Budeme se opakovat, ale vcelku fádní a standardní auta z 90. let či přelomu tisíciletí mají své kouzlo, tedy když mluvíme o dodnes zachovalých a minimálně ojetých exemplářích. Zdroj: auto.bazos.cz

Budeme se opakovat, ale vcelku fádní a standardní auta z 90. let či přelomu tisíciletí mají své kouzlo, tedy když mluvíme o dodnes zachovalých a minimálně ojetých exemplářích. | Zdroj: auto.bazos.cz

A není překvapení, že tyto kousky často míří cenovkami opravdu vysoko. Například jako v případě tohoto Fiatu Uno, který se očividně zasekl v čase. Zdroj: auto.bazos.cz

A není překvapení, že tyto kousky často míří cenovkami opravdu vysoko. Například jako v případě tohoto Fiatu Uno, který se očividně zasekl v čase. | Zdroj: auto.bazos.cz

Sice mluvíme o obyčejném Unu z roku 2002 s litrovým motorem pod kapotou, nádherný kousek na českém Bazoši však  prodejce z Frýdku-Místku u Ostravy nabízí za rovných 200.000 Kč . Zdroj: auto.bazos.cz

Sice mluvíme o obyčejném Unu z roku 2002 s litrovým motorem pod kapotou, nádherný kousek na českém Bazoši však prodejce z Frýdku-Místku u Ostravy nabízí za rovných 200.000 Kč. | Zdroj: auto.bazos.cz

S doslova originálním stavem, absencí jakékoliv rzi a krásným modrým lakem se cenovce nelze divit. Počítadlo najetých kilometrů ukazuje jen 8921 km. Zdroj: auto.bazos.cz

S doslova originálním stavem, absencí jakékoliv rzi a krásným modrým lakem se cenovce nelze divit. Počítadlo najetých kilometrů ukazuje jen 8921 km. | Zdroj: auto.bazos.cz

S tímto ročníkem lze předpokládat, že se jedná o exemplář vyrobený v polském závodě v Tychách, kde výroba druhé generace Una pro Evropu v roce 2002 už nadobro skončila. Zdroj: auto.bazos.cz

S tímto ročníkem lze předpokládat, že se jedná o exemplář vyrobený v polském závodě v Tychách, kde výroba druhé generace Una pro Evropu v roce 2002 už nadobro skončila. | Zdroj: auto.bazos.cz

Nejspíše tedy koukáme na jeden z posledních kusů, který sjel z tamní výrobní linky.  Zdroj: auto.bazos.cz

Nejspíše tedy koukáme na jeden z posledních kusů, který sjel z tamní výrobní linky.  | Zdroj: auto.bazos.cz

Koneckonců nejde pouze o exteriér. Interiér se zachovalým modrým čalouněním a nepoškrábanými plasty musí vonět ještě novotu, zatímco kouknutí pod kapotu odhalí stále zářící litrový čtyřválec o výkonu 45 koní (33 kW). Zdroj: auto.bazos.cz

Koneckonců nejde pouze o exteriér. Interiér se zachovalým modrým čalouněním a nepoškrábanými plasty musí vonět ještě novotu, zatímco kouknutí pod kapotu odhalí stále zářící litrový čtyřválec o výkonu 45 koní (33 kW). | Zdroj: auto.bazos.cz

Je dvě stě tisíc korun za Uno příliš? Tuto otázku si zodpoví asi každý sám. Prodávaný Fiat však stále nedosahuje ceny, za kterou se nedávno v Česku ukázal  jeden obdobně zachovalý Favorit 136LS . Zdroj: auto.bazos.cz

Je dvě stě tisíc korun za Uno příliš? Tuto otázku si zodpoví asi každý sám. Prodávaný Fiat však stále nedosahuje ceny, za kterou se nedávno v Česku ukázal jeden obdobně zachovalý Favorit 136LS. | Zdroj: auto.bazos.cz

 Zdroj: auto.bazos.cz

| Zdroj: auto.bazos.cz

 Zdroj: auto.bazos.cz

| Zdroj: auto.bazos.cz

A není překvapení, že tyto kousky často míří cenovkami opravdu vysoko. Například jako v případě tohoto Fiatu Uno, který se očividně zasekl v čase. Zdroj: auto.bazos.cz
Sice mluvíme o obyčejném Unu z roku 2002 s litrovým motorem pod kapotou, nádherný kousek na českém Bazoši však  prodejce z Frýdku-Místku u Ostravy nabízí za rovných 200.000 Kč . Zdroj: auto.bazos.cz
S doslova originálním stavem, absencí jakékoliv rzi a krásným modrým lakem se cenovce nelze divit. Počítadlo najetých kilometrů ukazuje jen 8921 km. Zdroj: auto.bazos.cz
S tímto ročníkem lze předpokládat, že se jedná o exemplář vyrobený v polském závodě v Tychách, kde výroba druhé generace Una pro Evropu v roce 2002 už nadobro skončila. Zdroj: auto.bazos.cz
10
Fotogalerie

Úžasně zachovalý Fiat Uno ještě voní novotou. Za 200.000 Kč se zasekl v čase

Jednoduše exemplář, který by nejspíš vynikal i v muzeu samotného Fiatu.

Budeme se opakovat, ale vcelku fádní a standardní auta z 90. let či přelomu tisíciletí mají své kouzlo, tedy když mluvíme o dodnes zachovalých a minimálně ojetých exemplářích. A není překvapení, že tyto kousky často míří cenovkami opravdu vysoko. Například jako v případě tohoto Fiatu Uno, který se očividně zasekl v čase.

Sice mluvíme o obyčejném Unu z roku 2002 s litrovým motorem pod kapotou, nádherný kousek na českém Bazoši však prodejce z Frýdku-Místku u Ostravy nabízí za rovných 200.000 Kč. S doslova originálním stavem, absencí jakékoliv rzi a krásným modrým lakem se cenovce nelze divit. Počítadlo najetých kilometrů ukazuje jen 8921 km.

S tímto ročníkem lze předpokládat, že se jedná o exemplář vyrobený v polském závodě v Tychách, kde výroba druhé generace Una pro Evropu v roce 2002 už nadobro skončila. Nejspíše tedy koukáme na jeden z posledních kusů, který sjel z tamní výrobní linky. 

Koneckonců nejde pouze o exteriér. Interiér se zachovalým modrým čalouněním a nepoškrábanými plasty musí vonět ještě novotu, zatímco kouknutí pod kapotu odhalí stále zářící litrový čtyřválec o výkonu 45 koní (33 kW).

Je dvě stě tisíc korun za Uno příliš? Tuto otázku si zodpoví asi každý sám. Prodávaný Fiat však stále nedosahuje ceny, za kterou se nedávno v Česku ukázal jeden obdobně zachovalý Favorit 136LS.

Fiat

Fiat (zkratka z Fabbrica Italiana Automobili Torino) je největší italská automobilka. Byla založená v roce 1899 a vyráběla také motory, vojenská auta nebo letadla. Fiat v roce 2009 uzavřel partnerství s americkým Chryslerem, od roku 2021 spadá do skupiny Stellantis.

Fiat 500 • Fiat 124 Spider • Fiat Panda •  Fiat PuntoFiat Tipo • Fiat 500L • Fiat 500X • Fiat 500C

Doporučujeme

Články odjinud