Ve flotilách testovacích vozů automobilek působících v Česku se najdou kousky, které nadchnou takovým způsobem, že se opravdu těžko vracejí. | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl

Ve flotilách testovacích vozů automobilek působících v Česku se najdou kousky, které nadchnou takovým způsobem, že se opravdu těžko vracejí. | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Jan Chodl

Jedním takovým je Passat Variant B8 R-Line s motorem 2.0 TSI/206 kW, pohonem 4x4 a převodovkou DSG. Registrován byl v srpnu 2016 a prvním majitelem byla společnost Porsche Česká republika. | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl

Jedním takovým je Passat Variant B8 R-Line s motorem 2.0 TSI/206 kW, pohonem 4x4 a převodovkou DSG. Registrován byl v srpnu 2016 a prvním majitelem byla společnost Porsche Česká republika. | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Jan Chodl

Vůz během svých služeb novinářům navštívil i motoristické redakce našeho vydavatelství a nedlouho poté zamířil k pražskému dealerovi Auto Jarov | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl

Vůz během svých služeb novinářům navštívil i motoristické redakce našeho vydavatelství a nedlouho poté zamířil k pražskému dealerovi Auto Jarov | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Jan Chodl

Obavy, že se nápadný manažerský kombík jen tak neprodá (passat byl stran barev vždycky spíše konzervativní), byly zbytečné | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl

Obavy, že se nápadný manažerský kombík jen tak neprodá (passat byl stran barev vždycky spíše konzervativní), byly zbytečné | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Jan Chodl

Vůz za 1,25 milionu korun (cena nového vozu byla 1.505.000 Kč) našel svého majitele a od té doby jsme o něm neslyšeli | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl

Vůz za 1,25 milionu korun (cena nového vozu byla 1.505.000 Kč) našel svého majitele a od té doby jsme o něm neslyšeli | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Jan Chodl

Křiklavě zelený Volkswagen Passat Variant se opět objevuje na scéně. Podle prodejce,  který vůz inzeruje na facebooku , má najeto 48.000 km a bylo o něj dobře pečováno. | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl

Křiklavě zelený Volkswagen Passat Variant se opět objevuje na scéně. Podle prodejce, který vůz inzeruje na facebooku, má najeto 48.000 km a bylo o něj dobře pečováno. | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Jan Chodl

Olej v motoru byl měněn každých 8000 km, v převodovce a mezinápravové spojce po každých 15.000 km, vůz nejezdil v zimě a byl umýván pouze ručně | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl

Olej v motoru byl měněn každých 8000 km, v převodovce a mezinápravové spojce po každých 15.000 km, vůz nejezdil v zimě a byl umýván pouze ručně | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Jan Chodl

Passat prošel i řadou úprav (karbonové sání REVO, downpipe Milltek, DO88 intercooler a další), díky kterým byl výkon motoru navýšen na 400 koní (původně 280 koní) | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl

Passat prošel i řadou úprav (karbonové sání REVO, downpipe Milltek, DO88 intercooler a další), díky kterým byl výkon motoru navýšen na 400 koní (původně 280 koní) | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Jan Chodl

Zajímavostí je digitální přístrojový štít, který vůz původně neměl, přestože bylo možné jej objednat  | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl

Zajímavostí je digitální přístrojový štít, který vůz původně neměl, přestože bylo možné jej objednat  | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Jan Chodl

Passat dostal přední brzdy z Porsche Macan, elektronicky nastavitelné tlumiče KW, 20palcová kola Vossen Hybrid Forged či doplňky Maxton a Racingline | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl

Passat dostal přední brzdy z Porsche Macan, elektronicky nastavitelné tlumiče KW, 20palcová kola Vossen Hybrid Forged či doplňky Maxton a Racingline | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Jan Chodl

Není sporu o tom, že nový majitel musel do vozu nacpat ohromné množství peněz | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl

Není sporu o tom, že nový majitel musel do vozu nacpat ohromné množství peněz | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Jan Chodl

Odpovídá tomu ale také cena, za kterou vůz nabízí – 880.000 Kč bez DPH | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl

Odpovídá tomu ale také cena, za kterou vůz nabízí – 880.000 Kč bez DPH | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Jan Chodl

Takto vůz vypadal v roce 2017, kdy navštívil motoristické redakce našeho vydavatelství | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Ondřej Kroutil

Takto vůz vypadal v roce 2017, kdy navštívil motoristické redakce našeho vydavatelství | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Ondřej Kroutil

Passat za původní cenu více než 1,5 milionu korun vynikal lakem Viper green za příplatek 65.900 Kč | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Ondřej Kroutil

Passat za původní cenu více než 1,5 milionu korun vynikal lakem Viper green za příplatek 65.900 Kč | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Ondřej Kroutil

Podle fotek u nás byl v březnu 2017 a měl najeto lehce přes 10.000 km | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Ondřej Kroutil

Podle fotek u nás byl v březnu 2017 a měl najeto lehce přes 10.000 km | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Ondřej Kroutil

Nedlouho poté zamířil k pražskému dealerovi Auto Jarov, kde byl s necelými 15.000 ujetými kilometry nabízen k prodeji prostřednictvím programu Das WeltAuto | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Ondřej Kroutil

Nedlouho poté zamířil k pražskému dealerovi Auto Jarov, kde byl s necelými 15.000 ujetými kilometry nabízen k prodeji prostřednictvím programu Das WeltAuto | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Ondřej Kroutil

Ojetý passat za 1,25 milionu korun (cena nového vozu byla 1.505.000 Kč) našel svého majitele a od té doby jsme o něm neslyšeli | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Ondřej Kroutil

Ojetý passat za 1,25 milionu korun (cena nového vozu byla 1.505.000 Kč) našel svého majitele a od té doby jsme o něm neslyšeli | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Ondřej Kroutil

 | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG | Foto: Ondřej Kroutil

Jedním takovým je Passat Variant B8 R-Line s motorem 2.0 TSI/206 kW, pohonem 4x4 a převodovkou DSG. Registrován byl v srpnu 2016 a prvním majitelem byla společnost Porsche Česká republika. | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl
Vůz během svých služeb novinářům navštívil i motoristické redakce našeho vydavatelství a nedlouho poté zamířil k pražskému dealerovi Auto Jarov | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl
Obavy, že se nápadný manažerský kombík jen tak neprodá (passat byl stran barev vždycky spíše konzervativní), byly zbytečné | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl
Vůz za 1,25 milionu korun (cena nového vozu byla 1.505.000 Kč) našel svého majitele a od té doby jsme o něm neslyšeli | Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI 4x4 DSG Foto: Jan Chodl
24
Fotogalerie

V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kdysi sloužil novinářům, teď má 400 koní

Testovacích aut se ročně v motoristických redakcích protočí desítky, v paměti ale jich ale obvykle utkví jenom pár. Zelený Volkswagen Passat Variant je jedním z nich a teď může být váš.

Ve flotilách testovacích vozů automobilek působících v Česku se najdou kousky, které nadchnou takovým způsobem, že se opravdu těžko vracejí. Přitom to kolikrát nemusejí být exkluzivní pecky. Automobilky sestavují takové specifikace, které se po nájezdu určitého počtu kilometrů snadno prodají, kolikrát se ale ve flotile objeví i kousek, který se vymyká už na první pohled.

Jedním takovým je Volkswagen Passat Variant B8 R-Line s motorem 2.0 TSI, pohonem všech kol a automatickou převodovkou. Registrován byl v srpnu 2016 společností Porsche Česká republika, která do Česka dováží vozy Volkswagen, Audi, Seat, Cupra a Volkswagen Užitkové vozy. Konkrétní kousek byl výjimečný nápadným zeleným lakem Viper green (za příplatek 65.900 Kč), který jej dělal nepřehlédnutelným.

Vůz během svých služeb novinářům navštívil i motoristické redakce našeho vydavatelství (u nás byl v březnu 2017 a měl najeto lehce přes 10.000 km) a nedlouho poté zamířil k pražskému dealerovi Auto Jarov, kde byl s necelými 15.000 ujetými kilometry nabízen k prodeji prostřednictvím programu Das WeltAuto. Obavy, že se nápadný manažerský kombík jen tak neprodá (passat byl stran barev vždycky spíše konzervativní), byly zbytečné. Vůz za 1,25 milionu korun (cena nového vozu byla 1.505.000 Kč) našel svého majitele a od té doby jsme o něm neslyšeli.

Uběhly roky a křiklavě zelený Volkswagen Passat Variant se opět objevuje na scéně. Podle prodejce, který vůz inzeruje na facebooku, má najeto 48.000 km a bylo o něj dobře pečováno. Olej v motoru byl měněn každých 8000 km, v převodovce a mezinápravové spojce po každých 15.000 km, vůz nejezdil v zimě a byl umýván pouze ručně.

Passat prošel i řadou úprav (karbonové sání REVO, downpipe Milltek, DO88 intercooler a další), díky kterým byl výkon motoru navýšen na 400 koní (původně 280 koní), dostal přední brzdy z Porsche Macan, elektronicky nastavitelné tlumiče KW, 20palcová kola Vossen Hybrid Forged či doplňky Maxton a Racingline. Zajímavostí je digitální přístrojový štít, který vůz původně neměl, přestože bylo možné jej objednat.

Není sporu o tom, že nový majitel musel do vozu nacpat ohromné množství peněz. Odpovídá tomu ale také cena, za kterou vůz nabízí – 880.000 Kč bez DPH. Zda je to hodně, nebo málo, už posuďte sami, jisté ovšem je, že na jiný takový passat nikde na světě nenarazíte.

Volkswagen Passat

Volkswagen Passat je právem považován za vzor auta střední třídy. Zejména kombi Passat Variant s motorem TDI je v ČR velmi populární služební vůz mezi manažery. V současné době se prodává už osmá generace Passatu. V roce 2019 překonal model 30 milionů prodaných kusů.

Ceny a výbava • Facelift 2019 • Škoda Superb iV vs. VW Passat GTE • Test VW Passat Variant 2.0 TDI

Doporučujeme

Články odjinud