Německá značka pokračuje na vlně upoutávek, která zanedlouho skončí odhalením produkční verze e-tronu GT.
Viděli jsme uniklé patentové snímky, posléze maskované prototypy, Audi již zmínilo i pár zajímavostí o produkci a nyní se pokračuje upoutávkou, která detailněji nahlíží do továrny Böllinger Höfe v německém Neckarsulmu, kde už se nový elektromobil e-tron GT začal vyrábět. Samotná premiéra je totiž blízko, naplno uvidíme novinku již 9. února.
Samotný závod v Neckarsulmu označuje Audi za uhlíkově neutrální. Využívá se zde především ekologicky získaná elektrická energie a teplo z obnovitelných zdrojů. I k dopravě po objektu se používají lokomotivy s pohonem na CNG či na elektřinu. A ve velkém se hledí i na recyklaci a opětovné využívání zbytkových materiálů. Na stejném místě se od roku 2014 vyrábí i Audi R8.
Maskované prototypy už dobře naznačily, že produkční sourozenec Porsche Taycan bude takřka identický původnímu konceptu z roku 2018. Vycházet bude ze stejné platformy jako Porsche a čekat tedy můžeme i stejné ústrojí se dvěma elektromotory a 800V architekturou pro rychlé dobíjení.
Systémový výkon dřívějšího konceptu byl udávaných 590 koní (434 kW). V tuto chvíli se spekuluje o nejvyšším výkonu verze RS okolo 700 koní (515 kW), čímž by Audi v hierarchii koncernových značek VW lehce zapadlo pod Taycan Turbo S, který nabízí maximálních 761 koní (560 kW). Na výkonnou verzi e-tronu GT přitom nebudeme čekat o nic déle. RS se totiž představí souběžně se standardním modelem.