V roce 2011 představil  Lotus  speciální program, ve kterém jste zaplatili milion dolarů a dostali v kamionu formuli T125, která se téměř shodovala s monoposty Formule 1. Rodin

V roce 2011 představil Lotus speciální program, ve kterém jste zaplatili milion dolarů a dostali v kamionu formuli T125, která se téměř shodovala s monoposty Formule 1. | Rodin

Součástí byl i vstup do soukromého závodního klubu, celý závodní tým a řidičský kouč. Možná si ještě pamatujete, jak přesně tuto službu zkoušel Jeremy Clarkson v pořadu Top Gear, konkrétně to bylo v páté epizodě sedmnácté série. Rodin

Součástí byl i vstup do soukromého závodního klubu, celý závodní tým a řidičský kouč. Možná si ještě pamatujete, jak přesně tuto službu zkoušel Jeremy Clarkson v pořadu Top Gear, konkrétně to bylo v páté epizodě sedmnácté série. | Rodin

I přes veškerou snahu to byl pro Lotus fatální neúspěch. Nyní je však T125 zpět, a to díky novozélandské společnosti Rodin Cars. Vzala standardní T125 a přidala některé své komponenty, z nichž pár vzniklo na  3D tiskárně . Nyní je na světě již prvních pět aut. Rodin

I přes veškerou snahu to byl pro Lotus fatální neúspěch. Nyní je však T125 zpět, a to díky novozélandské společnosti Rodin Cars. Vzala standardní T125 a přidala některé své komponenty, z nichž pár vzniklo na 3D tiskárně. Nyní je na světě již prvních pět aut. | Rodin

Cena je o trochu příjemnější než dříve - celý balíček vyjde na 650.000 dolarů. Rodin

Cena je o trochu příjemnější než dříve - celý balíček vyjde na 650.000 dolarů. | Rodin

Vedle výše zmíněného dostanete hlavně „skoroformuli“ FZED s motorem Cosworth 3.8 V8, který nejlépe zpívá ve 9600 ot/min, kdy také dává celých 675 koní. Životnost motoru je pět tisíc kilometrů. Celá hračka pak váží 610 kilogramů. Rodin

Vedle výše zmíněného dostanete hlavně „skoroformuli“ FZED s motorem Cosworth 3.8 V8, který nejlépe zpívá ve 9600 ot/min, kdy také dává celých 675 koní. Životnost motoru je pět tisíc kilometrů. Celá hračka pak váží 610 kilogramů. | Rodin

Motor je spárovaný se šestistupňovou sekvenční převodovkou Ricardio. Dále tu najdete karbon-keramické brzdy Brembo, pneumatiky Avon na discích OZ Racing a odpružení Öhlins. Rodin

Motor je spárovaný se šestistupňovou sekvenční převodovkou Ricardio. Dále tu najdete karbon-keramické brzdy Brembo, pneumatiky Avon na discích OZ Racing a odpružení Öhlins. | Rodin

Součástí byl i vstup do soukromého závodního klubu, celý závodní tým a řidičský kouč. Možná si ještě pamatujete, jak přesně tuto službu zkoušel Jeremy Clarkson v pořadu Top Gear, konkrétně to bylo v páté epizodě sedmnácté série. Rodin
I přes veškerou snahu to byl pro Lotus fatální neúspěch. Nyní je však T125 zpět, a to díky novozélandské společnosti Rodin Cars. Vzala standardní T125 a přidala některé své komponenty, z nichž pár vzniklo na  3D tiskárně . Nyní je na světě již prvních pět aut. Rodin
Cena je o trochu příjemnější než dříve - celý balíček vyjde na 650.000 dolarů. Rodin
Vedle výše zmíněného dostanete hlavně „skoroformuli“ FZED s motorem Cosworth 3.8 V8, který nejlépe zpívá ve 9600 ot/min, kdy také dává celých 675 koní. Životnost motoru je pět tisíc kilometrů. Celá hračka pak váží 610 kilogramů. Rodin
6
Fotogalerie

Rodin FZED chce uspět tam, kde Lotus selhal. Unikátní formule stojí balík

Kdo by si nechtěl vyzkoušet, jaké je to sedět v kokpitu závodního monopostu a sešlápnout plyn až na podlahu? Tohle je tomu asi nejblíže, co může smrtelník zažít.

V roce 2011 představil Lotus speciální program, ve kterém jste zaplatili milion dolarů a dostali v kamionu formuli T125, která se téměř shodovala s monoposty Formule 1. Součástí byl i vstup do soukromého závodního klubu, celý závodní tým a řidičský kouč. Možná si ještě pamatujete, jak přesně tuto službu zkoušel Jeremy Clarkson v pořadu Top Gear, konkrétně to bylo v páté epizodě sedmnácté série. 

I přes veškerou snahu to byl pro Lotus fatální neúspěch. Nyní je však T125 zpět, a to díky novozélandské společnosti Rodin Cars. Vzala standardní T125 a přidala některé své komponenty, z nichž pár vzniklo na 3D tiskárně. Nyní je na světě již prvních pět aut.

Cena je o trochu příjemnější než dříve - celý balíček vyjde na 650.000 dolarů. Vedle výše zmíněného dostanete hlavně „skoroformuli“ FZED s motorem Cosworth 3.8 V8, který nejlépe zpívá ve 9600 ot/min, kdy také dává celých 675 koní. Životnost motoru je pět tisíc kilometrů. Celá hračka pak váží 610 kilogramů.

Motor je spárovaný se šestistupňovou sekvenční převodovkou Ricardio. Dále tu najdete karbon-keramické brzdy Brembo, pneumatiky Avon na discích OZ Racing a odpružení Öhlins. Cena se to může zdát vysoká, ale spoustě milionářů se třeba může chtít takto závodit, než si v garáži leštit zřídka používaný hypersport.

Doporučujeme

Články odjinud