Škoda změní do roku 2015 vzhled svých showroomů

V návaznosti na modelovou ofenzívu a nový design posledních modelů přichází automobilka Škoda s další novinkou, která se tentokrát týká vzhledu showroomů. Do roku 2015 má dostat novou vizáž všech 5300 dealerství, které Škoda celosvětově má.

Cílem je vytvořit jednoduché prostory, které budou pro zákazníky snadno rozpoznatelné, příjemné a budou navazovat na aktuální design automobilů. Hlavní roli budou hrát barvy bílá, zelená a šedá, v interiéru očekávejte kromě toho také hnědé dřevo.

Dominantou se má stát rozsáhlá prosklená plocha a zelený vchod. Kromě názvu dealerství a loga automobilky bude na jedné straně umístěn také velký banner, případně ten může být nahrazen velkoplošnou obrazovkou. Zde se budou prezentovat nové modely. Konkrétní velikost se pohybuje od 4x4 do 8x8 m.

Škoda při tvorbě nového vzhledu showroomů údajně vzala v úvahu přes pět tisíc návrhů od svých dealerů.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud