Porsche 911 GT3 začalo hned po svém debutu silně rezonovat v sociálních bublinách okruhových rošťáků, závodních gentlemanů a milionářů, kteří chtějí vždy to nejlepší. Zdroj: Porsche

Porsche 911 GT3 začalo hned po svém debutu silně rezonovat v sociálních bublinách okruhových rošťáků, závodních gentlemanů a milionářů, kteří chtějí vždy to nejlepší. | Zdroj: Porsche

Čekal ale snad někdo něco jiného? Krátce po  originální GT3  se ke slovu přihlásila ještě varianta Touring, která byla u předchozího provedení vozu velmi populární. Zdroj: Porsche

Čekal ale snad někdo něco jiného? Krátce po originální GT3 se ke slovu přihlásila ještě varianta Touring, která byla u předchozího provedení vozu velmi populární. | Zdroj: Porsche

Základní cena  4.917.000 Kč . Oproti standardní GT3 se tedy nic nepřiplácí. 20palcová vpředu a 21palcová kola vzadu (vždy kovaná) jsou standardem. Stejně tak i polokožený interiér v černé barvě. Zdroj: Porsche

Základní cena 4.917.000 Kč. Oproti standardní GT3 se tedy nic nepřiplácí. 20palcová vpředu a 21palcová kola vzadu (vždy kovaná) jsou standardem. Stejně tak i polokožený interiér v černé barvě. | Zdroj: Porsche

Standardní sedadla jsou elektricky polohovatelná ve čtyřech polohách, ale za 69.780 Kč si můžete pořídit adaptivní sedadla se 14 polohami. Případně jsou za 152.480 Kč k mání odlehčené skořepiny.  Zdroj: Porsche

Standardní sedadla jsou elektricky polohovatelná ve čtyřech polohách, ale za 69.780 Kč si můžete pořídit adaptivní sedadla se 14 polohami. Případně jsou za 152.480 Kč k mání odlehčené skořepiny.  | Zdroj: Porsche

Zajímavý je příplatek za interiér Exclusive Manufaktur, který vám v jednom balíčku zalije interiér do vámi zvolené barvy v kombinaci s černou. Stojí 387.410 Kč. Zdroj: Porsche

Zajímavý je příplatek za interiér Exclusive Manufaktur, který vám v jednom balíčku zalije interiér do vámi zvolené barvy v kombinaci s černou. Stojí 387.410 Kč. | Zdroj: Porsche

I pro Touring je pak k mání odlehčená střecha z karbonu, karbon-keramické brzdy, systém zvedání přední nápravy i nádrž na 90 litrů paliva. Výběr mezi převodovkou PDK a manuálem se neodrazí na finální ceně. I tak se není problém dostat se všemi příplatky přes šest milionů korun. Zdroj: Porsche

I pro Touring je pak k mání odlehčená střecha z karbonu, karbon-keramické brzdy, systém zvedání přední nápravy i nádrž na 90 litrů paliva. Výběr mezi převodovkou PDK a manuálem se neodrazí na finální ceně. I tak se není problém dostat se všemi příplatky přes šest milionů korun. | Zdroj: Porsche

Nedlouho  po premiéře nového Porsche 911 GT3 (992)  přináší německá automobilka i znovu očekáváný balíček Touring, který byl u předchozí generace ostré 911 (991.2) tak populární volbou. Zdroj: Porsche

Nedlouho po premiéře nového Porsche 911 GT3 (992) přináší německá automobilka i znovu očekáváný balíček Touring, který byl u předchozí generace ostré 911 (991.2) tak populární volbou. | Zdroj: Porsche

Nejzásadnější změnou je tedy opět absence velkého křídla na zádi. S optimalizovanou aerodynamikou využívá Touring pouze menší, automaticky výsuvný spoiler. Zdroj: Porsche

Nejzásadnější změnou je tedy opět absence velkého křídla na zádi. S optimalizovanou aerodynamikou využívá Touring pouze menší, automaticky výsuvný spoiler. | Zdroj: Porsche

Elegantnější dojem však nové GT3 Touring přináší i dalšími prvky. Orámování bočních oken je provedeno z leštěného hliníku, přičemž na rozdíl od kontrastně černých částí předního nárazníku standardní GT3 má Touring přední nárazník lakovaný do barvy vozu. Zdroj: Porsche

Elegantnější dojem však nové GT3 Touring přináší i dalšími prvky. Orámování bočních oken je provedeno z leštěného hliníku, přičemž na rozdíl od kontrastně černých částí předního nárazníku standardní GT3 má Touring přední nárazník lakovaný do barvy vozu. | Zdroj: Porsche

Uvnitř je součástí balíčku rozšířené kožené čalounění v černé barvě, obložení je z broušeného hliníku, také v černém odstínu. Zdroj: Porsche

Uvnitř je součástí balíčku rozšířené kožené čalounění v černé barvě, obložení je z broušeného hliníku, také v černém odstínu. | Zdroj: Porsche

To zásadní pak GT3 i bez velkého křídla zůstává. Vzadu najdete atmosféricky plněný šestiválcový boxer o objemu čtyř litrů produkující 510 koní (375 kW) a točivý moment 470 N.m. Zdroj: Porsche

To zásadní pak GT3 i bez velkého křídla zůstává. Vzadu najdete atmosféricky plněný šestiválcový boxer o objemu čtyř litrů produkující 510 koní (375 kW) a točivý moment 470 N.m. | Zdroj: Porsche

Omezovač zůstává nastaven na 9000 ot./min. Poprvé ale Porsche nabízí v kombinaci s balíčkem Touring i možnost automatické převodovky PDK (nadále bez příplatku). Zdroj: Porsche

