Civilní verze nejostřejšího Porsche už je nějakou dobu v českém konfigurátoru. Pojďme se mrknout, co nabízí.
Porsche 911 GT3 začalo hned po svém debutu silně rezonovat v sociálních bublinách okruhových rošťáků, závodních gentlemanů a milionářů, kteří chtějí vždy to nejlepší. Čekal ale snad někdo něco jiného? Krátce po originální GT3 se ke slovu přihlásila ještě varianta Touring, která byla u předchozího provedení vozu velmi populární.
Na první pohled zaujme absencí velkého zadního křídla. Při bližším zkoumání najdete další elegantní detaily, jako hliníkové orámování bočních oken či přední nárazník v barvě vozu. Domestikovaná GT3 má pod kapotou ten samý šestiválcový boxer o objemu čtyř litrů o výkonu 510 koní (375 kW) a s točivým momentem 470 N.m.
Jako novinku jsme si auto již představili, ale teď je již nějakou dobu v konfigurátoru, tak se na ni pojďme mrknout. Základní cena 4.917.000 Kč. Oproti standardní GT3 se tedy nic nepřiplácí. 20palcová vpředu a 21palcová kola vzadu (vždy kovaná) jsou standardem. Stejně tak i polokožený interiér v černé barvě.
Standardní sedadla jsou elektricky polohovatelná ve čtyřech polohách, ale za 69.780 Kč si můžete pořídit adaptivní sedadla se 14 polohami. Případně jsou za 152.480 Kč k mání odlehčené skořepiny. Zajímavý je příplatek za interiér Exclusive Manufaktur, který vám v jednom balíčku zalije interiér do vámi zvolené barvy v kombinaci s černou. Stojí 387.410 Kč.
I pro Touring je pak k mání odlehčená střecha z karbonu, karbon-keramické brzdy, systém zvedání přední nápravy i nádrž na 90 litrů paliva. Výběr mezi převodovkou PDK a manuálem se neodrazí na finální ceně. I tak se není problém dostat se všemi příplatky přes šest milionů korun.