Viděli jsme  uniklé patentové snímky , posléze  maskované prototypy , Audi již zmínilo i  pár zajímavostí o produkci  a nyní se pokračuje upoutávkou, která detailněji nahlíží do továrny Böllinger Höfe v německém Neckarsulmu... | Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Viděli jsme uniklé patentové snímky, posléze maskované prototypy, Audi již zmínilo i pár zajímavostí o produkci a nyní se pokračuje upoutávkou, která detailněji nahlíží do továrny Böllinger Höfe v německém Neckarsulmu... | Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

...kde už se nový elektromobil e-tron GT začal vyrábět. Samotná premiéra je totiž blízko, naplno uvidíme novinku již 9. února. | Audi e-tron GT Zdroj: Audi

...kde už se nový elektromobil e-tron GT začal vyrábět. Samotná premiéra je totiž blízko, naplno uvidíme novinku již 9. února. | Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Samotný závod v Neckarsulmu označuje Audi za uhlíkově neutrální. Využívá se zde především ekologicky získaná elektrická energie a teplo z obnovitelných zdrojů. | Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Samotný závod v Neckarsulmu označuje Audi za uhlíkově neutrální. Využívá se zde především ekologicky získaná elektrická energie a teplo z obnovitelných zdrojů. | Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

I k dopravě po objektu se používají lokomotivy s pohonem na CNG či na elektřinu. A ve velkém se hledí i na recyklaci a opětovné využívání zbytkových materiálů. Na stejném místě se od roku 2014 vyrábí i Audi R8. | Audi e-tron GT Zdroj: Audi

I k dopravě po objektu se používají lokomotivy s pohonem na CNG či na elektřinu. A ve velkém se hledí i na recyklaci a opětovné využívání zbytkových materiálů. Na stejném místě se od roku 2014 vyrábí i Audi R8. | Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Maskované prototypy už dobře naznačily, že produkční sourozenec Porsche Taycan bude takřka identický původnímu  konceptu z roku 2018 . | Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Maskované prototypy už dobře naznačily, že produkční sourozenec Porsche Taycan bude takřka identický původnímu konceptu z roku 2018. | Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Vycházet bude ze stejné platformy jako Porsche a čekat tedy můžeme i stejné ústrojí se dvěma elektromotory a 800V architekturou pro rychlé dobíjení. | Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Vycházet bude ze stejné platformy jako Porsche a čekat tedy můžeme i stejné ústrojí se dvěma elektromotory a 800V architekturou pro rychlé dobíjení. | Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Systémový výkon dřívějšího konceptu byl udávaných 590 koní (434 kW). V tuto chvíli se spekuluje o nejvyšším výkonu verze RS okolo 700 koní (515 kW)... | Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Systémový výkon dřívějšího konceptu byl udávaných 590 koní (434 kW). V tuto chvíli se spekuluje o nejvyšším výkonu verze RS okolo 700 koní (515 kW)... | Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

...čímž by Audi v hierarchii koncernových značek VW lehce zapadlo pod Taycan Turbo S, který nabízí maximálních 761 koní (560 kW). | Audi e-tron GT Zdroj: Audi

...čímž by Audi v hierarchii koncernových značek VW lehce zapadlo pod Taycan Turbo S, který nabízí maximálních 761 koní (560 kW). | Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

Na výkonnou verzi e-tronu GT přitom nebudeme čekat o nic déle. RS se totiž představí souběžně se standardním modelem. | Audi e-tron GT Zdroj: Audi

Na výkonnou verzi e-tronu GT přitom nebudeme čekat o nic déle. RS se totiž představí souběžně se standardním modelem. | Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

| Audi e-tron GT Zdroj: Audi

| Audi e-tron GT | Zdroj: Audi

...kde už se nový elektromobil e-tron GT začal vyrábět. Samotná premiéra je totiž blízko, naplno uvidíme novinku již 9. února. | Audi e-tron GT Zdroj: Audi
Samotný závod v Neckarsulmu označuje Audi za uhlíkově neutrální. Využívá se zde především ekologicky získaná elektrická energie a teplo z obnovitelných zdrojů. | Audi e-tron GT Zdroj: Audi
I k dopravě po objektu se používají lokomotivy s pohonem na CNG či na elektřinu. A ve velkém se hledí i na recyklaci a opětovné využívání zbytkových materiálů. Na stejném místě se od roku 2014 vyrábí i Audi R8. | Audi e-tron GT Zdroj: Audi
Maskované prototypy už dobře naznačily, že produkční sourozenec Porsche Taycan bude takřka identický původnímu  konceptu z roku 2018 . | Audi e-tron GT Zdroj: Audi
10
Fotogalerie

Audi e-tron GT je připraveno k odhalení. Podívejte se do továrny, kde už se vyrábí

Německá značka pokračuje na vlně upoutávek, která zanedlouho skončí odhalením produkční verze e-tronu GT.

Viděli jsme uniklé patentové snímky, posléze maskované prototypy, Audi již zmínilo i pár zajímavostí o produkci a nyní se pokračuje upoutávkou, která detailněji nahlíží do továrny Böllinger Höfe v německém Neckarsulmu, kde už se nový elektromobil e-tron GT začal vyrábět. Samotná premiéra je totiž blízko, naplno uvidíme novinku již 9. února.

Samotný závod v Neckarsulmu označuje Audi za uhlíkově neutrální. Využívá se zde především ekologicky získaná elektrická energie a teplo z obnovitelných zdrojů. I k dopravě po objektu se používají lokomotivy s pohonem na CNG či na elektřinu. A ve velkém se hledí i na recyklaci a opětovné využívání zbytkových materiálů. Na stejném místě se od roku 2014 vyrábí i Audi R8.

Maskované prototypy už dobře naznačily, že produkční sourozenec Porsche Taycan bude takřka identický původnímu konceptu z roku 2018. Vycházet bude ze stejné platformy jako Porsche a čekat tedy můžeme i stejné ústrojí se dvěma elektromotory a 800V architekturou pro rychlé dobíjení.

Systémový výkon dřívějšího konceptu byl udávaných 590 koní (434 kW). V tuto chvíli se spekuluje o nejvyšším výkonu verze RS okolo 700 koní (515 kW), čímž by Audi v hierarchii koncernových značek VW lehce zapadlo pod Taycan Turbo S, který nabízí maximálních 761 koní (560 kW). Na výkonnou verzi e-tronu GT přitom nebudeme čekat o nic déle. RS se totiž představí souběžně se standardním modelem.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud