Deset kousků, každý po šestnácti milionech… Silou a karbonem se tu rozhodně nešetřilo, důkladně přestavený Brabus 900 XLP však zvládne víc než městské bulváry.
Před dvěma lety připravil úpravce Brabus třídu G v nejsilnější verzi 63 AMG jako pick-up v konfiguraci double cab. Tehdy měl jejich výtvor solidních 588 kW (800 k), nyní nachystal podobnou záležitost s celými 662 kW (900 k) a točivým momentem 1250 N.m. Ten však na kola nepustí kvůli životnosti hnacího ústrojí, musel být elektronicky omezen na 1050 Nm.
Přeplňovaný osmiválec byl převrtán na objem 4,4 litru a dostal nová turbodmychadla, díky prodloužení auta bylo také nutné vyrobit nové výfuky. Toto monstrum zdolá stovku za 4,4 sekundy a odvážní se s ním na terénních pneu Pirelli Scorpion ATR mohou vydat až k 210 km/h.
Výkon zde jde ruku v ruce se skutečnými schopnostmi mimo silnici. Třída G dostala portálové nápravy, díky nimž má světlou výšku 49 centimetrů. Oproti sériovému stavu je karoserie delší o téměř 70 centimetrů a šířka narostla o 11,6 centimetru. Přední naviják zvládne utáhnout 4,5 tuny.
Vůz jezdí na 22“ kovaných kolech, karoserii i vnitřek ozvláštňují karbonové doplňky, v kapotě najdeme výrazné sací otvory a na střeše LED světelnou rampu. Každý z deseti kusů má cenovku 658.625 euro, což je v přepočtu 16,2 milionu korun.