0 vyjde levněji, začíná totiž na částce 2.184.000 Kč, kdežto za otevřený Boxster GTS 4.0 dáte minimálně 2.238.000 Kč.

...že motor o výkonu  294 kW (400 koní)  a točivém momentu  420 N.m  nabízí značka výhradně  pro nejvyšší výbavu GTS  standardních modelů.  

...že motor o výkonu 294 kW (400 koní) a točivém momentu 420 N.m nabízí značka výhradně pro nejvyšší výbavu GTS standardních modelů.  

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

...systém vektorování točivého momentu a balíček Sport Chrono s aktualizovanou telemetrií pro jízdu na okruhu Porsche Track Precision App.

...systém vektorování točivého momentu a balíček Sport Chrono s aktualizovanou telemetrií pro jízdu na okruhu Porsche Track Precision App.

Samozřejmostí v obou vozech je adaptivní podvozek PSM (Porsche Stability Managment) nebo vektorování točivého momentu. Keramické brzdy PCCB jsou pak za příplatek. Porsche

Samozřejmostí v obou vozech je adaptivní podvozek PSM (Porsche Stability Managment) nebo vektorování točivého momentu. Keramické brzdy PCCB jsou pak za příplatek. | Porsche

Zájemci o verzi Clubsport u modelu GT4 samozřejmě nebudou ochuzeni. Dostanou navíc ochrannou klec, hasící přístroj nebo šestibodové bezpečnostní pásy. Oba dva vozy je již možné objednávat. Dali byste si říct? Porsche

Zájemci o verzi Clubsport u modelu GT4 samozřejmě nebudou ochuzeni. Dostanou navíc ochrannou klec, hasící přístroj nebo šestibodové bezpečnostní pásy. Oba dva vozy je již možné objednávat. Dali byste si říct? | Porsche

 Porsche

| Porsche

Motor uprostřed byl u značky Porsche vždy tak trochu ve stínu klasické 911, která má motor vzadu. Že to tak úplně neplatí nám automobilka již nejednou dokázala. Vždyť předchozí generaci Porsche Cayman GT4 Clubsport považují i automobilový závodníci za jediné auto, které funguje na silnici i na okruhu. Porsche

Motor uprostřed byl u značky Porsche vždy tak trochu ve stínu klasické 911, která má motor vzadu. Že to tak úplně neplatí nám automobilka již nejednou dokázala. Vždyť předchozí generaci Porsche Cayman GT4 Clubsport považují i automobilový závodníci za jediné auto, které funguje na silnici i na okruhu. | Porsche

A nyní se tu nová verze tohoto vozu. Přijíždí se svým šestiválcovým motorem a není sám, za zády mu stojí nový 718 Spyder. Tyto dva vozy spolu mají společný základ. Atmosféricky plnění šestiválec boxer o objemu čtyř litrů spolupracuje v obou s manuální šestistupňovou převodovkou. Porsche

A nyní se tu nová verze tohoto vozu. Přijíždí se svým šestiválcovým motorem a není sám, za zády mu stojí nový 718 Spyder. Tyto dva vozy spolu mají společný základ. Atmosféricky plnění šestiválec boxer o objemu čtyř litrů spolupracuje v obou s manuální šestistupňovou převodovkou. | Porsche

Maximum točivého momentu pak dělá 420 N.m. Hranice 300 km/h není problém ani pro jednoho z nich, respektive GT4 to zvládne vytáhnout na 304 km/h a Spyder na 301 km/h. Z 0 na 100? Pro oba vozy 4,4 sekundy! Porsche

Maximum točivého momentu pak dělá 420 N.m. Hranice 300 km/h není problém ani pro jednoho z nich, respektive GT4 to zvládne vytáhnout na 304 km/h a Spyder na 301 km/h. Z 0 na 100? Pro oba vozy 4,4 sekundy! | Porsche

Dále jde o podporu  Apple CarPlay  v infotainmentu a automatické světlomety. Za všechnu tuto výbavu byste v českém konfigurátoru zaplatili 80.650 Kč (718 Cayman). Modely 718 Cayman a 718 Boxster ve verzích GTS 4.0 se také poprvé dostávají na americký trh, kde budou zastupovat tu nejvyšší specifikaci. Zdroj: Porsche
Při této příležitosti Porsche oznamuje, že vůbec poprvé bude možné jejich atmosférický šestiválcový motor objednat i se sedmistupňovou automatickou převodovkou PDK. To pochopitelně znamená bleskové řazení a lepší akceleraci z 0 na 100 km/h. Přesnou hodnotu však Porsche zatím neuvedlo. Model Cayman GTS 4.0 zrychlí s manuální převodovkou na normovanou hodnotu za 4,6 sekundy. Zdroj: Porsche
Pochopitelně že manuální převodovka dá řidiči více potěšení, ale krájení desetinek bude přeci jenom lepší s automatem, který má Porsche vyladěný k dokonalosti. Porsche Cayman GTS 4.0 startuje v České republice na částce 2.184.000 Kč. Za nebe nad hlavou zaplatíte o 54 tisíc víc. V tuzemském konfigurátoru je ovšem stále možnost jen šestistupňové manuální převodovky s dvouhmotovým setrvačníkem.
Stejně jako dříve jsou modely GTS odlišeny zatmavenými světly, černými doplňky na karoserii nebo černě lakovanými disky o velikosti 20 palců. Interiér se vyznačuje čalouněním černou Alcantarou...
24
Fotogalerie

Porsche 718 čeká hromada výbavy navíc. Verze GTS dostanou to, co jim chybělo

Do výčtu standardní výbavy se dostane automatická klimatizace i Apple CarPlay. Ostré verze dostanou pádla pod volant.

Modelový rok 2021 bude pro vozy Porsche 718 znamenat spoustu změn. O novinkách v nabídce informovalo americké zastoupení značky. Změny se týkají především verzí Boxster a Cayman v motorizacích T, S a GTS 4.0. Tyto modely si do výčtu základní výbavy přičtou dvouzónovou automatickou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla a automaticky tónovaná zrcátka s dešťovým senzorem.

Dále jde o podporu Apple CarPlay v infotainmentu a automatické světlomety. Za všechnu tuto výbavu byste v českém konfigurátoru zaplatili 80.650 Kč (718 Cayman). Modely 718 Cayman a 718 Boxster ve verzích GTS 4.0 se také poprvé dostávají na americký trh, kde budou zastupovat tu nejvyšší specifikaci.

Při této příležitosti Porsche oznamuje, že vůbec poprvé bude možné jejich atmosférický šestiválcový motor objednat i se sedmistupňovou automatickou převodovkou PDK. To pochopitelně znamená bleskové řazení a lepší akceleraci z 0 na 100 km/h. Přesnou hodnotu však Porsche zatím neuvedlo. Model Cayman GTS 4.0 zrychlí s manuální převodovkou na normovanou hodnotu za 4,6 sekundy.

Pochopitelně že manuální převodovka dá řidiči více potěšení, ale krájení desetinek bude přeci jenom lepší s automatem, který má Porsche vyladěný k dokonalosti. Porsche Cayman GTS 4.0 startuje v České republice na částce 2.184.000 Kč. Za otevřené nebe nad hlavou zaplatíte o 54 tisíc víc. V tuzemském konfigurátoru je ovšem stále možnost jen šestistupňové manuální převodovky s dvouhmotovým setrvačníkem.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud