Vánoční kampaň podporuje nákup u lokálních výrobců.
BMW a Mercedes, odvěcí rivalové automobilového průmyslu. Přestože se dvojice německých značek v reklamních kampaních často pouští do sebe, nelze vyvrátit, že oba výrobci mají pro sebe navzájem velký respekt. To se ukazuje i současnou iniciativou „Nakupujte lokálně“, kdy si tyto automobilky propagují konkurenční vozy.
Již po 18. se v předvánočním čase proměnilo skleněné průčelí mnichovského prodejce Mercedes-Benz na nadrozměrný adventní kalendář. Za desátým okénkem se však neobjevil nejnovější Mercedes, ale elektrické BMW iX3. A součástí vánoční výzdoby v prostorách BMW Welt je zase elektrický rival Mercedes-Benz EQC 400.
Automobilová výměna mezi dvěma konkurenty má v těchto zvláště těžkých časech podpořit lokální podnikatele v Mnichově a vyslat v bavorském hlavním městě signál sounáležitosti. Ve svém adventním kalendáři totiž Mercedes dříve ukazoval výhradně jen své vozy, tentokrát se ale v oknech prezentují i nejrůznější produkty výrobců z Mnichova, tedy i BMW.
Vzájemná podpora elektrických modelů obou značek je pak očividná. Kolem mnichovského prodejce Mercedesu projede denně přibližně 180.000 vozů, zatímco branami prostoru BMW Welt ročně projdou více než 3 miliony návštěvníků. Nepochybně tak mluvíme o propagační akci, která má šanci zaujmout širokou skupinu lidí.