Omezovač zůstává nastaven na 9000 ot./min. Poprvé ale Porsche nabízí v kombinaci s balíčkem Touring i možnost automatické převodovky PDK (nadále bez příplatku). | Zdroj: Porsche

K technice stačí dodat, že i Touring jezdí na 20palcových (vpředu) a 21palcových kolech (vzadu) a využívá nové konfigurace předního zavěšení s dvojitými lichoběžníky... Zdroj: Porsche

K technice stačí dodat, že i Touring jezdí na 20palcových (vpředu) a 21palcových kolech (vzadu) a využívá nové konfigurace předního zavěšení s dvojitými lichoběžníky... | Zdroj: Porsche

...vzadu pak rozsáhle upravené multi-link zavěšení i systém natáčení kol. Elegantnější verze GT3 tak v základu neztrácí nic ze své motorsportem inspirované konstrukce. Zdroj: Porsche

...vzadu pak rozsáhle upravené multi-link zavěšení i systém natáčení kol. Elegantnější verze GT3 tak v základu neztrácí nic ze své motorsportem inspirované konstrukce. | Zdroj: Porsche

Porsche i pro GT3 s balíčkem Touring nabízí vlastně všechnu příplatkovou výbavu jako doposud. Všechny exteriérové barvy a odstíny kol, chytré LED světlomety Porsche Dynamic Light System Plus... Zdroj: Porsche

Porsche i pro GT3 s balíčkem Touring nabízí vlastně všechnu příplatkovou výbavu jako doposud. Všechny exteriérové barvy a odstíny kol, chytré LED světlomety Porsche Dynamic Light System Plus... | Zdroj: Porsche

...řadu asistenčních systémů, karbon-keramické brzdy, systém přizvednutí přední nápravy, všechny varianty sedaček, Sport Chrono balíček i varianty audiosystémů. Zdroj: Porsche

...řadu asistenčních systémů, karbon-keramické brzdy, systém přizvednutí přední nápravy, všechny varianty sedaček, Sport Chrono balíček i varianty audiosystémů. | Zdroj: Porsche

Touring balíček bude Porsche opět nabízet bez příplatku k výchozí ceně modelu. V Česku začíná 911 GT3 od 4.606.000 Kč. Balíček Touring by se měl v konfigurátoru českého zastoupení objevit už zanedlouho. Zdroj: Porsche

Touring balíček bude Porsche opět nabízet bez příplatku k výchozí ceně modelu. V Česku začíná 911 GT3 od 4.606.000 Kč. Balíček Touring by se měl v konfigurátoru českého zastoupení objevit už zanedlouho. | Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

Čekal ale snad někdo něco jiného? Krátce po  originální GT3  se ke slovu přihlásila ještě varianta Touring, která byla u předchozího provedení vozu velmi populární. Zdroj: Porsche
Základní cena  4.917.000 Kč . Oproti standardní GT3 se tedy nic nepřiplácí. 20palcová vpředu a 21palcová kola vzadu (vždy kovaná) jsou standardem. Stejně tak i polokožený interiér v černé barvě. Zdroj: Porsche
Standardní sedadla jsou elektricky polohovatelná ve čtyřech polohách, ale za 69.780 Kč si můžete pořídit adaptivní sedadla se 14 polohami. Případně jsou za 152.480 Kč k mání odlehčené skořepiny.  Zdroj: Porsche
Zajímavý je příplatek za interiér Exclusive Manufaktur, který vám v jednom balíčku zalije interiér do vámi zvolené barvy v kombinaci s černou. Stojí 387.410 Kč. Zdroj: Porsche
24
Fotogalerie

Porsche 911 GT3 Touring je ideální gentleman racer. Už je v ČR, nepřiplatíte si nic navíc

Civilní verze nejostřejšího Porsche už je nějakou dobu v českém konfigurátoru. Pojďme se mrknout, co nabízí.

Porsche 911 GT3 začalo hned po svém debutu silně rezonovat v sociálních bublinách okruhových rošťáků, závodních gentlemanů a milionářů, kteří chtějí vždy to nejlepší. Čekal ale snad někdo něco jiného? Krátce po originální GT3 se ke slovu přihlásila ještě varianta Touring, která byla u předchozího provedení vozu velmi populární.

Na první pohled zaujme absencí velkého zadního křídla. Při bližším zkoumání najdete další elegantní detaily, jako hliníkové orámování bočních oken či přední nárazník v barvě vozu. Domestikovaná GT3 má pod kapotou ten samý šestiválcový boxer o objemu čtyř litrů o výkonu 510 koní (375 kW) a s točivým momentem 470 N.m.

Jako novinku jsme si auto již představili, ale teď je již nějakou dobu v konfigurátoru, tak se na ni pojďme mrknout. Základní cena 4.917.000 Kč. Oproti standardní GT3 se tedy nic nepřiplácí. 20palcová vpředu a 21palcová kola vzadu (vždy kovaná) jsou standardem. Stejně tak i polokožený interiér v černé barvě.

Standardní sedadla jsou elektricky polohovatelná ve čtyřech polohách, ale za 69.780 Kč si můžete pořídit adaptivní sedadla se 14 polohami. Případně jsou za 152.480 Kč k mání odlehčené skořepiny. Zajímavý je příplatek za interiér Exclusive Manufaktur, který vám v jednom balíčku zalije interiér do vámi zvolené barvy v kombinaci s černou. Stojí 387.410 Kč.

I pro Touring je pak k mání odlehčená střecha z karbonu, karbon-keramické brzdy, systém zvedání přední nápravy i nádrž na 90 litrů paliva. Výběr mezi převodovkou PDK a manuálem se neodrazí na finální ceně. I tak se není problém dostat se všemi příplatky přes šest milionů korun.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud